eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › remont pomieszczeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-25

POZYCJA 29877

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: remont pomieszczeń Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, do kontaktów: mgr Robert Wardyń, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, fax 032 3592048, e-mail: juspik@adm.us.edu.pl, kanet@adm.us.edu.p. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.us.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, mgr Robert Wardyń, ul. Szkolna 7, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 359 1925, fax (032) 359 2048. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersyutetu Sląskiego w godz. od 08:00 do 10:00 oraz od 13:00 do 14:30, mgr Tomasz Chrobok, Ireneusz Barszcz, ul. Szkolna 7 pok. nr 15, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 359 1334, fax (032) 359 2048. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Dział Zamowień Publicznych Uniwersytetu Sląskiego, mgr Tomasz Chrobok, Ireneusz Barszcz, ul. Szkolna 7 pok. nr 15, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 359 1334, fax (032) 359 2048. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pomieszczeń. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dom Studenta nr 7, Katowice, ul. Studencka 16. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont pomieszczeń w segmencie E,Dom Studenta nr 7, Katowice, ul. Studencka 16 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: kosztorys ofertowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont pomieszczeń w segmencie E,Dom Studenta nr 7, Katowice, ul. Studencka 16 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 14.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości:
13.000,00 PLN(słownie: trzynaście tysięcy PLN 00/100).
Wadium może być wniesione:
- przelewem na rachunek Zamawiającego :
ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice,
nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
- w poręczeniach bankowych lub
- w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub
- w gwarancjach bankowych lub
- w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami).
2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
1.złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją, tj.:
-wypełniony formularz oferty zgodny z załącznikiem nr 1a do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza),
-szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych do niniejszej Specyfikacji przedmiarów robót, wyszczególniając wszystkie pozycje w nich zawarte, przy zastosowaniu podstaw wyceny zawartych w przedmiarach (suma kwot wynikających z kosztorysów ofertowych powiększona o podatek VAT stanowi cenę oferty, Zamawiający nie dopuszcza stosowania opustów od ceny),
2.określone w art. 22 ust. 1 w związku z postanowieniami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3.wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w punkcie IV SIWZ.
4.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę),
5.wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
Jako roboty budowlane odpowiadające rodzajem Zamawiający rozumie roboty remontowe wielobranżowe.
Jako roboty budowlane odpowiadające wartością Zamawiający rozumie roboty, których wartość nie była niższa niż:
- 80% ceny oferty (dla robót budowlanych zakończonych w 2006 i 2007r.),
- 73% ceny oferty (dla robót budowlanych zakończonych w 2005r.),
- 66% ceny oferty (dla robót budowlanych zakończonych w 2004r.),
- 60% ceny oferty (dla robót budowlanych zakończonych w 2003r.),
- 55% ceny oferty (dla robót budowlanych zakończonych w 2002r.),
Zamawiający uzna roboty budowlane, które są potwierdzone dokumentami wystawionymi na Wykonawcę.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia // niespełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
6.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z załącznikiem nr 1b do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
7.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 7, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
8.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
9.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
10.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
11.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 1c do SIWZ),
12.uprawnienia budowlane (dla proponowanych kierowników robót) do kierowania robotami budowlanymi, stosowne do przedmiotu zamówienia (obiektu), w zakresie specjalności:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
Dokumenty wymienione w punktach 7-12 należy złożyć formie oryginału lub wyraźnej, czytelnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty, o których mowa w punkcie 6 muszą dotyczyć wszystkich podmiotów.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punktach 7 - 10 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka przy odbiorze lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 21.07.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 10:00, Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice, ul. Szkolna 7 pok. nr 13.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.