eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Druk i dostawa wydawnictw Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Katowice: Druk i dostawa wydawnictw Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego
Numer ogłoszenia: 298726 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego , ul. Sokolska 2, 40-084 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 351-17-19, 258-62-61, faks (32) 351-17-14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmoniaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa wydawnictw Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk wraz z dostawą wydawnictw promocyjnych instytucji w sezonie artystycznym 2013/2014 oraz 2014/2015: CZĘŚĆ I: W części I Zamawiający zleci druk i dostawę: 1.afisza miesięcznego, format B1, papier kredowany 135g, kolor 4/0 (FULLkolor), roczne zapotrzebowanie ok. 2000 szt, ilość: 200 sztuk x 10 miesięcy. Druk comiesięczny, pierwszy druk ok. 25 sierpnia br. (afisz wrześniowy), czas realizacji -2-3 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 2.afisza koncertowego, format A1, papier kredowany 135g, kolor 2/0, roczne zapotrzebowanie ok. 2000 szt., ilość: 200 sztuk raz w miesiącu. Druk okazjonalny, czas realizacji -2-3 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 3.afisza młoda filharmonia, format B1, papier kredowany 135g, kolor 2/0, roczne zapotrzebowanie ok. 600 szt. Druk jednorazowy, realizacja ok. 25 sierpnia br., czas realizacji - 2-3 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 4.afisza filharmonia przedszkolaka, format 400 x 1000 mm, papier kredowany 135g, kolor 2/0, roczne zapotrzebowanie ok. 600 szt. Druk jednorazowy, realizacja ok. 25 sierpnia br., czas realizacji - 2-3 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 5.programu koncertowego (przewidywana ilość stron 30-40), format książeczka środek: 210 x 300 mm (po złożeniu A5), papier: Core Matt 115g Kolor: 1/1 Zszywany okładka papier: Core Matt 250g Kolor: 2/0 wzbogacenie: lakier punktowy 210 x 300 mm (po złożeniu A5) Ilość: 100-150 sztuk x 3 (w miesiącu) x 10 miesięcy. Roczne zapotrzebowanie ok. 3000-4500 szt., czas realizacji - 2-3 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 6.programu roczny (przewidywana ilość stron 80-90), format książeczka środek: 368 x 260 mm (po złożeniu 184x260mm) papier: Core Matt 135g kolor: 4/4 klejony okładka 368 x 260 mm (po złożeniu 184x260mm) papier: Core Matt 300g wzbogacenie: lakier punktowy oprawa klejona kolor: 2/0 lakier wybiórczy + tłoczenie brail Druk jednorazowy ok. 15 listopada br. ok. 1000 sztuk, czas realizacji -4-5 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego. 7.programu okolicznościowego (przewidywana ilość stron 30-40), format książeczka środek: 210 x 300 mm (po złożeniu A5), papier: Core Matt 115g Kolor: 4/4 Klejony okładka papier: Core Matt 250g Kolor: 4/0 wzbogacenie: lakier punktowy 210 x 300 mm (po złożeniu A5) Druk jednorazowy ok. 1000 sztuk, czas realizacji -5-6 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego. Podane przybliżone ilości dotyczą jednego sezonu artystycznego. Dostawy wykonanych materiałów muszą odbywać się loco siedziba Zamawiającego. CZĘŚĆ II: W części II Zamawiający zleci druk i dostawę: 1.folderu miesięcznego, 420 x 200 mm papier: kredowany 170g kolor: 3/2 3 x big Roczne zapotrzebowanie ok. 50000 szt. Druk comiesięczny ok. 5000 szt., pierwszy druk ok. 25 sierpnia br. (folder wrześniowy), czas realizacji -3-4 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 2.folderu młoda filharmonia, 630 x 200 mm papier: kredowany 170g kolor: 2/2 5 x big Druk jednorazowy ok. 5000 szt., druk ok. 25 sierpnia br., czas realizacji -4-5 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 3.papier Firmowy A4, Rainbow jasno-szary 80g kolor druk: 2/0 Ilość 1000 szt. w pojedynczych zamówieniach (2-3 razy w roku), czas realizacji -3-4 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 4.papier Firmowy A5, Rainbow jasno-szary 80g kolor druk: 2/0 Ilość 500 szt. w pojedynczych zamówieniach (2-3 razy w roku), czas realizacji -3-4 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 5.koperty DL, papier: Sirio szara 115g kolor druk: 1/0 Roczne zapotrzebowanie ok. 2000 szt. Zamówienie 2-3 razy w roku, nie mniej niż 500 szt. jednorazowo. Czas realizacji -3-4 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 6.koperty C6, papier: Sirio szara 115g kolor druk: 1/0 Roczne zapotrzebowanie ok. 1000 szt. Zamówienie 2 razy w roku, nie mniej niż 500 szt. jednorazowo. Czas realizacji -3-4 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 7.teczka A4 300 g kolor: 4/0 wzbogacenie: lakier punktowy Ilość 3000 szt. w pojedynczym zamówieniu (2-3 razy w roku) ok. 1000 szt. Czas realizacji -3-4 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego 8.folderu 3-miesięcznego, 630 x 200 mm papier: kredowany 170g kolor: 2/2 5 x big Druk jednorazowy ok. 1000 szt., czas realizacji -4-5 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 9.zaproszeń, 210x210 mm papier: kartonik 300g po bigowaniu format DL kolor: 2/1 zapotrzebowanie roczne: ok. 3000 szt., dostawa w 2-3 partiach, czas realizacji -4-5 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; Podane przybliżone ilości dotyczą jednego sezonu artystycznego. Dostawy wykonanych materiałów muszą odbywać się loco siedziba Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wartości nie przekraczającej 50% zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie asortyment zgodny z zamówieniem podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złóżonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złóżonego wraz z ofertą oświadczenia i dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złóżonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złóżonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złóżonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że użyte materiały spełniają wymogi ochrony środowiska i nie wydzielają przykrego zapachu, oraz druk afiszy jest odporny na warunki atmosferyczne- według własnego wzoru.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Jakość - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w Umowie na poniższych warunkach: 1) Zmniejszenia zamówienia lub rezygnacji z części zamówienia; 2) Zmiany podatku VAT - w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania Umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów I usług, lub wprowadzenia w trakcie wykonywania Umowy podatku VAT za wykonanie usługi; 3) Zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; b) zaistnienia, po podpisaniu Umowy, przypadku siły wyższej, c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; d) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w Inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej Interpretacji jej postanowień przez Strony. 2. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy, wymagają zgody obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. O zmianach teleadresowych, zmianach rachunku bankowego Strony powiadamiają się wzajemnie na piśmie. Zmiany takie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmoniaslaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Śląska im. H.M. Góreckiego 40-084 Katowice ul. Opolska 9bc.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Filharmonia Śląska im. H.M. Góreckiego 40-084 Katowice ul. Sokolska 3, IV piętro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.