eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › zakup i dostawa dozowników dla oddziałów szpitalnych



Ogłoszenie z dnia 2006-06-07

POZYCJA 29863

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kielce: zakup i dostawa dozowników dla oddziałów szpitalnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach, do kontaktów: Kosiarska-Krupa Krystyna Cieślik Anita, ul. Prosta 30, 25-371 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3618525, fax 041 3687424, e-mail: szpial@szpgin.kielce.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpgin.Kielce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa dozowników dla oddziałów szpitalnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul.Prosta 30 25-371 Kielce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego dozowników dla oddziałów szpitalnych wg ilości i opisu podanego w załączniku nr 2 do SIWZ. Niniejsze zestawienie stanowi zapotrzebowanie na dozowniki w które wyposażone są oddziały szpitalne. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian ilościowych zamówienia określonego w ofercie bez konsekwencji prawnych w granicach 20%. Zamawiający nie przewiduje możliwości wskazanai przez Dostawców Podwykonawców w związku z realizacją niniejszego zadania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP, Spełniają warunki określone przepisami art 22 ustawy PZP, Oferują dozowniki dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.87.10.00 - Urządzenia dezynfekujące Kod CPV wg słownika 2008: 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 14 740,00 zł netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie pobiera się 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział dostawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r., nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówień na podstawie art. 24 tejże ustawy i złożą w tym przedmiocie stosowne oświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: przystepujący do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne składa oświadczenie dotyczące spełniania wymogu srt 22, oraz oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Status prawny winien być potwierdzony aktualnym odpisem z KRS-u, albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji gospodarczej, umowami regulującymi współpracę podmiotów występujących wspólnie, oferent powinien dostarczyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania oferowanych przedmiotów zgodnie z obowiązujążcymi przepisami,wszystkie oświadczenia i dokumenty należy dostarczyć przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpgin.kielce.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski, portugalski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2006, godzina 11:00, Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul.Prosta 30 25-371 Kielce.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: brak 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dozownik na mydło - szt 72. 1) Krótki opis: Dozownik o pojemności od 0,5 do 1 litra wyposażony we własny pojemnik, konstrukcja składana, umożliwiający szybką wymianę lub uzupełnienie mydła, wykonany z tworzywa sztucznego,łatwy do mycia i dezynfekcji, estetycznie wykonany, posiadający atesty. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.87.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 6120,00 zł netto. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3; Okres w dniach: 90 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.