eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia magazynowe z częściowym podniesieniem posadzek, z budową doziemnej instalacji kanalizacji deszczowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Białystok: Przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia magazynowe z częściowym podniesieniem posadzek, z budową doziemnej instalacji kanalizacji deszczowej.
Numer ogłoszenia: 298936 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248880 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia magazynowe z częściowym podniesieniem posadzek, z budową doziemnej instalacji kanalizacji deszczowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie (modernizacji) budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, położonego przy ul. Białej 13/33, na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 1419, w obr. 11, znajdującym się w strefie ochronnej konserwatora zabytków, ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia magazynowe z częściowym podniesieniem posadzek, z budową doziemnej instalacji kanalizacji deszczowej. 2. Zamówienie niniejsze stanowi I ETAP realizacji przebudowy (modernizacji) budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, położonego przy ul. Białej 13/33, a zakres robót do wykonania obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i uzupełniające, b) roboty ziemne, c) roboty murowe, d) izolacje zewnętrzne, e) wykonanie tynków i okładzin zewnętrznych, f) posadzki, g) stolarkę, h) roboty zewnętrzne, i) roboty instalacyjne elektryczne w zakresie demontażu, j) roboty sanitarne zewnętrzne, w tym roboty rozbiórkowe i roboty instalacyjne w zakresie wykonania kanalizacji deszczowej oraz przyłącza do sieci kanalizacja deszczowa. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wytyczenia geodezyjnie obiektów w terenie oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obejmującą położenie obiektów i urządzeń budowlanych na gruncie, na własny koszt. 4. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologię ich wykonania określają: a) projekt budowlany, z wyłączeniem robót należących do II etapu realizacji przebudowy (modernizacji) budynku MOPR przy ul. Białej 13/33, tj. - robót rozbiórkowych i uzupełniających w zakresie rozbiórki posadzek betonowych w pomieszczeniu schronu na szer. 50cm od ścian konstrukcyjnych), - izolacji, w zakresie: wykonania izolacji (przepony) poziomej ścian fundamentowych zewnętrznych i wewnętrznych metodą ciśnieniową dwurzędową oraz w zakresie wykonania izolacji przeciwwilgociowej na połączeniu ścian i posadzek wewnętrznych z elastycznych zapraw 2mm, z gruntowaniem, - wykonania tynków renowacyjnych ścian wewnętrznych , przetarcia tynków sufitu, obłożenia ścian węzła sanitarnego płytkami glazury na całej wysokości, -wykonania posadzek w zakresie: wykonania warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej, ułożenia posadzki z płytek gres antypoślizgowych, ułożenia cokołu z płytek gres, montażu włazu szczelnego nad studzienką kanalizacji sanitarnej-klatka schodowa, - stolarki w zakresie osadzenia drzwi zewnętrznych stalowych ocieplonych w ściance szczytowej oraz drzwi i ościeżnic wewnętrznych, - robót malarskich w zakresie gruntowania malowania sufitów oraz malowania ścian, - robót zewnętrznych w zakresie: schodów zewnętrznych i ścianki oporowej w szczycie budynku, wykończenia ścian tynkiem mozaikowym oraz w zakresie odtworzenia schodów zewnętrznych na płycie żelbetowej, - robót sanitarnych wewnętrznych, - robót elektrycznych innych niż roboty elektryczne demontażowe (oprócz demontażu skrzynek i rozdzielni elektrycznych), b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót, będące załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. 6 W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów, lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, dostaw i usług, nie przekraczające jednak 30% wynagrodzenia Wykonawcy. 8. Wymagania stawiane materiałom: - stosowane materiały powinny być nowe oraz muszą odpowiadać wymogom Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r., Nr 92,poz.881 z późn. zm.), - materiały powinny być zgodne z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 9. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Należność za wykonaną robotę budowlaną będzie płatna na konto wskazane przez Wykonawcę, na podstawie protokołu odbioru robót, po wykonaniu zadania w całości. b) Odbiór pogwarancyjny nastąpi po zakończeniu okresu gwarancji, przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego, po ewentualnym usunięciu wszystkich ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad. c) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. d) Wykonawca udzieli minimum 4- letniej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, potwierdzonego pisemnym protokołem podpisanym przez strony umowy, a w przypadku usuwania wad ujawnionych podczas odbioru, po podpisaniu protokołu ich usunięcia, e) Wykonawca rozszerzy odpowiedzialność z tytułu rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 4 lat od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego robót. f) Wszystkie roboty wykonywane będą na czynnym, funkcjonującym obiekcie. g) Termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, h) forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane BUD-COMPEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 15-879 Białystok, ul. Św. Rocha 10 lok. 302,, ul. Św. Rocha 10 lok. 302, 15-879 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 515948,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 341716,99

  • Oferta z najniższą ceną: 341716,99 / Oferta z najwyższą ceną: 579223,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.