eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Budowa ul. Michałowskiego w Kaliszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Kalisz: Budowa ul. Michałowskiego w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 298775 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, faks 062 5049701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Michałowskiego w Kaliszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa ul. Michałowskiego w Kaliszu na odcinku od ul. Podkowińskiego do ul. Wyczółkowskiego Zakres robót obejmuje w szczególności: 1/ budowa jezdni 2/ budowa jednostronnego chodnika z kostki brukowej betonowej 3/ budowa wjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej 4/ wykonanie odwodnienia (przykanaliki i wpusty) 5/ opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz wykonanie na jego podstawie oznakowania tymczasowego, 6/ obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej i elektronicznej format DWG - inne do uzgodnienia) wraz z pisemną informacją o stanie osnowy geodezyjnej poziomej i pionowej. Szczegółowy zakres robót określają : Projekt budowlano - wykonawczy branży drogowej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Projektem budowlano - wykonawczym branży drogowej, stanowiącym integralną część siwz. UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy miejsc postojowych oraz chodnika usytuowanego wzdłuż miejsc postojowych. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium Każda oferta musi być zabepieczona wadium w wysokości: 10.130,73 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych. -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr. 109 poz. 1158,z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno być w dniu otwarcia ofert na rachunku Zamawiającego. Nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w siwz, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który: 1/ wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 2/ został wykluczony z postępowania, 3/ którego oferta została odrzucona. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt. 2 i 3, jeżeli w toku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, siwz oraz spełniający następujace warunki minimalne: 1. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 5 lat od dnia odbioru końcowego, 2. zaakceptują termin realizacji: do 24.12.2008r. 3. zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur 4. wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie ulicy o długości min. 150 mb. 5. wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że osoba ta należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego. Opis sposobu obliczenia ceny. 1/ Cena ofertowa, podana w Formularzu oferty, powinna być wyliczona w oparciu o załączony do siwz kosztorys ofertowy (branża drogowa), oraz pozostałe elementy tj.: projekt organizacji ruchu, obsługę geodezyjną i geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą bez podatku od towarów i usług, które należy wpisać w pkt. 1 ppkt. 1. Formularza oferty. 2/ W pkt. 1 ppkt. 2. należy wpisać łączną wartość netto, będącą suma watości netto za poszczególne części zamówienia określone w pkt. 1 pkt. 1. 3/ Podatek od towarów i usług VAT w wysokości 22 % należy doliczyć do łącznej wartości wynagrodzenia netto określonej ppkt. 2. a następnie wpisać w pkt 1 ppkt. 3/ Formularza oferty 4/ Wartość wynagrodzenia brutto (suma wartości wynagrodzenia netto i podatku VAT) należy wpisać w pkt. 1 ppkt 4 Formularza oferty 5/ Ślepe kosztorysy określają szczegółowy opis robót i wskazuja czynności, które należy uwzględnić w cenach jednostkowych oferty, jednostki przedmiarowe i ilości jednostek przedmiarowych robót wynikające z obliczeń. 6/ Oferowane ceny jednostkowe robót muszą uwzględniać wszystkie koszty wykonania zadania, koszty robocizny, materiałów, roboty towarzyszące i tymczasowe. 7/ W kosztorysie ofertowym nie mogą występować dodatki i upusty oraz ewentualnie inne składniki kalkulacyjne poza tymi, które wynikają z formuły kalkulacyjnej. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następujacym kryterium; Cena wykonania - 100% Oferta z najniższą ceną uzyska 100 punktów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), na załączonym druku - załącznik Nr 1, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewdencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c/ Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z niezbędnymi uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do OIIB (zgodnie z pkt. 3 ppkt. 5/. d/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z punktem 3 pkt. ppkt. 4 , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. Nr 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.