eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa fabrycznie nowych tuszy i tonerów, ZP_42_2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Warszawa: Dostawa fabrycznie nowych tuszy i tonerów, ZP_42_2011.
Numer ogłoszenia: 299067 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351246 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej, ul. Stefana Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824-913, faks 22 6824559.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych tuszy i tonerów, ZP_42_2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ogólna charakterystyka zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych tuszy i tonerów do drukarek. (CPV: 30125110-5 tusze i tonery). 1. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 (formularz ofertowy) normami, parametrami oraz znakami towarowymi dla wskazania WYKONAWCOM standardów, jakimi powinni kierować się przy doborze oferowanego przedmiotu zamówienia w składanej ofercie. 2. Wszystkie tusze i tonery do drukarek stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku dostawy, tonery i tusze pakowane pojedynczo, dostarczone do ZAMAWIAJĄCEGO w oryginalnych opakowaniach producenta. Wszystkie tusze i tonery muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, typ i model urządzenia oraz termin przydatności do użytku. W przypadku dostawy zamienników wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy dany zamiennik 3. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tusze, tonery i wkłady będą wysokiej, jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, posiadają właściwe opakowania i oznakowania. 4. Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych albo ukrytych wad jakościowych w okresie terminu gwarancyjnego otrzymanego towaru, pozostawi towar do dyspozycji Wykonawcy, powiadamiając go niezwłocznie ( telefonicznie lub faxem) o stwierdzonych brakach lub wadach. 5. Jeśli Wykonawca nie uzna reklamacji, rozstrzygnięcie sporu nastąpi w drodze postępowania sądowego przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca bezpłatnie, na swój koszt odebrał zużyte tusze i tonery w terminie 18 miesięcy od dnia zrealizowania dostawy. Data odbioru zostanie uzgodniona w trybie roboczym. 7. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonego tuszy lub tonerów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany na nowy, wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym tuszu lub tonerze telefonicznie lub faxem. Wymiana nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8. Zamawiający nie dopuszcza tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe. 9. Zamawiający informuje, że jest związany umowami gwarancyjnymi z producentami używanych urządzeń. Zawarte przez Zamawiającego umowy gwarancyjne nakładają m.in. obowiązek stosowania materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych i preferowanych w instrukcjach obsługi. Nie przestrzeganie umowy gwarancyjnej może narazić Zamawiającego na jej utratę i szkodę. 10. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów (tuszy i tonerów) nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 11. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na tusze i tonery stanowiące zamienniki (równoważne) o parametrach wymaganych przez producenta urządzenia drukującego, (wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ.) 12. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego materiał jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (większa pojemność tuszu/tonera, lepsza wydajność i jakość wydruku, szybszy czas schnięcia) w stosunku do wskazanego oryginału produkowanego przez producenta sprzętu. 13. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, symbolu katalogowego producenta, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na klasę produktu i służy ustaleniu standardu dotyczącego parametrów, w szczególności: pojemności, jakość wydruku, szybkości schnięcia, wydajności, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta tuszy i tonerów. 14. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny współpracował z urządzeniami wymienionymi w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie 2 i odpowiadał, co najmniej wydajności, jakości wydruku, szybkości schnięcia, pojemności tuszy i tonerów - dane dotyczące produktu równoważnego powinny być wpisane w kolumnie 3 w/w załącznika z podaniem pełnych nazw symboli i producentów lub poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających, że spełniają one, co najmniej wymagane przez Zamawiającego parametry, o których mowa powyżej w stosunku do materiałów oryginalnych. 15. W przypadku wystąpienia uszkodzenia sprzętu na skutek użycia tuszu lub tonera dostarczonego przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia w terminie do 2 dni i na swój koszt do wskazanego miejsca przez Zamawiającego zastępczego sprzętu wraz z odpowiednim tuszem, tonerem oraz przejmuje na siebie koszty naprawy uszkodzonego sprzętu. 16. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ spoczywa na składającym ofertę w myśl art. 30 ust. 5 Pzp. 17. W przypadku oferowania tuszu lub tonera oryginalnego Wykonawca (w kolumnie nr 3 zał. nr 1 do SIWZ) powinien dokonać zapisu ORYGINAŁ. 18. Zamawiający wymaga, aby oferowane tusze i tonery do sprzętu posiadały termin przydatności do użycia, na co najmniej 12 miesięcy licząc od terminu protokolarnego odbioru towaru od Wykonawcy. 19. Przy oferowaniu przez WYKONAWCĘ materiałów równoważnych zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów potwierdzających równoważność każdego z oferowanych materiałów: a) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli, jakości wraz z raportem z testu wydajności wg normy ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych, normy ISO 19798 dla tonerów kolorowych i normy ISO 24711 dla wkładów atramentowych, informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą, potwierdzające, że produkty będące przedmiotem dostawy (równoważne -zaproponowane w formularzu cenowym w kol. nr. 3) odpowiadają parametrom produktów określonych w formularzu cenowym (kol. nr 2); b) karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC lub równoważnymi; c) certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalające zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niepływający negatywnie na środowisko. Kod CPV: 30125100-2 wkłady barwiące, 30125110-5 tonery do drukarek...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTOMATYKA BIUROWA SP ZOO, AL. PRYMASA TYSIACLECIA 103, 01-424 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7331,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8304,96

  • Oferta z najniższą ceną: 6236,57 / Oferta z najwyższą ceną: 9369,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.