eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie instalacji SAP w budynku Logistyki WUM przy ulicy Pawińskiego 3 w Warszawie, znak sprawyAEZ/S-131/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-08

Warszawa: Wykonanie instalacji SAP w budynku Logistyki WUM przy ulicy Pawińskiego 3 w Warszawie, znak sprawy: AEZ/S-131/2014
Numer ogłoszenia: 298468 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251644 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji SAP w budynku Logistyki WUM przy ulicy Pawińskiego 3 w Warszawie, znak sprawy: AEZ/S-131/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa istniejącego w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym systemu sygnalizacji pożarowej SAP produkcji Schrack o system sygnalizacji pożarowej SAP w budynku Logistyki zlokalizowany w części północno-zachodniej terenu Samodzielnego Publicznego Centralnego Szpitala Klinicznego w Warszawie przy ul. Pawińskiego 3, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Zakres robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym Projekt Wykonawczy, Przedmiary robót oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), zwanymi dalej dokumentacją, stanowiącą załącznik do umowy. 3.Przedmiar robót, stanowiący załącznik do SIWZ, służyć będzie Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy, zgodnie z ust. 5 Rozdziału XVIII SIWZ, z zastrzeżeniem ust. 6. 4.Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca załączył kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o udostępnione Przedmiary robót. Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią § 14 ust. 6 pkt 1 umowy służył będzie do rozliczenia wykonanych robót w razie odstąpienia od umowy. 5.W przypadku, gdy w toku prowadzonego postępowania Zamawiający dokona zmiany pozycji przedmiarowych Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić je w kosztorysie ofertowym poprzez dodanie nowych pozycji lub wskazanie pozycji, w których zmiana została uwzględniona, o ile Zamawiający nie przekaże zmienionych Przedmiarów robót. 6.O wszelkich zmianach, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy zgłoszą zainteresowanie udziałem w postępowaniu oraz zamieści na stronie internetowej, na której udostępniono niniejszą SIWZ z załącznikami (www.wum.edu.pl, zakładka zamówienia publiczne). 7.Zamawiający zgodnie ze wzorem umowy będzie wymagał ustanowienia ubezpieczenia OC oraz ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy dla inwestycji objętej przedmiotem umowy, od dnia jej zawarcia do dnia jej wykonania, na sumy gwarancyjne nie niższe niż odpowiednio: 200.000,00zł oraz wartość zamówienia zaoferowana w postępowaniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELAR-SK Sp. z o.o., Plac Czerwca 1976 r. nr 2 lok. 17, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178861,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 213138,00

  • Oferta z najniższą ceną: 213138,00 / Oferta z najwyższą ceną: 213138,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.