eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH DLA UCZNIÓW III Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy w ramach projektu Integracja młodzieży niepełnosprawnej w szkole ponadgimnazjalnej - wyrównywanie szans edukacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-20

Dębica: PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH DLA UCZNIÓW III Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy w ramach projektu Integracja młodzieży niepełnosprawnej w szkole ponadgimnazjalnej - wyrównywanie szans edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 298994 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego , ul. Ignacego Lisa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6813574, faks 14 6704215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kwiatek.debica.pol.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH DLA UCZNIÓW III Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy w ramach projektu Integracja młodzieży niepełnosprawnej w szkole ponadgimnazjalnej - wyrównywanie szans edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne pn. Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla 118 uczniów III Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy. Przedmiot zamówienia obejmuje n/w części: 1. Język angielski dla II klasy 2. Język niemiecki dla I klasy 3. Matematyka dla II klasy 4. Matematyka dla III klasy 5. Fizyka dla II klasy 6. Informatyka dla I klasy 7. Informatyka dla II klasy 8. Przedsiębiorczość dla II klasy 9. Biologia dla II klasy Miejsce realizacji: Dębica, ul. I. Lisa 2, Zespół Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego (dotyczy wszystkich części). Realizacja usługi: przed lub po zajęciach obowiązkowych uczniów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi: - przygotowanie pedagogiczne, - wykształcenie wyższe magisterskie, kierunkowe - odpowiednio do przedmiotu zamówienia, - umiejętności w obsłudze platformy e-learningowej, - co najmniej roczny staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej z oddziałami integracyjnymi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów i wynikających z nich informacji zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: 1) kadry dydaktycznej w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Wykonawcy i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy (np. choroby); 2) liczby uczestników zajęć i ich imiennego wykazu. Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej. Zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kwiatek.debica.pol.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego, ul. Ignacego Lisa 2 39-200 Dębica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: w Zespole Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy, ul. Ignacego Lisa 2 (sekretariat) do godz. 12:00 dn. 28 września 2010 r.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne pn. Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla 118 uczniów III Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy - w ramach projektu Integracja młodzieży niepełnosprawnej w szkole ponadgimnazjalnej - wyrównywanie szans edukacyjnych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Język angielski dla II klasy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 12 osób (1 grupa 12 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tej grupy wynosi 108 godzin lekcyjnych w tym 72 godziny e-learningu. Termin realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 30 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 42 godziny e-learningu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Język niemiecki dla I klasy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 12 osób (1 grupa 12 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tej grupy wynosi 108 godzin lekcyjnych w tym 36 godzin e-learningu. Termin realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 15 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 21 godzin e-learningu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Matematyka dla II klasy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 15 osób (1 grupa 15 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tego modułu wynosi łącznie 108 godzin lekcyjnych w tym 36 godzin e-learningu. Terminy realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 15 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 21 godzin e-learningu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Matematyka dla III klasy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 15 osób (1 grupa 15 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tego modułu wynosi łącznie 87 godzin lekcyjnych w tym 58 godzin e-learningu. Terminy realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 30 godzin e-learningu, - do 30 kwietnia 2011 r. - 42 godziny w tym 28 godzin e-learningu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Fizyka dla II klasy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 12 osób (1 grupa 12 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tej grupy wynosi 108 godzin lekcyjnych w tym 36 godzin e-learningu. Termin realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 15 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 21 godzin e-learningu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Informatyka dla I klasy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 14 osób (1 grupa 14 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tego modułu wynosi łącznie 108 godzin lekcyjnych w tym 36 godzin e-learningu. Terminy realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 15 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 21 godzin e-learningu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Informatyka dla II klasy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 14 osób (1 grupa 14 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tego modułu wynosi łącznie 108 godzin lekcyjnych w tym 72 godziny e-learningu. Terminy realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 30 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 42 godziny e-learningu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedsiębiorczość dla II klasy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 12 osób (1 grupa 12 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tej grupy wynosi 108 godzin lekcyjnych w tym 36 godzin e-learningu. Termin realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 15 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 21 godzin e-learningu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Biologia dla II klasy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 12 osób (1 grupa 12 osobowa). Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników tej grupy wynosi 108 godzin lekcyjnych w tym 72 godziny e-learningu. Termin realizacji: - do 31 grudnia 2010 r. - 45 godzin w tym 30 godzin e-learningu, - do 30 czerwca 2011 r. - 63 godziny w tym 42 godziny e-learningu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.