eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Wykonanie III Etapu zadania pn.Modernizacja budynku Urzędu Miasta Knurów przy ul. Ogana 5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Knurów: Wykonanie III Etapu zadania pn.: Modernizacja budynku Urzędu Miasta Knurów przy ul. Ogana 5
Numer ogłoszenia: 298487 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199000 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie III Etapu zadania pn.: Modernizacja budynku Urzędu Miasta Knurów przy ul. Ogana 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe w obrębie I piętra budynku UM Knurów przy ul. Ogana 5: a)roboty rozbiórkowe i demontaż zbędnych ścian działowych, instalacji i urządzeń, b)zabudowanie nowych drzwi, c)zabudowanie nowych ścian działowych, d)wykonanie tynków, malowanie pomieszczeń, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, e)wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych oraz paneli drewnianych, f)wykonanie sufitów podwieszanych, g)cyklinowanie i lakierowanie parkietu, h)elementy wyposażenia pomieszczeń (w tym: zabudowa mebli w pomieszczeniu gospodarczym, żaluzje, przybory sanitarne), i)wykonanie nowej instalacji elektrycznej, w tym: instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych 230 V, tablic i rozdzielnic, układu ochrony od porażenia prądem elektrycznym, ochrony przepięciowej, montaż nowych opraw oświetleniowych, instalacji zasilania gniazd komputerowych, j)wykonanie nowej instalacji okablowania strukturalnego sieci komputerowej, k)wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej w pomieszczeniach toalet podłączonej do istniejących pionów kanalizacyjnych, l)montaż nowych grzejników, m)montaż nowych kratek wentylacyjnych oraz wentylatorów, n)klimatyzacja 1.2.wymianę instalacji wodociągowej w pomieszczeniu z wodomierzem w piwnicy, 1.3.remont instalacji wodno-hydrantowej, 1.4.klimatyzacja - salka konferencyjna - II piętro, 1.5.elementy wyposażenia pomieszczeń (montaż luster w łazienkach w całym budynku). 2.Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wymagania ujęte w Wytycznych realizacji stanowiących Załącznik Nr 9 do wzoru umowy. 3.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie Etapu III dla przedmiotowego zadania. 4.Podwykonawcom nie można powierzyć wykonania robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 43.00.00.00 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 398901.11 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany Jan Noster, ul. Św. Józefa 32, 44-217 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 398901.11
  • Oferta z najniższą ceną: 398901.11 oferta z najwyższą ceną: 398901.11
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.