eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zagospodarowanie strefy wejściowej Parku Zachodniego we Wrocławiu - wejście od strony ul. Lotniczej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-08

Wrocław: Zagospodarowanie strefy wejściowej Parku Zachodniego we Wrocławiu - wejście od strony ul. Lotniczej
Numer ogłoszenia: 298522 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253450 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie strefy wejściowej Parku Zachodniego we Wrocławiu - wejście od strony ul. Lotniczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakrse robót 1)Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie strefy wejściowej Parku Zachodniego we Wrocławiu - wejścia od strony ul. Lotniczej, które będzie realizowane w dwóch etapach: Etap 1: wykonanie zagospodarowania strefy wejściowej Parku oraz zgłoszenie zakończenia robót, Etap 2: pielęgnacja zieleni w okresie 1 roku od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Etap I - wykonanie robót budowlanych: a)przygotowanie terenu - wykonanie prac rozbiórkowych, prac ziemnych: demontaż słupów i ław betonowych, zdjęcie humusu, korytowanie, zagęszczenie mechaniczne podłoża, wywiezienie gruzu oraz urobku do utylizacji, b)wykonanie alejek spacerowych żwirowych utwardzonych z obrzeżami betonowymi, c)wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na styku inwestycji z chodnikiem przyulicznym jako kontynuacja istniejącego chodnika oraz cząstkowy remont nawierzchni z kostki betonowej w celu połączenia chodnika istniejącego z projektowanym, d)wykonanie rolki z kostki granitowej na styku nawierzchni żwirowej z nawierzchnią z kostki betonowej, e)montaż palisady betonowej wokół istniejącego drzewa rosnącego na projektowanym placu z kostki betonowej, f)wykonanie pagórka: ukształtowanie go poprzez ręczne usunięcie humusu i dowiezienie ziemi zagęszczanej mechanicznie. Rozłożenie geowłókniny z mocowaniem szpilkowym. Następnie wzmocnienie gruntu poprzez zastosowanie geokraty z mocowaniem szpilkowym z wypełnieniem ziemią urodzajną, humusowanie skarp i wykonanie drenażu- podsypki filtracyjnej ze żwiru filtracyjnego, g)dostawa i montaż 6 szt. ławek parkowych, 4 szt. 75l koszy na śmieci, 3 szt. stojaków na rowery oraz tablicy informacyjnej totem z blachy stalowej typu Corten z wyciętymi laserowo literami i grafiką, mocowanej na fundamencie z prefabrykatu żelbetowego, h)montaż przepustów na kable do słupów oświetleniowych - słupy nie są objęte zakresem zamówienia, i)wykonanie prac w zieleni: -wycinka krzewów i drzew, karczowanie pni oraz wywóz dłużyc i gałęzi, -prace pielęgnacyjne przy drzewach i krzewach obejmujące usuwanie posuszu, cięcia korekcyjne i formujące oraz wywóz dłużyc i gałęzi, -przygotowanie terenu do nasadzeń oraz wykonania trawników poprzez oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci i ich wywóz, spulchnienie ziemi glebogryzarką, ręczne profilowanie terenu do rzędnych projektowanych, dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej, -przesadzanie istniejących krzewów, -sadzenie drzew i krzewów, pnączy, bylin, roślin cebulowych, w tym obsadzenie pagórka, -trawniki z mieszanki gazonowo-parkowej z nawożeniem i przykryciem nasion 2 cm warstwą torfu, a następnie agrowłókniną. Etap II - pielęgnacja zieleni w okresie 1 roku od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych: a)dla trawników: -koszenie siedem razy w roku (w okresie IV-X) wraz z odsłanianiem krawężników oraz zbieraniem pokosu w tym samym dniu, -renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedeptów), b)dla drzew i krzewów: -cięcia kształtujące korony drzew i pokrój krzewów, -przycinanie żywopłotów trzy razy w roku (w miesiącach V, VII, IX), w trzech płaszczyznach, -odchwaszczanie krzewów i mis wokół drzew (na bieżąco), -ściółkowanie krzewów i mis wokół drzew (mulczowanie), -zabezpieczanie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz), -dosadzenia uzupełniające drzew i krzewów w miejsce uschniętych i zniszczonych, c)dla rabat bylinowych, kwietników sezonowych: -systematyczne odchwaszczanie, -usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i pożółkłych liści, -nasadzenia uzupełniające, d)w trakcie prowadzonej pielęgnacji dla wszystkich form zieleni należy wykonywać: -podlewanie w zależności od warunków atmosferycznych, -ochronę przed szkodnikami i chorobami, -bieżące odchwaszczanie, -nawożenie (w zależności od przyjętego okresu pielęgnacji), -utrzymanie terenu zieleni w czystości (grabienie liści, gałęzi, suchej trawy), -bieżące wywożenie urobku (biomasy). 2.Szczegółowy zakres prac związanych z zagospodarowanie strefy wejściowej Parku Zachodniego we Wrocławiu - wejścia od strony ul. Lotniczej, zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 4.Obowiązki Wykonawcy: 1)wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 3)wykonywanie robót budowlano-montażowych zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót i sztuką budowlaną. Wszelkie odstępstwa od projektu należy konsultować z projektantem, 4)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 5)wykonanie zadania z dołożeniem należytej staranności, 6)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienie istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 7)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, 8)oznakowanie terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonanie i utrzymanie w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 9)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych i składowanie ich na zorganizowanym wysypisku odbywa się na koszt Wykonawcy. 10)zapewnienie materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 11)okazanie na każde żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 12)współpraca z projektantem i prowadzenia robót pod jego nadzorem autorskim, 13)w przypadku odkrycia zabytków archeologicznych natychmiastowe zawiadomienie Zamawiającego oraz firmy AKME, która prowadzi nadzór archeologiczny nad przedmiotowym zadaniem, 14)powiadomienie właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz poprowadzenie prac pod ich nadzorem, 15)przygotowanie placu i zaplecza budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, 16)zabezpieczenie miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 17)przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 18)sporządzenie planu BIOZ, 19)prowadzenie dziennika budowy, książki obmiaru robót, 20)oznaczenie i zabezpieczenie wszystkich instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia wykonanych robót bądź uszkodzenia urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt, 21)wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 22)stosowanie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 23)pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 24)opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego z podziałem na etapy oraz przekazanie Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 25)zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu przekazanie Zamawiającemu (3 egzemplarze powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500), 26)naprawienie wszelkich szkód powstałych w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 27)zawiadomienie inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 28)opracowanie i uzgodnienie z odpowiednimi jednostkami projektu organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji robót drogowych (przed rozpoczęciem prac należy wystąpić do Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta o zgodę na zajęcie pasa drogowego), 29)poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego. 30)przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, -protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, -dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, -dziennik budowy, -oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, -protokoły badań i sprawozdań. 5.Obiekty i urządzenia budowlane oraz budowle zlokalizowane w pasie drogowym winny spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999r. nr 43 poz. 430 ze zm). 6.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej w dniu podpisania umowy oraz dziennika budowy, 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) wyznaczenie miejsca zaplecza budowy, 4) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego, nadzoru autorskiego i archeologicznego, 5) uzyskanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów i przekazanie jej Wykonawcy, 6) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata umówionego wynagrodzenia. 7. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do: 15.10.2014 r. - wykonanie robót budowlanych (zagospodarowanie terenu wejścia do parku) 15.10.2015 r. - pielęgnacja zieleni w okresie 1 roku od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Pracy AGROBUD we Wrocławiu, ul. Szczecińska 5, 54-517 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 479997,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 449456,39

  • Oferta z najniższą ceną: 449456,39 / Oferta z najwyższą ceną: 538740,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.