Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-21
Piszczac: Remont budynków w osadach leśnych Nadleśnictwa Chotyłów
Numer ogłoszenia: 299202 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Chotyłów , ul. Piszczacka 31, 21-530 Piszczac, woj. lubelskie, tel. 83 3778216.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków w osadach leśnych Nadleśnictwa Chotyłów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont 16 budynków Nadleśnictwa polegający na wymianie pokryć dachowych . Zakres robót podstawowych obejmuje m.in.: -rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych z ułożeniem i ofoliowaniem na palecie -pokrycie dachu blachą trapezową powlekaną -obróbki blacharskie blachą powlekaną płaską.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w wysokości 50 % wartości zamówienia. 2. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w częśćiach w okresie trzech lat od daty udzielenia niniejszego zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium dla każdej z części zamówienia w wysokości : - dla części I w wysokości 460, 00zł - dla części II w wysokości 600, 00zł - dla części III w wysokości 470, 00zł - dla części IV w wysokości 360, 00zł - dla części V w wysokości 380, 00zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 r., nr 42, poz.275, z 2008 r., nr 116, poz. 730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r., nr 96, poz. 620 z późn. zm. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ Oddział w Białej Podlaskiej nr 91203000451110000000091490 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium - Remont budynków w osadach leśnych - część .... zamówienia.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania niniejszej umowy z powodu: 1) opóźnienia w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy, 2) wstrzymania robót przez Zamawiającego, 3) wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót, 4) przerw w realizacji robót, spowodowanych warunkami atmosferycznymi negatywnie wpływającymi na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności obfite opady deszczu i temp. powietrza poniżej -10 o C 5) przerw w realizacji robót w przypadku niewypałów, niewybuchów, 6) działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_chotylow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Chotyłów, ul. Piszczacka 31, 21-530 Piszczac, sekretariat p. nr 12..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Chotyłów, ul. Piszczacka 31, 21-530 Piszczac, sekretariat p. nr 12..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynków w osadzie Zabłocie i Kopytów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynków polegający na wymianie pokrycia dachowego o powierzchni jak niżej: Budynek mieszkalny os. Zabłocie - 222,5 m2 Wiata drewniana os. Zabłocie - 110,40 m2 Budynek gospodarczy Kopytów - 127,60 m2 Zakres robót podstawowych obejmuje m.in. -rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych z ułożeniem i ofoliowaniem na palecie -pokrycie dachu blacha trapezową powlekaną -obróbki blacharskie blachą powlekana płaską.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynków w osadzie Zalutyń, Lutnia i Chotyłów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynków polegający na wymianie pokrycia dachowego o powierzchni jak niżej: Stodoła os. Zalutyń - - 182,20 m2 Budynek gospo.skład.os.Lutnia - 260,38 m2 Wiata drewniana - N-ctwo Chotyłów - 149,20 m2 Zakres robót podstawowych obejmuje m.in. -rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych z ułożeniem i ofoliowaniem na palecie -pokrycie dachu blacha trapezową powlekaną -obróbki blacharskie blachą powlekana płaską.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont budynków w osadzie Wólka Dobryńska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówieniia jest remont budynków polegający na wymianie pokrycia dachowego o powierzchni jak niżej: Stodoła drewniana os. Wólka 155 - 150,70 m2 Obora murowana os. Wólka 155 - 134,40 m2 Obora murowana os. Wólka 156a- 113,40 m2 Budynek gosp. os. Wólka 156a - 32,80 m2 Zakres robót podstawowych obejmuje m.in. -rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych z ułożeniem i ofoliowaniem na palecie -pokrycie dachu blacha trapezową powlekaną -obróbki blacharskie blachą powlekana płaską.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont budynków w osadzie Neple.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówieniia jest remont budynków polegający na wymianie pokrycia dachowego o powierzchni jak niżej: Stodoła drewn. os. Neple - 135,00 m2 Obora drewniana os.Neple - 167,60 m2 Garaż murowany os. Neple -45,60 m2 Zakres robót podstawowych obejmuje m.in. -rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych z ułożeniem i ofoliowaniem na palecie -pokrycie dachu blacha trapezową powlekaną -obróbki blacharskie blachą powlekana płaską.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont budynków w osadzie Lachówka Duża.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stodoła drewniana Lachówka Duża -180 m2 Obora drewniana Lachówka Duża - 124,20 m2 Garaż murowany Lachówka Duża -70,90 m2 Zakres robót podstawowych obejmuje m.in. -rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych z ułożeniem i ofoliowaniem na palecie -pokrycie dachu blacha trapezową powlekaną -obróbki blacharskie blachą powlekana płaską.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PISZCZAC
więcej: przetargi PISZCZAC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Kunickiego 14 w Gliwicach i ul. Kunickiego18 w Gliwicach
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Goździkowej 14-16 w Gliwicach
- "Letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Biskupice w 2024 r."
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Zwycięstwa 41 w Gliwicach
- wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej od stacji wymienników ciepła w budynku przy ul. Rynek 4-5 w Gliwicach
- Przebudowa przepustu drogowego na ul. Kresowej na potoku Bełczak w Wojcieszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.