eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu warsztatowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-09

Kraków: Dostawa sprzętu warsztatowego
Numer ogłoszenia: 299226 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu warsztatowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego z wyodrębnionymi 11 zadaniami: Zadanie 1 - Urządzenie do termonadruku z gilotyną A3 - 1 komplet Zadanie 2 - Urządzenie grawerujące - 1 komplet Zadanie 3 - Tensjometr - 1 komplet Zadanie 4 - Szafy warsztatowe Zadanie 5 - Odkurzacz przemysłowy do pyłów z wyposażeniem - 2 szt. Zadanie 6 - Oscyloskop - 1 szt. Zadanie 7 - Miernik małych rezystencji - 1 szt. Zadanie 8 - Zasilacz laboratoryjny - 1 szt. Zadanie 9 - Stacja lutownicza z wyposażeniem - 1 szt. Zadanie 10 - Lutownica na podczerwień - 1 szt. Zadanie 11 - Myjka ultradźwiękowa - 1 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postepowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI, lit. A pkt. 1). Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (według załącznika nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI, lit A pkt 1) oraz treść dokumentów określonych w rozdz. VI, lit. A pkt. 2) i 3). Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada wymaganą wiedzę i doświadczenie jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (według załącznika nr 2 do siwz) oraz jeżeli treść przedłożonych dokumentów potwierdzi, iż wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uznawane będą dostawy sprzętu warsztatowego) o wartości nie mniejszej niż: dla zadania 1 - 17.500,00 zł dla zadania 2 - 55.000,00 zł dla zadania 3 - 20.000,00 zł dla zadania 4 - 40.500,00 zł dla zadania 5 - 25.000,00 zł dla zadania 6 - 12.500,00 zł dla zadania 7 - 8.000,00 zł dla zadania 8 - 10.000,00 zł dla zadania 9 - 15.000,00 zł dla zadania 10 - 10.000,00 zł dla zadania 11 - 15.000,00 zł W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie wartość dostaw nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia wykonawca oferuje (np. jeżeli wykonawca zaoferuje realizacje zamówienia w zakresie zadania nr 1, 2 oraz 3 wówczas musi wykazać należyte wykonanie dostaw, o wartości nie mniejszej niż 92.500,00 zł).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI, lit. A pkt. 1). Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (według załącznika nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI, lit. A pkt. 1). Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (według załącznika nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI, lit. A pkt. 1). Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (według załącznika nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Druk oferta stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ Wypełniony załącznik nr 5 - Wymagane parametry techniczne Wypełniony załącznik nr 7 - Formularz cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany miejsca dostawy - w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącej Odbiorcą, 2) zmiany Odbiorcy, 3) zmiany terminu wykonania umowy - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, 4) przedłużenia terminu wykonywania umowy - o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się od dnia wpływu do Zamawiającego odwołania, 5) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawarcia tejże umowy w terminie krótszym niż 1 miesiąc przed ostatecznym terminem jej realizacji, o którym mowa w § 3 w taki sposób, żeby Wykonawcy zapewnić 1 miesiąc na jej realizację licząc od daty podpisania umowy, 6) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, 7) obniżenia wartości należnego Wykonawcy wynagrodzenia - w każdym czasie za jego zgodą; 8) zmiany przedmiotu umowy (sprzętu) na sprzęt o parametrach lepszych - w każdym czasie, pod warunkiem, że cena towaru nie przekroczy cen jednostkowych netto i wartości umowy a warunki gwarancji nie ulegną pogorszeniu. 9) zmiany sprzętu - gdy którykolwiek sprzęt, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, pod warunkiem, że sprzęt zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego oraz że cena nie przekroczy cen jednostkowych netto i wartości umowy, 10) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228 ul. Montelupich 3 30-901 Kraków Sekcja Zamówień Publicznych bud. 28 pok. 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228 ul. Montelupich 3 30-901 Kraków Kancelaria jawna bud. 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Urządzenie do termonadruku z gilotyną A3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do termonadruku z gilotyną A3 - 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Urządzenie grawerujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie grawerujące - 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Tensjometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tensjometr - 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Szafy warsztatowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy warsztatowe 2 rodzaje 1 typ 12 sztuk, 2 typ 6 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Odkurzacz przemysłowy do pyłów z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkurzacz przemysłowy do pyłów z wyposażeniem - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Oscyloskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oscyloskop - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Miernik małych rezystencji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik małych rezystencji - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Zasilacz laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacz laboratoryjny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Stacja lutownicza z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja lutownicza z wyposażeniem - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Lutownica na podczerwień.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lutownica na podczerwień - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Myjka ultradźwiękowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka ultradźwiękowa - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.