eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Dostawa zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Gołdap: Dostawa zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych
Numer ogłoszenia: 298819 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi , ul. Kolejowa 10, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6154969, faks 087 6154969.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania minimalne: 1. Narzędzie hydrauliczne uniwersalne pompa - 1 kpl. - Napędzana silnikiem spalinowym 4-o suwowym o mocy min. 3 KM, - Pojemność zbiornika oleju min. 3,5 litra, - Możliwość zasilania dwóch narzędzi jednocześnie, - Waga do 25 kg, - Wymagana przestrzenna rama ochronna, - Zewnętrzne wskaźniki poziomu oleju i paliwa. 2. Węże hydrauliczne - 2 kpl. - Węże hydrauliczne o dużej elastyczności z szybkozłączami pozwalającymi na łączenie i rozłączanie narzędzi bez konieczności zamykania przepływu oleju na pompie; - Szybkozłącza z płaską powierzchnią czołową umożliwiającą łatwe usunięcie ewentualnego zabrudzenia, - Wzmocnienie węży włóknami aramidowymi, - Długość min. 10 m, - Maksymalna waga do 5 kg. 3. Narzędzie hydrauliczne uniwersalne rozpieracz wraz z kompletem wymiennych końcówek ciągnących i łańcuchów w walizce z tworzywa - 1 szt. - Rozwarcie ramion min. 650 mm, - Siła rozpierania przy zamkniętych ramionach (25 mm od końców) min. 4 tony, - Siła ciągnięcia min 9 ton, - Siła ściskania między końcówkami min. 6 ton, - Oświetlenie pola pracy w rękojeści urządzenia, - Maksymalna waga do 19 kg, - System połączeń szybkozłączami kompatybilny z pompą wymienioną w poz. 1. 4. Narzędzie hydrauliczne uniwersalne nożyce - 1 szt. - Rozwarcie ostrzy min. 180 mm, - Kształt ostrzy U, - Siła cięcia min. 90 ton, - Średnica przecinanego pręta min. 40 mm, - Oświetlenie pola pracy w rękojeści urządzenia, - Maksymalna waga 19 kg, - System połączeń szybkozłączami kompatybilny z pompą wymienioną w poz. 1. 5. Narzędzie hydrauliczne uniwersalne rozpieracz kolumnowy wraz z kompletem końcówek ciągnących oraz wspornikiem progowym - 1 kpl. - Skok roboczy min. 650 mm, - Długość w stanie złożonym maks. 950 mm, - Siła rozpierania w całym zakresie min. 15 ton, - Siła ciągnięcia w całym zakresie min. 5 ton, - Maksymalna waga 18 kg, - System połączeń szybkozłączami kompatybilny z pompą wymienioną w poz. 1. 6. Narzędzie hydrauliczne uniwersalne rozpieracz kolumnowy teleskopowy - 1 kpl. - Skok roboczy min. 730 mm, - Długość w stanie złożonym maks. 550 mm, - Siła rozpierania min. 20)8 ton, - Maksymalna waga 18 kg, - System połączeń szybkozłączami kompatybilny z pompą wymienioną w poz. 1. 7. Zestaw uniwersalnych podpór i klinów do stabilizacji (min.16 elementów) - 1 kpl. - Materiał - polietylen, - Wytrzymałość na ściskanie min. 10 Mpa, - Waga maks. 35 kg. 8. Hydrauliczny zaciskacz do rur - 1 szt, - Siła zaciskania min 15 t - Średnica zasikanej rury min 50 mm, - Minimalna grubość ścianki zaciskanej rury 3 mm - Maksymalna waga - 9 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.53.00 - 29.71.53.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, tj., którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 5.1. na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. 6 SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych w pkt. 6 SIWZ oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 5.1. to, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 i 4 ustawy PZP, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zostać przygotowana zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełnioną przez Wykonawcę Specyfikację Techniczną (załącznik nr 3 do SIWZ), 1.2. Wypełniony Formularz ofertowy stanowiący (załącznik nr 1 do SIWZ), 1.3. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ), 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy PZP, należy dołączyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 2.5. Wykaz wykonanych dostaw zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych do jednostek straży przeciwpożarowej w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KP PSP w Gołdapi ul.Kolejowa 10, 19-500 Gołdap.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 11:00, miejsce: KP PSP w Gołdapi ul.Kolejowa 10, 19-500 Gołdap pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.