eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tolkmicko › WYKONANIE OPRACOWAŃ PLANISTYCZNYCH DO WDROŻENIA STRATEGII TRÓJOCHRONY KRAJOBRAZU MIASTA I GMINY TOLKMICKO POŁOŻONYCH NA OBSZARZE PARKU KRAJOBRAZOWEGO WYSOCZYZNA ELBLĄSKA.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Tolkmicko: WYKONANIE OPRACOWAŃ PLANISTYCZNYCH DO WDROŻENIA STRATEGII TRÓJOCHRONY KRAJOBRAZU MIASTA I GMINY TOLKMICKO POŁOŻONYCH NA OBSZARZE PARKU KRAJOBRAZOWEGO WYSOCZYZNA ELBLĄSKA.
Numer ogłoszenia: 299120 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko , ul. Portowa 2, 82-340 Tolkmicko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2316121, faks 055 2316127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OPRACOWAŃ PLANISTYCZNYCH DO WDROŻENIA STRATEGII TRÓJOCHRONY KRAJOBRAZU MIASTA I GMINY TOLKMICKO POŁOŻONYCH NA OBSZARZE PARKU KRAJOBRAZOWEGO WYSOCZYZNA ELBLĄSKA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań planistycznych do wdrożenia Strategii Trójochrony Krajobrazu miasta i gminy Tolkmicko położonych na obszarze Parku Krajobrazowego WYSOCZYZNA ELBLĄSKA na które składają Analiza zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Miasta i Gminy Tolkmicko i zagrożeń krajobrazu oraz ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Tolkmicko Opracowanie ekofizjograficzne dla obszaru miasta i gminy Tolkmicko uwzględniającego w szczególności walory przyrodnicze krajobrazu Analiza stanu zachowania walorów fizjonomicznych krajobrazu oraz opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów, na których konieczne jest wprowadzenie zakazów zabudowy wraz z przygotowaniem projektów uchwał o przystąpieniu do sporządzania planu Opracowanie Gminnego programu opieki nad zabytkami, uwzględniającego między innymi stan zachowania walorów kulturowych krajobrazu dziedzictwa kulturowego Miasta i Gminy Tolkmicko oraz lokalnej tradycji budowlanej Opracowanie projektu zmiany aktualizacji Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Tolkmicko stanowiącego narzędzie wdrożenia min Strategii Trójochrony Krajobrazu Strategiczna ocena oddziaływania Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Miasta i Gminy Tolkmicko na środowisko, w szczególności na krajobraz i jego walory przyrodnicze kulturowe i fizjonomiczne Opracowanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Tolkmicko ze szczególnym uwzględnieniem procesu kształtowania świadomości społeczności lokalnej w zakresie rewitalizacji walorów krajobrazowych miasta dzięki którym możliwe będzie wdrożenie na obszarze miasta i gminy Tolkmicko skutecznej strategii Trójochrony krajobrazu tj kompleksowej ochrony walorów przyrodniczych kulturowych i fizjonomicznych krajobrazu a także kształtowania w tym zakresie świadomości lokalnej społeczności oraz władz Miasta i Gminy Tolkmicko..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W sytuacjach nieprzewidzianych w SIWZ

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10000,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 Ustawy - zał. Nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na opracowaniu studium i lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego terenu obejmującego obszar całej gminy oraz co najmniej 20 projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian każdego o powierzchni powyżej 10 ha obejmujących tereny zabudowy miast lub wsi. Przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konsorcjum wielkości stanowiące o spełnieniu warunku tj ilość wykonanych robót będzie zsumowana z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia projektowe w planowaniu przestrzennym na podstawie obowiązujących przepisów i która będzie pełnić funkcję Koordynatora Prac i Głównego Projektanta Studium spełniającej następujące warunki Posiada co najmniej 10 letnie doświadczenie w kierowaniu pracami polegającym na sporządzaniu opracowań planistycznych tj. studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miast i gmin miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Pełniła funkcję głównego projektanta przy opracowaniu co najmniej jednego Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego obejmującego obszar gminy miejsko wiejskiej Pełniła funkcję głównego projektanta przy opracowaniu co najmniej 5 opracowań MPZP każde obejmujące obszar o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha Dysponowanie co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia projektowe w planowaniu przestrzennym na podstawie obowiązujących przepisów i które będą pełnić funkcję Głównych Projektantów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego spełniających następujące warunki Posiadają co najmniej 5 letnie doświadczenie w roli głównego projektanta studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, Pełniły funkcję głównego projektanta lub uczestniczyły jako projektant w opracowaniu co najmniej 5 opracowań planistycznych tj. studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miast i gmin miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmujących obszary o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha Dysponowanie co najmniej 2 osobami która będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi doświadczenie w sporządzaniu co najmniej 1 prognozy oddziaływania na środowisko do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego co najmniej 5 prognoz oddziaływania na środowisko do projektów m p z p sporządzonych w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko Dysponowanie osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą doświadczenie w sporządzaniu co najmniej 1 prognozy skutków finansowych uchwalenia planu w zakresie zadań własnych gminy Osoby o których mowa w pkt. 1) i 2) oprócz posiadania wymaganych uprawnień muszą być członkami właściwych izb samorządu zawodowego. Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394. - oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. i 1.4. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest: osiągnięcie przychodów netto za rok poprzedzający ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, nie mniejszych niż 500.000,00 zł słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 UWAGA W przypadku Wykonawców, których rok obrotowy jest jednocześnie rokiem kalendarzowym tj. obejmuje okres od 1 stycznia do 31 grudnia za rok poprzedzający ostatni rok obrotowy należy rozumieć rok 2012. W pozostałych przypadkach adekwatnie. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. słownie trzysta tysięcy złotych Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konsorcjum wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu, podając datę i kurs. oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI ppkt 1.5. pkt VI. i ppkt 1.6. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający określa następujące kategorie zmian w umowie oraz warunki ich wprowadzenia, tj.przedłużenie terminu zakończenia umowy z powodu przyczyn niezależnych od Zamawiającego, tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy UWAGA Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy nie ma wpływu na zmianę wynagrodzenia umownego. zmiana wynagrodzenia umownego Wykonawcy z powodu ustawowej zmiany stawki VAT ograniczenia zakresu rzeczowo-finansowego przedmiotu zamówienia na bazie formularza cenowego z tytułu okoliczności wynikających z procesu finansowania zamówienia obniżenia ceny z tytułu zmian korzystnych dla Zamawiającego Procedura wnioskowania o wprowadzenie zmian: strona zainteresowana wprowadzeniem zmiany do umowy prześle drugiej stronie projekt tej zmiany aneks w terminie co najmniej 15 dni kalendarzowych przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z wyczerpującym uzasadnieniem druga strona udzieli pisemnej odpowiedzi stronie wnioskującej lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko ul. Portowa 2 82 - 340 Tolkmicko pok. 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko ul. Portowa 2 82 - 340 Tolkmicko pok. 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.