To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-06
Szczecin: Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych oraz papieru
kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
i jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 299170 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261820 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4849631; 4849694;4849664, faks 91 484 96 64.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych przez okres trwania umowy. 2.2 Dostawy będą realizowane sukcesywnie, do siedzib poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego raz na 2 miesiące. Wielkość każdej partii dostawy materiałów biurowych i piśmienniczych oraz papieru kserograficznego wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i będzie realizowana na podstawie jednostkowych zleceń. W zleceniach jednostkowych Zamawiający będzie dodatkowo określał żądane kolory zamawianego towaru np. atramentu, kolorowego papieru, itp. (dot. pozycji, przy których w opisie wpisano różne kolory). Wykaz adresów jednostek, do których będą realizowane dostawy, zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3 Wykaz materiałów biurowych i piśmienniczych oraz papieru kserograficznego zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Ilości podane w wykazie są maksymalne, podane w celu określenia ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości materiałów (jednak nie mniej niż 30% wartości zamówienia). Z powyższego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. 2.4 Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny oraz terminowy, zgodnie z warunkami jakościowymi uznawanymi powszechnie za standardowe, 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar określony w zamówieniu do siedzib Zamawiającego na własny koszt, 3) dostarczane materiały biurowe i piśmiennicze oraz papier kserograficzny muszą spełniać następujące warunki: a) być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, b) odpowiadać polskim normom i posiadać atesty dopuszczające je do użytkowania, c) być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (np. nazwa producenta, rodzaj towaru oraz jego ilość w opakowaniu), 4) realizacja jednostkowego zlecenia nastąpi w czasie 14 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 2.5 Jeżeli w SIWZ lub jej załącznikach występują jakiekolwiek nazwy własne są one jedynie przykładowe. Dopuszcza się materiały równoważne w stosunku do przywołanych w SIWZ. Materiały równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w SIWZ. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie spełniał co najmniej wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony przykładowo w SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dostawę materiałów równoważnych, zobowiązany jest załączyć do oferty opis materiałów równoważnych, o którym mowa w pkt 4.5 SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Rakpol Władysław Wojciech Rak Sp. J., ul. Sikorskiego 31, 70-313 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 304891,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 283228,24
Oferta z najniższą ceną: 283228,24 / Oferta z najwyższą ceną: 290036,12
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Pielęgnacja zieleni na terenach stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin, zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla USK-2 w Szczecinie.
- Dostawa mokrej karmy dla zwierząt na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie (w podziale na części)
- Organizacja i promocja 4 wydarzeń rowerowych oraz dostawa gadżetów w ramach promocji Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachodniego
- Obsługa techniczna - nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznych w 2024
- Wykonanie dwóch układów kompensacji mocy biernej pojemnościowej sieci kablowych 15kV dla strony E i W Kanału Piastowskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
- Dostawa do miejsc siedziby Zamawiającego Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie artykułów biurowych
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru kserograficznego na bieżące potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2024)
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.