Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-20
Dębica: PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH
DLA UCZNIÓW III Liceum Ogólnokształcącego
w Zespole Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy
w ramach projektu Integracja młodzieży niepełnosprawnej w szkole ponadgimnazjalnej - wyrównywanie szans edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 298994 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego , ul. Ignacego Lisa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6813574, faks 14 6704215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kwiatek.debica.pol.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH DLA UCZNIÓW III Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy w ramach projektu Integracja młodzieży niepełnosprawnej w szkole ponadgimnazjalnej - wyrównywanie szans edukacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne pn. Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla 118 uczniów III Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy. Przedmiot zamówienia obejmuje n/w części: 1. Język angielski dla II klasy 2. Język niemiecki dla I klasy 3. Matematyka dla II klasy 4. Matematyka dla III klasy 5. Fizyka dla II klasy 6. Informatyka dla I klasy 7. Informatyka dla II klasy 8. Przedsiębiorczość dla II klasy 9. Biologia dla II klasy Miejsce realizacji: Dębica, ul. I. Lisa 2, Zespół Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego (dotyczy wszystkich części). Realizacja usługi: przed lub po zajęciach obowiązkowych uczniów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby zdolne do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi: - przygotowanie pedagogiczne, - wykształcenie wyższe magisterskie, kierunkowe - odpowiednio do przedmiotu zamówienia, - umiejętności w obsłudze platformy e-learningowej, - co najmniej roczny staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej z oddziałami integracyjnymi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów i wynikających z nich informacji zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: 1) kadry dydaktycznej w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Wykonawcy i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy (np. choroby); 2) liczby uczestników zajęć i ich imiennego wykazu. Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej. Zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kwiatek.debica.pol.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego,
ul. Ignacego Lisa 2
39-200 Dębica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: w Zespole Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy, ul. Ignacego Lisa 2 (sekretariat) do godz. 12:00 dn. 28 września 2010 r.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne pn. Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla 118 uczniów III Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy - w ramach projektu Integracja młodzieży niepełnosprawnej w szkole ponadgimnazjalnej - wyrównywanie szans edukacyjnych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Język angielski dla II klasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 12 osób (1 grupa 12 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tej grupy wynosi 108 godzin lekcyjnych w tym 72 godziny e-learningu. Termin realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 30 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 42 godziny e-learningu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Język niemiecki dla I klasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 12 osób (1 grupa 12 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tej grupy wynosi 108 godzin lekcyjnych w tym 36 godzin e-learningu. Termin realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 15 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 21 godzin e-learningu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Matematyka dla II klasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 15 osób (1 grupa 15 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tego modułu wynosi łącznie 108 godzin lekcyjnych w tym 36 godzin e-learningu. Terminy realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 15 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 21 godzin e-learningu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Matematyka dla III klasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 15 osób (1 grupa 15 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tego modułu wynosi łącznie 87 godzin lekcyjnych w tym 58 godzin e-learningu. Terminy realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 30 godzin e-learningu, - do 30 kwietnia 2011 r. - 42 godziny w tym 28 godzin e-learningu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Fizyka dla II klasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 12 osób (1 grupa 12 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tej grupy wynosi 108 godzin lekcyjnych w tym 36 godzin e-learningu. Termin realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 15 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 21 godzin e-learningu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Informatyka dla I klasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 14 osób (1 grupa 14 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tego modułu wynosi łącznie 108 godzin lekcyjnych w tym 36 godzin e-learningu. Terminy realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 15 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 21 godzin e-learningu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Informatyka dla II klasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 14 osób (1 grupa 14 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tego modułu wynosi łącznie 108 godzin lekcyjnych w tym 72 godziny e-learningu. Terminy realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 30 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 42 godziny e-learningu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedsiębiorczość dla II klasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 12 osób (1 grupa 12 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tej grupy wynosi 108 godzin lekcyjnych w tym 36 godzin e-learningu. Termin realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 15 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 21 godzin e-learningu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Biologia dla II klasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 12 osób (1 grupa 12 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tej grupy wynosi 108 godzin lekcyjnych w tym 72 godziny e-learningu. Termin realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 30 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 42 godziny e-learningu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Przebudowa i modernizacja Szpitala Powiatowego w Dębicy
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2024 r.
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1184R Przecław - gr. powiatu - Chotowa w km 15+846 - 20+998 i 21+335 - 25+384 (...)"
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1307R Łęki Górne - Zwiernik - gr. powiatu - Zalasowa w km 0+000 - 4+034 w miejscowościach Łęki Górne i (...)
- Sporządzenie projektu zmiany Studium oraz sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony w rejonie ulicy Ratuszowej w Dębicy.
- Razem w potrzebie - usługi społeczne i zdrowotne w Gminie Dębica - zamówienie z podziałem na 3 części
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4." - 5 części
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- "REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE"- ETAP II NR POSTĘPOWANIA 03/2024
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania dokumentów strategicznych i programowych (w formie online)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.