eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Kompleksowa termomodernizacja Bloku C Szpitala Wojewódzkiego w Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-26

Przemyśl: Kompleksowa termomodernizacja Bloku C Szpitala Wojewódzkiego w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 29889 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa termomodernizacja Bloku C Szpitala Wojewódzkiego w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 1. Termomodernizacja wraz z wymianą CO i instalacja drzwi automatycznych. 1. Wykonanie docieplenia zewnętrznego ścian bloku C materiałem izolacyjnym o gr. 10 cm - powierzchnia: 1.099,40 m2. 2.Wykonanie wewnętrznego docieplenia przegród w stropodachu materiałem izolacyjnym grubości 10 cm - powierzchnia: 1.341,91 m2. 3.Kapitalny remont okien, okuć i uszczelnień. 4.Kompleksowa wymiana instalacji centralnego ogrzewania na niskotemperaturową 60 / 45 stopni C. 5.Wyeliminowanie efektu inwersji strumienia powietrza wentylacji grawitacyjnej poprzez montaż 24 szt automatycznych drzwi na ciągach komunikacyjnych, co spowoduje zatrzymanie przepływu powietrza pomiędzy budynkami A i C. Dokumentacja techniczna na przedmiot zamówienia dot. zadania nr 1 w wersji elektronicznej stanowi pliki oznaczone nr 1 -10 do SIWZ. ZADANIE nr 2. Zakup i instalacja kolektorów słonecznych. 1.Montaż 7 szt baterii słonecznych na dachu bloku C - łączna ilość kolektorów: 50 szt - w tym 3 baterii składających się z kolektorów płaskich typu horizontal - poziomych i baterii typu vertical - pionowych. Kolektory należy zamontować na istniejącej, uprzednio wykonanej konstrukcji wzmacniającej strop za pomocą oryginalnych fabrycznych elementów montażowo-wsporczych przeznaczonych do montażu na powierzchniach płaskich. 2.Montaż w pomieszczeniu wentylatorowni 2 szt rozdzielaczy regulujących z rur stalowych o 80 mm i długości - 1,6 mb. 3.Wykonanie instalacji zasilającej na dachu z rur miedzianych o 18 i 22 mm i o 54 mm w szachtach łączących baterie solarne z węzłem wymiennikowym. 4.Wykonanie węzła wymiennikowego i układu podgrzewu ciepłej wody użytkowej. Dokumentacja techniczna na przedmiot zamówienia dot. zadania nr 2 w wersji elektronicznej stanowi pliki oznaczone nr 11 -14 do SIWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia wykonane mają być W CZYNNYCH ODDZIAŁACH PAWILONU C tj. oddziały: Okulistyki, Noworodków, Nefrologii, Szpitalny Oddział Ratunkowy oraz Poradnie Specjalistyczne. Zabezpieczenie miejsc wykonywanych robót, oddzielenie od ruchu chorych leży po stronie wykonawcy. Poszczególne etapy robót muszą być uzgadniane z zamawiającym, termin realizacji umowy wg harmonogramu robót stanowiącego załącznik do projektu umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.33.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości: 40000,00 zł na zadanie nr 1, a na zadanie nr 2: 10000,00 zł - w jednej lub w kilku formach dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z niżej wym. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ oraz informację wykonawcy podaną w składanej ofercie - wypełnionym załączniku nr 4 do SIWZ - odpowiednio na zadanie pierwsze lub / i drugie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Kosztorys jako zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 1 - 2 (na jedno dowolne zadanie lub dwa zadania) do projektu umowy stanowiącego z kolei załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - Dział Zamówień Publicznych ; ul. Monte Cassino 18 (budynek D, pok. nr 225) ; 37-700 Przemyśl ; woj. podkarpackie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 10:45, miejsce: Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - (budynek D, pok. nr 226 - biuro podawcze) ; 37-700 Przemyśl ; woj. podkarpackie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja wraz z wymianą CO i instalacja drzwi automatycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie docieplenia zewnętrznego ścian bloku C materiałem izolacyjnym o gr. 10 cm - powierzchnia: 1.099,40 m2. 2.Wykonanie wewnętrznego docieplenia przegród w stropodachu materiałem izolacyjnym grubości 10 cm - powierzchnia: 1.341,91 m2. 3.Kapitalny remont okien, okuć i uszczelnień. 4.Kompleksowa wymiana instalacji centralnego ogrzewania na niskotemperaturową 60 / 45 stopni C. 5.Wyeliminowanie efektu inwersji strumienia powietrza wentylacji grawitacyjnej poprzez montaż 24 szt automatycznych drzwi na ciągach komunikacyjnych, co spowoduje zatrzymanie przepływu powietrza pomiędzy budynkami A i C. Dokumentacja techniczna na przedmiot zamówienia dot. zadania nr 1 w wersji elektronicznej stanowi pliki oznaczone nr 1 -10 do SIWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia wykonane mają być W CZYNNYCH ODDZIAŁACH PAWILONU C tj. oddziały: Okulistyki, Noworodków, Nefrologii, Szpitalny Oddział Ratunkowy oraz Poradnie Specjalistyczne. Zabezpieczenie miejsc wykonywanych robót, oddzielenie od ruchu chorych leży po stronie wykonawcy. Poszczególne etapy robót muszą być uzgadniane z zamawiającym, termin realizacji umowy wg harmonogramu robót stanowiącego załącznik do projektu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i instalacja kolektorów słonecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Montaż 7 szt baterii słonecznych na dachu bloku C - łączna ilość kolektorów: 50 szt - w tym 3 baterii składających się z kolektorów płaskich typu horizontal - poziomych i baterii typu vertical - pionowych. Kolektory należy zamontować na istniejącej, uprzednio wykonanej konstrukcji wzmacniającej strop za pomocą oryginalnych fabrycznych elementów montażowo-wsporczych przeznaczonych do montażu na powierzchniach płaskich. 2.Montaż w pomieszczeniu wentylatorowni 2 szt rozdzielaczy regulujących z rur stalowych o 80 mm i długości - 1,6 mb. 3.Wykonanie instalacji zasilającej na dachu z rur miedzianych o 18 i 22 mm i o 54 mm w szachtach łączących baterie solarne z węzłem wymiennikowym. 4.Wykonanie węzła wymiennikowego i układu podgrzewu ciepłej wody użytkowej. Dokumentacja techniczna na przedmiot zamówienia dot. zadania nr 2 w wersji elektronicznej stanowi pliki oznaczone nr 11 -14 do SIWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia wykonane mają być W CZYNNYCH ODDZIAŁACH PAWILONU C tj. oddziały: Okulistyki, Noworodków, Nefrologii, Szpitalny Oddział Ratunkowy oraz Poradnie Specjalistyczne. Zabezpieczenie miejsc wykonywanych robót, oddzielenie od ruchu chorych leży po stronie wykonawcy. Poszczególne etapy robót muszą być uzgadniane z zamawiającym, termin realizacji umowy wg harmonogramu robót stanowiącego załącznik do projektu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.