eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Remont holi i korytarzy w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie przy ul. Składowej 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Lubin: Remont holi i korytarzy w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie przy ul. Składowej 3
Numer ogłoszenia: 299007 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych , ul. Składowa 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 749 72 71, faks 0-76 749 72 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsslubin.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: edukacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont holi i korytarzy w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie przy ul. Składowej 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont holi i korytarzy Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie ul Składowa 3, zgodnie z dostarczoną Wykonawcy dokumentacją projektową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie wiedzy, uprawnień, doświadczenia, potencjału technicznego i ekonomicznego do wykonania zadania tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (potwierdzić w formularzu ofertowym- zał. nr 1). 2. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy (potwierdzić w formularzu ofertowym - zał. nr 1). 3. Złożenie zaświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. 4 niniejszej specyfikacji. 4. Opracowanie oferty ściśle wg załączonego formularza ofertowego - zał. nr 1, w zgodzie z przepisami ustawy oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji, w przeciwnym wypadku Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o art. 89 ustawy. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Udzielenie gwarancji na wykonane roboty na okres: - 6 lat na roboty ogólnobudowlane, 7. Zapewnienie ubezpieczenia kontraktowego budowy, pokrywające okres od daty rozpoczęcia do zakończenia robót. Szczegółowy zakres ubezpieczenia określa umowa stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania) robót budowlanych a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie(np. referencje). 9. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy. 10. Wykonawca przed przystąpieniem do wyceny winien we własnym zakresie dokonać oględzin budynku Zespołu Szkół Specjalnych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony (Formularz ofertowy), (w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej w miejsce (dane dotyczące Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej a nie pełnomocnika konsorcjum lub spółki cywilnej)- zał. nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. 3. Pełnomocnictwa dla osób nie wymienionych w tym dokumencie a reprezentujących wykonawcę w przetargu. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy - dla każdego z członków urzędujących władz firmy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykazanie na zał. nr 3 wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (tj. od 1 stycznia 2003 r. do chwili obecnej) robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zleceniodawców należytego wykonania zamówienia - np. referencje. 8. Dokument stwierdzający, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 9. Wykazanie podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności. W przypadku, kiedy Wykonawca będzie wykonywał całość zamówienia własnymi siłami nie wypełnia załącznika - zał. nr 4. 10. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem robót, stanowiących zał. nr 5, które stanowią element pomocniczy do ustalenia ceny ofertowej. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy do oferty dołączyć umowę spółki cywilnej oraz dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez wspólników pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 13. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsslubin.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Specjalnych ul. Składowa 3 59-300 Lubin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych ul. Składowa 3 59-300 Lubin SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.