eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Remont ul. Bohaterów Westerplatte w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Słupsk: Remont ul. Bohaterów Westerplatte w Słupsku
Numer ogłoszenia: 298810 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242720 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73/110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, faks 059 8410093.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Bohaterów Westerplatte w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem ul. Bohaterów Westerplatte w Słupsku. Łączna długość planowanego remontu ulicy wynosi ok. 2,5 km. Zestawienie powierzchni objętych remontem ulicy: 1) jezdnie bitumiczne - 22.068 m2, 2) chodniki - 5.450 m2, 3) chodniki i ścieżki rowerowe - 1.589 m2, 4) inne nawierzchnie utwardzone (pobocza jezdni, parkingi, zjazdy itp.) - 4.248 m2, 5) tereny zieleni, w tym trawniki - 2.542 m2. Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Roboty drogowe 2.Zakres remontu ulicy: 2.1.branża drogowa, obejmująca remont nawierzchni wszystkich elementów zagospodarowania pasa drogowego, w tym: 1) remont jezdni oraz zatok autobusowych poprzez frezowanie, a następnie wbudowanie warstw bitumicznych z betonów asfaltowych z warstwą geotekstykalną na połączeniach konstrukcji, 2) wykonanie lokalnych poszerzeń o pełnej nowej konstrukcji wynikających z korekty usytuowania krawężników w obrębie łuków poziomych oraz powiększenia powierzchni zatok autobusowych, 3) remont nawierzchni chodników z organizacją ścieżki rowerowej, wysp kanalizujących na skrzyżowaniach, zatok parkingowych, zjazdów do posesji, 4) remont istniejącej sygnalizacji świetlnej, 5) wykonanie stałej i tymczasowej organizacji ruchu; 2.2.branża sanitarna, obejmująca: 1) wykonanie nowych przyłączy do nowych wpustów w celu zapewnienia sprawnego odprowadzenia wód opadowych z jezdni, 2) wykonanie wypustów do granic posesji w celu przyszłościowego odwodnienia posesji bez naruszania nowo wyremontowanych nawierzchni, 3) wykonanie odbudowy konstrukcji jezdni po przekopach sanitarnych; 2.3.branża zieleni, obejmująca: 1) wykonanie wycinki drzew i krzewów po przekazaniu przez Zamawiającego decyzji zezwalającej na usunięcie zieleni, 2) przesadzenia drzew i krzewów po przekazaniu przez Zamawiającego decyzji zezwalającej na przesadzenie zieleni, 3) wykonanie zabezpieczenia drzew na placu budowy, 4) wykonanie trawników, 5) wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów, 6) zakup i montaż urządzeń małej architektury (kosze na śmieci, ławki oraz kraty osłonowe na pnie drzew). 3.Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez Usługi Inwestycyjne KNITTER Grzegorz Knitter, Karnieszewice 45 b, 76-004 Sianów. Dokumenty powyższe stanowią integralną część SIWZ i szczegółowo opisane zostały na str. nr 2 SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją budowlaną, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz obowiązującymi przepisami. W szczególności roboty należy prowadzić w sposób gwarantujący spełnienie warunków i wymagań określonych w dokumentacji wykonawczej i SIWZ. 5.Przed przystąpieniem do robót Wykonawca ma obowiązek wykonać projekt czasowej organizacji ruchu w oparciu o kolejność robót i technologię określoną w dokumentacji projektowej. Projekt czasowej organizacji ruchu musi być uzgodniony przez Zamawiającego, Komendę Miejską Policji i zatwierdzony przez Prezydenta Miasta Słupska. 6.Zamawiający nie wymaga przedstawienia na piśmie Programu zapewnienia jakości (PZJ). Zagadnienia tj. sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i organizacyjne gwarantujące wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi zostaną omówione w trakcie przekazania terenu budowy. 7.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 8.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 9.Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. 10.Nazwy własne, które występują w SIWZ określają wymagany minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń równoważnych. 11.Wymagana gwarancja jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 3 lata, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. 12.Remont będzie finansowany z dwóch źródeł tj. ze środków własnych Zamawiającego i dotacji celowej z budżetu państwa. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót w przypadku, gdy cena oferty przekroczy kwotę planowanych przez Zamawiającego środków finansowych na realizację zadania, do wysokości tych środków. 14.Zamawiający przewiduje możliwość kontynuowania robót w następnym roku budżetowym, jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane w pkt 13, przewidując jednocześnie możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zadania. 15.Wykonawca musi wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4303988.55 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drogi i Mosty Spółka z o.o., ul. Przemysłowa 35, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4303988.55
  • Oferta z najniższą ceną: 4303988.55 oferta z najwyższą ceną: 5237742.01
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.