eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa zastępczego nadzoru konserwatorskiego na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie (dwa zadania).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-13

Olsztyn: Usługa zastępczego nadzoru konserwatorskiego na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie (dwa zadania).
Numer ogłoszenia: 298764 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131177 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zastępczego nadzoru konserwatorskiego na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie (dwa zadania)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zastępczego nadzoru konserwatorskiego na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie dla dwóch zadań inwestycyjnych: a) Rewitalizacja budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 5, b) Rewitalizacja budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 (sala gimnastyczna) w ramach współfinansowanego ze środków pomocowych Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia-Mazury 2007-2013. Inwestorem jest Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie, będąca państwową jednostką budżetową w rozumieniu art. 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.). Szczegółowy zakres każdego zadania inwestycyjnego określają: dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania odpowiadające projektom wymienionym w pkt. 1. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolnie wybrane jedno zadanie lub na oba zadania. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą w każdym zadaniu oddzielnie. 3. Zastępczy nadzór konserwatorski zobowiązany będzie do wykonywania swoich obowiązków wynikających z pełnionej funkcji z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług (podwyższona staranność) oraz zapewniając ochronę praw i interesów Zamawiającego, podejmując wszelkie niezbędne działania dla należytego i terminowego przygotowania i wykonania inwestycji. 4. Usługa objęta niniejszym postępowaniem musi być wykonana zgodnie z polskim prawem budowlanym, w szczególności z art. 25 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, zgodnie z przepisami ustawy z dn. 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, w tym w szczególności Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987 z póź. zm.), zgodnie z Polskimi Normami, warunkami uzgodnień oraz zgodnie z pozwoleniami na roboty budowlane i konserwatorskie. Zastępczy nadzór konserwatorski zobowiązany będzie dołożyć wszelkich starań, aby nie dopuścić do powstania opóźnień w stosunku do harmonogramu inwestycji, bez względu na przyczynę ich powstawania. Zastępczy nadzór konserwatorski zobowiązany będzie do zapewnienia, że osoby, które w jego imieniu wykonywały będą poszczególne czynności będące przedmiotem zamówienia, posiadać będą wymagane przepisami prawa kwalifikacje i uprawnienia w zakresie powierzonych obowiązków. 5. ( Zadanie Nr 1) Budynek, w którym realizowane będzie zadanie inwestycyjne nr 1 (Rewitalizacja budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 5) to hala sportowa Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie, położony w centrum miasta Olsztyn, na skrzyżowaniu ulic Piłsudskiego i Kopernika na działce nr 76/1, obręb 71, jednostka ewidencyjna Olsztyn. Budynek objęty jest ochroną konserwatorską w oparciu o art. 7 pkt. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie z dnia 19 stycznia 1989 roku wpisującej obiekt do rejestru zabytków woj. warmińsko - mazurskiego. Rewitalizacja obejmuje remont, przebudowę i rozbudowę oraz pierwsze wyposażenie budynku hali sportowej z zapleczem biurowym przez wykonawcę/wykonawców wyłonionych w ramach postępowań na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). W zakres rewitalizacji wchodzą: 1) prace remontowo - budowlane i konserwatorskie polegające na kompleksowym remoncie i przebudowie budynku hali sportowej z zapleczem biurowym, w tym: a) wymianę dachówek pokrycia dachowego, łat, kontr łat, deskowania oraz spróchniałych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej tj. krokwi i innych, - uszczelnienie ścian i posadzki piwnic izolacją przeciwwodną, b) wykonanie nowych tynków ścian i stropów kondygnacji, c) uzupełnienie ubytków murów, - wymianę nieszczelnej stolarki okiennej i stolarki drzwiowej, d) wymianę desek podłogowych i nowej posadzki w sali gimnastycznej ze względu na ruchome i posiadające ubytki klepki, e) wykonanie nowej niepalnej konstrukcji biegów schodowych, f) ocieplenie warstwą styropianu muru zewnętrznego budynku, g) wykonanie nowej wyprawy elewacyjnej wraz z kolorystyką, która podniesie estetykę budynku i spełni wymogi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, h) wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej, i) wykonanie instalacji wodociągowo i p. poż., kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, j) wykonanie instalacji c.o., ogrzewania podłogowego, ogrzewania grzejnikowego, instalacji ciepła technologicznego przestrzennego, izolacji cieplnej, k) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - dobrano instalacje wentylacji nawiewnej i wentylacji mechanicznej wywiewnej, l) wykonanie instalacji elektrycznych niskiego napięcia, m) wykonanie instalacji sygnalizacji alarmowej pożaru SAP, n) wykonanie instalacji telefonicznej. 2) wyposażenie wyremontowanego obiektu: sprzęt sportowy oraz pozostałe wyposażenie sauny, sali gimnastycznej, sali judo oraz biura instruktora. 3) zagospodarowanie terenu - teren na którym zlokalizowany jest budynek będący przedmiotem inwestycji stanowi samodzielną jednostkę budowlaną, gdyż działka była i jest przeznaczona pod zabudowę usługową, na sąsiednich działkach istnieje zabudowa mieszkaniowa oraz użyteczności publicznej. Przy obiekcie układ komunikacji kołowej z wydzielonymi wewnętrznymi miejscami na parkowanie oraz miejsca utwardzone. Inwestycja obejmuje dobudowę klatki schodowej w pozostałej części budynku, nie przewiduje zmian w obrysie i kształcie oraz przeznaczeniu obiektu. Poza budową wewnętrznych miejsc parkingowych oraz przebudowie pochylni dla osób niepełnosprawnych od strony wejściowej nie przewiduje sie zmian w zagospodarowaniu. Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie, będąca inwestorem przedsięwzięcia posiada dla zadania nr 1: a) Decyzję o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na roboty budowlane, b) Zatwierdzony projekt budowlano-wykonawczy wykonany przez firmę INWESTPROJEKT - ZACHÓD Sp. z o.o. z Łodzi, c) Decyzję Miejskiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie udzielającą pozwolenia na prowadzenie prac budowlanych, d) Decyzję wydaną przez Miejski Zarząd Dróg, Mostów i Zieleni w Olsztynie, e) Decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, f) Opinię wydaną przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Urzędu Miasta Olsztyn zawierającą uzgodnienia: przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do budynku hali sportowej , g) Porozumienie w sprawie dofinansowania projektu Rewitalizacja budynku KWP w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 5 Nr UDA-RPWM.04.02-28.047/09-00 w ramach Osi Priorytetowej 4 - Rozwój, restrukturyzacja rewitalizacja miast Działanie 4.2 - Rewitalizacja miast RPO Warmia Mazury na lata 2007-2013. Na prowadzenie prac w obrębie elewacji, stolarki otworowej, ścian i stropu sali widowiskowej, stropu pomieszczenia biurowego nr 1.08 i historycznych klatek schodowych wymagane jest uzyskanie odrębnego pozwolenia konserwatora zabytków w formie decyzji administracyjnej. 6. (Zadanie nr 2) Budynek, w którym realizowana będzie zadanie inwestycyjne nr 2 - Rewitalizacja budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 (sala gimnastyczna) - to obiekt Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie, zlokalizowany przy ulicy Pstrowskiego 3 na terenie kompleksu koszarowego położony na działce nr 46, obręb 69, jednostka ewidencyjna Olsztyn. Budynek objęty jest ochrona konserwatorską w oparciu o art. 7 pkt. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie z dnia 26 lipca 2001 roku wpisującej obiekt do rejestru zabytków woj. warmińsko - mazurskiego. Rewitalizacja obejmuje remont, przebudowę i rozbudowę oraz pierwsze wyposażenie budynku hali sportowej z zapleczem socjalnym przez wykonawcę/wykonawców wyłonionych w ramach postępowań na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). W zakres rewitalizacji wchodzą: 1) roboty wyburzeniowe i demontaże; 2) roboty budowlane; 3) wykonanie nowych instalacji sanitarnych - wod-kan, elektrycznych oraz instalacji p.poż.; 4) wyposażenie obiektu; 5) urządzenie terenu. Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie, będąca inwestorem przedsięwzięcia posiada dla zadania nr 2: h) Decyzję o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na roboty budowlane; i) Opinię do projektu budowlanego Miejskiego Konserwatora Zabytków miasta Olsztyn; j) Zatwierdzony projekt budowlano-wykonawczy wykonany przez firmę Pracownia Projektowa AKON w Olsztynie, ul. Elbląska 125; k) Decyzję Miejskiego Konserwatora zabytków w Olsztynie udzielającą pozwolenia na prowadzenie prac budowlanych, l) Opinię wydaną przez Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Olsztyn uzgodnienia: przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Sali gimnastycznej , m) Porozumienie w sprawie dofinansowania projektu Rewitalizacja budynków KWP w Olsztynie (sala gimnastyczna przy ul. Pstrowskiego 3 Nr WND-RPWM.04.03-28-013/10 w ramach Osi Priorytetowej 4 - Rozwój, restrukturyzacja rewitalizacja miast Działanie 4.3 - Restrukturyzacja terenów powojskowych i poprzemysłowych RPO Warmia Mazury na lata 2007-2013. 7. Zadania Zastępczego nadzoru konserwatorskiego: a) Reprezentowanie, w porozumieniu z Inwestorem zastępczym, Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności prowadzonych robót budowlanych oraz prac konserwatorskich z wydanymi pozwoleniami konserwatorskimi, uzgodnioną dokumentacją, tj. programami konserwatorskimi, projektami budowlanymi, sztuką konserwatorską oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. nr 162, poz. 1568 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987 z póź. zm.) b) W zadaniu nr 1 nadzór nad opracowaniem programu prac konserwatorskich dla elementów objętych ochroną konserwatorską tj. elewacji, stolarki otworowej, ścian, stropu sali widowiskowej, stropu pomieszczenia biurowego nr 1.08, historycznych klatek schodowych budynku, zewnętrznych elementów wykończenia konstrukcji drewnianej dachu. c) Zapobieganie zagrożeniom mogącym spowodować uszczerbek dla wartości zabytku podczas realizacji robót budowlanych i prac konserwatorskich; d) Rozwiązywanie problemów związanych z technologią prowadzenia prac konserwatorskich, ewentualnie inicjowanie spotkań komisji konserwatorskiej w ramach bieżących potrzeb lub w przypadku wystąpienia spornych kwestii lub innych skomplikowanych problemów wymagających rozwiązania; e) Uzgadnianie z inwestorem zastępczym i Wykonawcą ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych oraz ich rozliczanie, z zastrzeżeniem art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp. Protokoły dodatkowych robót konserwatorskich wymagają każdorazowo zatwierdzenia przez Inwestora zastępczego; f) Potwierdzanie faktycznie wykonanych prac konserwatorskich zgodnie z wydanymi pozwoleniami konserwatorskimi, uzgodnioną dokumentacją, tj. programami konserwatorskimi, sztuką konserwatorską oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i przepisami wykonawczymi; g) Weryfikacja i odbiór dokumentacji z przeprowadzonych prac konserwatorskich; h) Sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych i prac konserwatorskich do odbiorów częściowych i odbioru końcowego w zakresie dotyczącym zagadnień konserwatorskich; i) Podejmowanie w toku budowy wspólnie z Inspektorem zastępczym i Zamawiającym decyzji dotyczących zagadnień konserwatorskich tej budowy; j) Udział w odbiorach: przy pracach zanikających i inspekcjach technicznych oraz odbiorze końcowym; k) Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, Inwestora zastępczego lub Wykonawcę robót budowlanych i prac konserwatorskich; l) Dojazd i pobyt na placu budowy zgodnie z harmonogramem robót budowlanych i harmonogramem prac konserwatorskich przynajmniej 2 raz w tygodniu, a jeżeli zajdzie taka potrzeba częściej; ł) W przypadku powstania po zakończeniu realizacji zadania inwestorskiego kwestii spornych dotyczących zagadnień konserwatorskich pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcę robót budowlanych i prac konserwatorskich, Zastępczy nadzór konserwatorski zobowiązany jest do nieodpłatnego uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzanie niezbędnych opinii, weryfikacji itp. przez cały okres obowiązywania rękojmi i gwarancji; m) Uczestniczenie w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji; n) Prowadzenie dokumentacji z przeprowadzanych nadzorów w formie dziennika nadzorów konserwatorskich; o) Dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy. p) Składanie Zamawiającemu miesięcznych raportów z zaawansowania rzeczowo-finansowego realizacji zamówienia. Każdorazowo raport miesięczny wymaga zatwierdzenia przez Inwestora zastępczego ; r) Wykonywanie innych czynności o ile przepisy prawa budowlanego lub ustawy o ochronie zabytków nakładają obowiązek ich wykonywania w ramach nadzoru nad wykonaniem zadania, s) Współpraca z Zespołami powołanymi do spraw przygotowania, wdrażania i rozliczania przez KWP w Olsztynie projektu Rewitalizacja budynku KWP w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 5(w zadaniu nr 1) i projektu Rewitalizacja budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 (sala gimnastyczna) - w zadaniu nr 2. t) udzielanie za pośrednictwem KWP w Olsztynie informacji o realizacji Projektów na każde żądanie Instytucji Zarządzającej, u) inicjowania wprowadzania zmian do treści umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji, przez przygotowywanie stosownych aneksów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowie, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian, a wynikających z przepisów ustawy prawo zamówień publicznych; w) występowania w imieniu KWP w Olsztynie przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw; z) uczestnictwa w kontrolach związanych z projektem przeprowadzanych przez jednostki uprawnione do przeprowadzenia kontroli w tym zakresie, 10. Umocowanie prawne Zastępczego nadzoru konserwatorskiego: a) Zastępczy nadzór konserwatorski będzie wykonywał czynności w imieniu i na rachunek Zamawiającego - KWP w Olsztynie. b) Zastępczy nadzór konserwatorski będzie wykonywał swoje czynności na podstawie Umowy i udzielonych mu przez KWP w Olsztynie w toku realizacji Umowy pełnomocnictw. c) Szczegółowe pełnomocnictwa dotyczące przedmiotu Umowy ustalane będą przez Strony w trakcie jej realizacji. d) KWP w Olsztynie zobowiązuje się udzielać Zastępczemu nadzorowi konserwatorskiemu pełnomocnictw, o których mowa w pkt. b) w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia na piśmie takiej potrzeby wraz z uzasadnieniem. KWP odmawia udzielenia pełnomocnictwa jeżeli nie jest ono związane z przedmiotem Umowy lub nie leży w zakresie kompetencji Inspektora nadzoru konserwatorskiego. e) Wymienione w pkt. b) pełnomocnictwa Zastępczy nadzór konserwatorski zobowiązuje się przyjąć i wypełniać ze starannością profesjonalnego pełnomocnika (podwyższona staranność) i z zabezpieczeniem ochrony interesów KWP w Olsztynie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekty współfinansowane na podstawie porozumień o dofinansowanie: 1. Rewitalizacja budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 5 nr WND-RPWM.04.02-28-047/09 2. Rewitalizacja budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie (sala gimnastyczna przy ul. Pstrowskiego 3) nr WND-RPWM.04.03-28-013/10 dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1. Usługi zastępczego nadzoru konserwatorskiego na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie dla zadania inwestycyjnego Rewitalizacja budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMP Sp. z o.o., ul. Sarmacka 5 G, 02-972 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28265,40 / Oferta z najwyższą ceną: 71340,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.