Ogłoszenie z dnia 2008-11-04
Inowrocław: Zakup i dostawa tonerów,taśmi tuszy do drukarek komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 298721 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski, ul. Roosevelta 36/38, Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tonerów,taśmi tuszy do drukarek komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tonerów, taśm i tuszy do drukarek komputerowych, których zakres obejmuje: 1. Toner HP LaserJet 1000 - 15 szt czarny 2. Toner HP LaserJet 1100 czarny - 15 szt. 3. Toner HP LaserJet 1010/ 1020 czarny - 20 szt. 4. Tusz HP DeskJet 1125C Black - 3 szt. 5. Tusz HP DeskJet 11125C Kolor - 3 szt. 6. Taśma OKI Microline 3321 - 7 szt. 7. Taśma OKI Microline 3320 Czarna - 5szt. 8. Taśma OKI Microline 3391 Czarana - 5 szt. 9. Taśma OKI Microline 390 FB czarna - 3 szt. 10. Toner Xerox Docu Print P8e Czarny - 3 szt. 11. Tusz LeXmarka E 321+ czip - 15 szt. 12. Tusz Lexmark E 323 - 15 szt. 13. Tusz Lexmark T 420 - 10 szt. 14. Tusz Lexmark E 340 - 9 szt. 15. Tusz Lexmark E 120 - 8 szt. 16. Tusz HP DeskJet 6122 Czarny - 4 szt. 17. Tusz HP DeskJet 6122 kolor - 2 szt. 18. Tusz DeskJet 5550 czarny - 6 szt. 19. Tusz DeskJet 5550 kolor - 5 szt. 20. Toner LaserJet 1005 - 15 szt. 21. Toner HP LaserJet 1005 - 5 szt. 22. Toner HP LaserJet 1300 - 5 szt. 23. Tusz HP Business Inkret 1200 series kolor(komplet) - 5 kpl 24. Tusz HP Business Inkret 1200 Series (czarny) - 5 szt. 25. Tusz HP DeskJet 1280 black - 3 szt. 26. Tusz HP DeskJet 1280 color - 3 szt. 27. Tusz HP Office Jet d 125 xi Black - 3 szt. 28. Tusz HP Office Jet d 125 xi color - 3 szt. 29. Tusz Samsung Laser Printer ML 2250 - 3 szt. 30. Toner HP LaserJet 1022 - 3 szt. 31. Tusz HP LaserJet 255o Ln (komplet: niebieski, żółty, Czerwony) - 3 kpl 32. Tusz HP LaserJet 2550 Ln Black - 4 szt. 33. Tusz DeskJet 1220 C color - 3 szt. 34. Tusz DeskJet 1220 C black - 3 szt. 35. Toner Brother HL 5150 D - 4 szt. 36. Toner Brother MFC 440 CN - 4 szt. 37. Toner HP LaserJet 1015 - 4 szt. 38. Toner HP LaseJet 1160 - 3 szt. 39. Tusz HP DeskJet 5940 color - 3 szt. 40. Tusz HP DeskJet 5940 czarny - 3 szt. 41. HP Office DeskJet 5780 - 3 szt. 42. Toner Brother HL 2030 - 3 szt. 43. Tusz Samsung 4521 - 3 szt. Wykaz artykułów oraz ich przewidywane ilości wymienione zostały również w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca wypełnia formularz cenowym podając w nim ceny dla wymienionych w nim pozycji. Przedmiot umowy dostarczany będzie w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie szczegółowych zleceń z określeniem ilości i asortymentu, przekazywanych w formie uzgodnionej przez obie strony. Ilości zamawianych produktów mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązuje się realizować poszczególne zlecenie w terminie 3 dni od jego otrzymania przez cały okres trwania umowy. Wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne i pozbawione wad. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot umowy nieodpłatnie własnym transportem, do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w budynku przy ul. Roosevelta 36-38 i ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu. Dostawy następować będą w godzinach pracy Starostwa Powiatowego. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o konkretnym terminie realizacji dostawy. Dopuszcza się oferty równoważne, odpowiadające jakością zamawianych artykułów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie , Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 43109.90 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI PIK sp. z o.o., Ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 43109.90
- Oferta z najniższą ceną: 43109.90 oferta z najwyższą ceną: 43786.25
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego
- Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim "Maja" w Inowrocławiu
- Przebudowa drogi wew. przy posesji nr 31 i 32 w m. Tupadły
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego o napędzie hybrydowym
- Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi dla potrzeb ZSE-L przy ul. Józefa Krzymińskiego 8 w Inowrocławiu
- "Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.