eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa części układu hamulcowego i drzwi tramwaju 105 Na



Ogłoszenie z dnia 2005-06-23

POZYCJA 29857

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Gdańsk: dostawa części układu hamulcowego i drzwi tramwaju 105 Na Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku Sp. z o.o., do kontaktów: Dariusz Gładykowski, ul. Jaśkowa Dolina 2, 80-252 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 341-01-69, fax (058) 341 80 80, e-mail: inwestycje@zkm.pl, www.zkm.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku Sp. z o.o., Edmund Tobolski, Al. J. Gen. Hallera 142, 80-416 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 341-90-74, fax (058) 341-11-85, e-mail: inwestycje@zkm.pl, www.zkm.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku Sp. z o.o., Józef Łagutko, ul. Jaśkowa Dolina 2 pok. nr 20, 80-252 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 341-11-00, fax (058) 341-11-00, e-mail: inwestycje@zkm.pl, www.zkm.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku Sp. z o.o., Dariusz Gładkowski, ul. Jaśkowa Dolina 2 pok. nr 11, 80-252 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 341-11-00, fax (058) 341-11-00, e-mail: inwestycje@zkm.pl, www.zkm.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa części układu hamulcowego i drzwi tramwaju 105 Na. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: I-Okładziny hamulcowe, II-Pokrywy i osłony HT, III-Mechanizmy, krzywki, dźwignie, popychacze i szczęki, IV-Cewki HT, V-Hamulce HT-41, VI-Drzwi tramwajowe 105 Na. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku Sp. z o.o. ul. Wita Stwosza 110. Kod NUTS: 4223061. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.32.20.00 - Hamulce i części hamulców Kod CPV wg słownika 2008: 34.32.20.00 - Hamulce i części hamulców Oryginalny kod CPV: 34.32.25.00 - Klocki hamulcowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.32.25.00 - Klocki hamulcowe Oryginalny kod CPV: 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych Oryginalny kod CPV: 35.22.21.00 - Tramwajowe wagony pasażerskie Kod CPV wg słownika 2008: 34.62.21.00 - Tramwajowe wagony pasażerskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: I-okładziny hamulcowe - łącznie 2500szt., II-pokrywy i osłony HT - łącznie 365 szt., III-mechanizmy, krzywki, dźwignie, popychacze i szczęki - łącznie 1130 szt., IV-cewki HT - 50 szt., V-hamulce HT-41 - 30 szt., VI-drzwi tramwajowe 105 Na - łącznie 160 szt. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: I-300zł., II-200zł., III-800zł., IV-400zł., V-800zł., VI-700zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wpłaty będą dokonywane sukcesywnie, po każdej dostawie cząstkowej. Należność płatna przelewem, w złotych polskich, na podstawie wystawionych faktur, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Za datę zapłaty uznaje się datę obciążenia konta Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Postępowanie będzie prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 z 2004r. poz.177, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w artykule 22 ust.1 ustawy : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieni -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykonali w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostawy, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej równej wartości ceny oferowanej, i dołączą do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych dostaw; 3) złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.44 ustawy-Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert, 2) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz , że wykonawcy zapoznali się ze wszystkimi warunkami, oraz dokumentami dotyczącymi przedmiotu zamówienia i przyjmuję (my) te warunki bez zastrzeżeń oraz, że zdobyli konieczne informacje do sporządzenia oferty (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 7) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 8) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 1, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 9) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 10) wskazanie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy ( Załącznik nr 1a ), 11) w przypadku wniesienia wadium w poręczeniach, gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych - wymagany jest oryginał w/w dokumentów, zaś jeżeli wnoszone jest w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium, 12) obowiązkowo określić okres udzielanej gwarancji w ofercie cenowej- minimalny okres gwarancji 12 miesięcy, na Część I, II ,III , IV,V,VI. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 184/0210/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.08.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: faktura VAT. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 10.08.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.08.2005, godzina 10:00, Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku Sp. z o.o. ul. Jaśkowa Dolina 2 pok. nr 7.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.25.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: I-okładziny hamulcowe. 3) Zakres lub wartość: I-1 -okładzina hamulcowa 70x328x8,5 - 1300szt., I-2 -okładzina hamulcowa 70x328x10,5 - 1200szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: II-pokrywy i osłony HT. 3) Zakres lub wartość: II-1 -zespół pokrywy bocznej HT - 15szt., II-2 -osłona HT - 150szt., II-3 -osłonka HT - 200szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: III-mechanizmy, krzywki, dźwignie, popychacze i szczęki. 3) Zakres lub wartość: III-1 -mechanizm dźwignicowy hamulca - 80szt., III-2 -krzywka hamulca szczękowego - 400szt., III-3 -dźwignia rolkowa hamulca - 250szt., III-4 -popychacz - 150szt., III-5 -szczęka hamulca szczękowego - 250szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: IV-cewka hamulca HT. 3) Zakres lub wartość: IV-1 -cewka hamulca HT - 50szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: V-hamulec szczękowy HT-41. 3) Zakres lub wartość: V-1 -hamulec szczękowy Ht-41 - 30szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.22.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Vi-drzwi tramwajowe. 3) Zakres lub wartość: VI-1 -drzwi tramwajowe lewe 105 Na - 80szt., VI-2 -drzwi tramwajowe prawe 105 Na - 80szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.