eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łopiennik Górny › Dowożenie uczniów z terenu Gminy Łopiennik Górny do szkół w roku szkolnym 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Łopiennik Górny: Dowożenie uczniów z terenu Gminy Łopiennik Górny do szkół w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 298898 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Łopienniku Górnym , Łopiennik Górny 1, 22-351 Łopiennik Górny, woj. lubelskie, tel. 082 5773183, faks 082 5773010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów z terenu Gminy Łopiennik Górny do szkół w roku szkolnym 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozowa polegająca na dowożeniu uczniów z terenu gminy Łopiennik Górny do szkół w roku szkolnym 2013/2014, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem określonym w Rdz. XX SIWZ. 2. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: 1) Część I - obejmuje 4 trasy o łącznej szacunkowej dziennej długości 282 km, do obsługi których Zamawiający wymaga trzech autobusów (autobusy nr 1 i 2 - liczba miejsc siedzących 52, autobus nr 3 - liczba miejsc siedzących 43) i jednego busa (liczba miejsc siedzących 19); - dowóz obejmuje uczniów z miejscowości: Żulin, Borowica, Dobryniów, Dobryniów Kolonia, Łopiennik Dolny, Łopiennik Podleśny, Łopiennik Górny, Łopiennik Dolny Kolonia, Olszanka, Krzywe, Majdan Krzywski, Gliniska, Nowiny, - dowóz realizowany do: Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym, Zespołu Szkół w Łopienniku Nadrzecznym, Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krasnymstawie, Niepublicznego Przedszkola dla Dzieci Niepełnosprawnych w Krasnymstawie, ul. Kwiatowa 2, - szacunkowa długość tras przewozu w roku szkolnym 2013/2014, ustalona na dzień opracowania dokumentacji przetargowej, wynosi 52 734 km. 2) Część II obejmuje 1 trasę o łącznej szacunkowej dziennej długości 26 km, do obsługi których Zamawiający wymaga pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - dowóz ucznia i opiekuna z miejscowości Żulin do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego dla Dzieci Niepełnosprawnych w Krasnymstawie, ul. Kwiatowa 2. - dowożenie będzie realizowane przez cztery dni w tygodniu, - szacunkowa długość tras przewozu w roku szkolnym 2013/2014, ustalona na dzień opracowania dokumentacji przetargowej, wynosi 3 952 km. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia długości tras określonych szacunkowo w ust. 2 w zależności od potrzeb wynikających z organizacji roku szkolnego i liczby osób korzystających z przewozów. Zmiany te nie powodują zmiany ceny jednostkowej wartości usługi za jeden kilometr. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie wykonaną trasę przejazdu (ilość kilometrów). Zamawiający zobowiązany jest do poinformowania Wykonawcy o tym fakcie z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem. 4. Dokładna liczba dzieci, godziny przewozu i odwozu oraz trasy przewozów zostały określone w Rdz. XX SIWZ. 5. Pod pojęciem dowożenie Zamawiający rozumie dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkół i dowóz ze szkół do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie wsiadania i wysiadania. 6. Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekunów w poszczególnych pojazdach na trasach przejazdu. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo uczniów w trakcie wsiadania do lub wysiadania z pojazdu oraz w trakcie przejazdu. Zadaniem opiekuna będzie sprawowanie nadzoru nad przewożonymi dziećmi, w trakcie wsiadania i wysiadania oraz przejazdu pojazdem, informowanie o nieprawidłowościach w przewozach i współpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji umowy. 7. W czasie dowożenia autobusy muszą być wyłącznie do dyspozycji uczniów, przewoźnik jest zobowiązany do zapewnienia miejsc siedzących dla wszystkich dowożonych uczniów. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do przewozu pojazdy sprawne technicznie - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), oznaczone, że przewożą uczniów, ogrzewane w okresie jesienno-zimowym. 9. W przypadku awarii pojazdu wykonującego usługę będącą przedmiotem zamówienia Wykonawca ma obowiązek podstawienia w jak najkrótszym czasie, nie dłuższym jednak niż 60 minut od wystąpienia awarii, pojazdu zastępczego o takim samym standardzie celem wykonania przewozu. 10. Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach, natomiast przystanki na trasie wyznacza Zamawiający w każdej z miejscowości. 11. Dowożenie obejmuje wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2013/2014. 12. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu i dokonać przeglądu tras..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych. Zakres zamówienia uzupełniającego: do 30 % zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie tego warunku wymaga, aby wykonawca posiadał aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od wyznaczenia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od wyznaczenia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od wyznaczenia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od wyznaczenia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Powyższy dokument powinien być podpisany przez wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zwiększenie ilości dzieci na trasie dowozu, powodujące konieczność uruchomienia dodatkowych kursów i zmiany rozkładów jazdy, 2) konieczność objęcia dowozem dodatkowych dzieci powodująca konieczność zmiany tras przewozu oraz ich długości i zmiany rozkładów jazdy, 3) ograniczenie ilości dzieci objętych przewozem, powodująca konieczność likwidacji trasy przewozu, kursów na trasie przewozu lub zmiany tras przewozu oraz ich długości i zmiany rozkładów jazdy, 4) zmiany rozkładów zajęć powodująca konieczność uruchomienia dodatkowych kursów lub ograniczenia ilości kursów i zmiany rozkładów jazdy, 5) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto. 2. W przypadkach wskazanych w ust. 1 pkt. 1-4 ulegnie zmianie ilość kilometrów wykonywanych dziennie i miesięcznie przy niezmienionej stawce ceny brutto za 1 km przewozu. 3. Zmiana postanowień umownych, może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Łopienniku Górnym 22-351 Łopiennik Górny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Łopienniku Górnym 22-351 Łopiennik Górny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dowóz uczniów z miejscowości Żulin, Borowica, Dobryniów, Dobryniów Kolonia, Łopiennik Dolny, Łopiennik Podleśny, Łopiennik Górny, Łopiennik Dolny Kolonia, Olszanka, Krzywe, Majdan Krzywski, Gliniska, Nowiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje 4 trasy o łącznej szacunkowej dziennej długości 282 km, do obsługi których Zamawiający wymaga trzech autobusów (autobusy nr 1 i 2 - liczba miejsc siedzących 52, autobus nr 3 - liczba miejsc siedzących 43) i jednego busa (liczba miejsc siedzących 19); - dowóz obejmuje uczniów z miejscowości: Żulin, Borowica, Dobryniów, Dobryniów Kolonia, Łopiennik Dolny, Łopiennik Podleśny, Łopiennik Górny, Łopiennik Dolny Kolonia, Olszanka, Krzywe, Majdan Krzywski, Gliniska, Nowiny, - dowóz realizowany do: Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym, Zespołu Szkół w Łopienniku Nadrzecznym, Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krasnymstawie, Niepublicznego Przedszkola dla Dzieci Niepełnosprawnych w Krasnymstawie, ul. Kwiatowa 2, - szacunkowa długość tras przewozu w roku szkolnym 2013/2014, ustalona na dzień opracowania dokumentacji przetargowej, wynosi 52 734 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dowóz ucznia i opiekuna z miejscowości Żulin do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego dla Dzieci Niepełnosprawnych w Krasnymstawie, ul. Kwiatowa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje 1 trasę o łącznej szacunkowej dziennej długości 26 km, do obsługi których Zamawiający wymaga pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - dowóz ucznia i opiekuna z miejscowości Żulin do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego dla Dzieci Niepełnosprawnych w Krasnymstawie, ul. Kwiatowa 2. - dowożenie będzie realizowane przez cztery dni w tygodniu, - szacunkowa długość tras przewozu w roku szkolnym 2013/2014, ustalona na dzień opracowania dokumentacji przetargowej, wynosi 3 952 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.