eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › doradztwo z zakresu przygotowywania biznesplanów, księgowości, podstaw prawnych rejestrowania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania - dla osób uczestniczących w projekcie Rudzkiej Agencji Rozwoju Inwestor sp. z o.o. pt.40 tysięcy nowych możliwości- realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Ruda Śląska: doradztwo z zakresu przygotowywania biznesplanów, księgowości, podstaw prawnych rejestrowania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania - dla osób uczestniczących w projekcie Rudzkiej Agencji Rozwoju Inwestor sp. z o.o. pt.40 tysięcy nowych możliwości- realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 299014 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105912 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rudzka Agencja Rozwoju "INWESTOR" Sp. z o. o., ul. Wolności 6, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 0-32 2487786, 2436931, faks 0-32 2487786.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: doradztwo z zakresu przygotowywania biznesplanów, księgowości, podstaw prawnych rejestrowania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania - dla osób uczestniczących w projekcie Rudzkiej Agencji Rozwoju Inwestor sp. z o.o. pt.40 tysięcy nowych możliwości- realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi doradztwa z zakresu przygotowywania biznesplanów, księgowości, podstaw prawnych rejestrowania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania - dla beneficjentów projektu -40 tysięcy nowych możliwości- realizowanego przez Rudzką Agencję Rozwoju Inwestor sp. z o.o. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązany będzie do wyświadczenia nie więcej niż 291 godzin doradztwa w zakresie przygotowywania biznesplanów, nie więcej niż 43 godzin doradztwa w zakresie księgowości, nie więcej niż 48 godzin doradztwa zakresie podstaw prawnych rejestrowania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz nie więcej niż 66 godzin doradztwa w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania - w terminie 30 dni od daty podpisania umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej 79.21.10.00 - Usługi księgowe 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego. POKL Działanie 6.2..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: doradztwo w zakresie przygotowywania biznesplanów - liczba godzin świadczenia doradztwa we wskazanym zakresie: nie więcej niż 72

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FSE CONSULTING Beata Stępnicka Barczyk, ul. Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5853,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4248,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3520,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6912,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: doradztwo w zakresie przygotowywania biznesplanów - liczba godzin świadczenia doradztwa we wskazanym zakresie: nie więcej niż 77

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FSE CONSULTING Beata Stępnicka Barczyk, ul. Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4543,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3765,30 / Oferta z najwyższą ceną: 7700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: doradztwo w zakresie przygotowywania biznesplanów - liczba godzin świadczenia doradztwa we wskazanym zakresie: nie więcej niż 73

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FSE CONSULTING Beata Stępnicka Barczyk, ul. Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5934,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4307,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3569,10 / Oferta z najwyższą ceną: 7116,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: doradztwo księgowe (finansowe) - liczba godzin świadczenie doradztwa we wskazanym zakresie: nie więcej niż 43

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Adam Malejka, ul. Wolności 534/4, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3495,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4085,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2102,70 / Oferta z najwyższą ceną: 4231,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: doradztwo w zakresie podstaw prawnych rejestrowania i prowadzenia działalności gospodarczej - liczba godzin świadczenia doradztwa we wskazanym zakresie: nie więcej niż 48

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CAUSA PROXIMA Sebastian Gal, ul. Słoneczna 25, 38-350 Bobowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3934,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3069,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2347,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7084,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania - liczba godzin świadczenia doradztwa we wskazanym zakresie: nie więcej niż 66

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Divitae Advisory s.c. OPTIMEX sp. z o. o., ROMARI Sp. z o.o., ul. Michejdy 18, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5409,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12095,82

  • Oferta z najniższą ceną: 3227,40 / Oferta z najwyższą ceną: 12095,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: doradztwo w zakresie przygotowywania biznesplanów - liczba godzin świadczenia doradztwa we wskazanym zakresie: nie więcej niż 69

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FSE CONSULTING Beata Stępnicka Barczyk, ul. Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5609,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4071,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3374,10 / Oferta z najwyższą ceną: 6624,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.