eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Przetarg nieograniczony na dostawę koparko-ładowarki do usuwania skutków powodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2010-09-20

Węgrów: Przetarg nieograniczony na dostawę koparko-ładowarki do usuwania skutków powodzi
Numer ogłoszenia: 298534 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny Wodociągów i Kanalizacji Wiejskich , ul. Gdańska 118, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7923254, faks 025 7922968.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę koparko-ładowarki do usuwania skutków powodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb zamawiającego fabrycznie nowej koparko-ładowarki do usuwania skutków powodzi. I. Ogólne dane techniczne i wymagania 1. Stan techniczny - fabrycznie nowa, rok produkcji - 2010; 2. Masa robocza maszyny 7400 - 8200 kg; 3. Opony: przednie minimum 12,5-80 R18-10PR i tylne minimum 16.9x28 - 12PR; 4. Koła przednie i tylne wyposażone w błotniki; 5. Zbiornik paliwa minimum 150 l; 6. Pojemność układu hydraulicznego minimum 90 l. II. Koparka podsiębierna 1. Sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą dźwigni mechanicznych 2. Ramię z możliwością obrotu o kąt 180 stopni z wysięgnikiem teleskopowym; 3. Maksymalny zasięg z wysuniętym teleskopem minimum. 6500 mm; 4. Maksymalna głębokość kopania z wysuniętym teleskopem minimum 6000 mm; 5. Łyżka z zębami o szerokości 600 mm 6. Łyżka skarpowa 1500 mm; 7. Szybkozłącze koparkowe; 8. Blokada elektrohydrauliczna przesunięcia poprzecznego ramienia koparki; III. Ładowarka 1. Sterowanie ładowarki za pomocą joystick; 2. Łyżka 4w1 uniwersalna otwierana z przykręcanymi zębami; 3. Szerokość łyżki min. 2300 mm; 4. Objętość łyżki min. 1.00 m3; 5. Widły załadunkowe zakładane na łyżkę; 6. Układ stabilizacji obciążenia - zapewniający stabilność i komfort pracy w czasie operacji załadunku i transportu materiału oraz podczas jazdy po drodze; 7. System samo poziomowania łyżki na maksymalnej wysokości pod kątem do 11o; 8. Mocowanie przedniego ramienia oraz łyżki przy pomocy maksimum 14 sworzni. IV. Silnik 1. Silnik wysokoprężny, 4-suwowy, chłodzony cieczą, turbodoładowany; 2. Moc znamionowa min. 96 KM; V. Skrzynia biegów 1. Skrzynia biegów pólautomatyczna - 4 biegi do przodu oraz 4 biegi wsteczne; 2. Napęd na 4 koła, blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu z możliwością odłączania; VI. Układ hydrauliczny 1. Układ hydrauliczny typu zamkniętego z pomiarem obciążenia, wyposażony w pompę wielotłoczkową o zmiennym przepływie; 2. Możliwość wyboru trybu pracy: ekonomiczny oraz pod dużym obciążeniami; 3. Ciśnienie robocze minimum 250 bar; 4. Instalacja pod młot hydrauliczny; VII. Układ elektryczny 1. Układ elektryczny powinien spełniać wymagania polskich oraz europejskich przepisów bezpieczeństwa - w szczególności połączenia powinny być zamknięte i wodoszczelne; 2. Napięcie 12 V, bezobsługowy akumulator o pojemności min. 150 Ah; 3. Alternator min. 120A; VIII. Kabina 1. Kabina ROPS-FOPS o konstrukcji zapewniającej bezpieczeństwo, dobrą widoczność, ergonomię, niski poziom hałasu oraz komfort pracy dla operatora z ogrzewaniem i wentylacją; 2. W pełni otwierana tylna szyba; 3. W pełni widoczna łyżka ładowarkowa podczas załadunku na max wysokość; 4. Wycieraczki szyby przedniej i tylnej; 5. Przednie i tylne reflektory robocze; 6. Światła drogowe; 7. Lampa ostrzegawcza (kogut); 8. Lusterka wsteczne zewnętrzne - obustronnie; 9. Nastawna kolumna kierownicy; 10. Licznik godzin pracy maszyny; 11. Układ wydechowy, umieszczony z boku - nie zasłaniający widoczności podczas pracy; 12. Wskaźniki: temperatura oleju przekładniowego, włączenia napędu na 4 koła, poziomu oleju w komorze hamulców, poziomu paliwa, temperatury płynu chłodzącego, ciśnienia oleju hydraulicznego, zanieczyszczenia filtra powietrza, obrotomierz; IX. Hamulce 1. Hamulce w kąpieli olejowej; 2. Hamowanie na każdym kole za pomocą dwóch oddzielnych pedałów; 3. Hamulec postojowy-bezpieczeństwa uruchamiany ręcznie dźwignią; X. Wymagania dodatkowe 1) System satelitarnej nawigacji i kontroli maszyny; 2) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 60 miesięcy od daty dostawy i zapewni bezpłatnie (do minimum 2500h pracy maszyny) wymagane przeglądy - materiały i robocizna; 3) Koparko-ładowarka powinna posiadać deklarację zgodności producenta; 4) Wykonawca zapewni szkolenie operatorów u Zamawiającego; 5) Wykonawca dostarczy klucz do kół, gaśnicę, instrukcję obsługi w języku polskim oraz katalog części zamiennych w formie książkowej oraz na płycie CD - w dniu dostawy. Integralną częścią specyfikacji jest projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), w którym zawarto warunki płatności, gwarancji oraz kary umowne a także załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmwikw-wegrow.civ.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gdańska 118, 07-100 Węgrów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 12:00, miejsce: ul. Gdańska 118, 07-100 Węgrów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.