eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutomiersk › ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Lutomiersk: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH
Numer ogłoszenia: 298461 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293089 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lutomiersku, Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie, tel. 43 677 50 11 wew. 139, faks 43 677 50 94.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: organizacja i przeprowadzenie szkoleń, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Szkolenia są skierowane do osób zamieszkujących Gminę Lutomiersk, korzystających z wsparcia GOPS, długotrwale bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80500000-9 - Usługi szkoleniowe 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Szkolenia zawodowe: sprzedawca - fakturzysta: a. Szkolenia zawodowe: sprzedawca - fakturzysta obejmują szkolenia grupowe (104 godz. dydaktycznych) w grupie składającej się z 10 osób. Uczestnikami będą osoby zamieszkujące Gminę Lutomiersk, korzystające z wsparcia GOPS, długotrwale bezrobotne i nieaktywne zawodowo. 1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych. Do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych. Szkolenia zostaną przeprowadzane w godzinach porannych i południowych. b. Przedmiotem części zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn. sprzedawca-fakturzysta dla 10 osób bezrobotnych, bądź nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. Celem szkolenia jest przyuczenie do pracy na stanowisku sprzedawcy- fakturzysty. Zdobycie kompetencji w zakresie wykorzystania komputera w pracach związanych z wystawianiem faktur jak i umiejętności obsługi kasy fiskalnej oraz poznanie kanonów obowiązujących w procesie obsługi klienta. Zamawiający wymaga aby szkolenia praktyczne odbywały się na kilku różnych kasach fiskalnych, co pozwoli uczestnikom poznać różnice w ich budowie i obsłudze a w przyszłości ułatwi posługiwanie się nimi po znalezieniu pracy. c. Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 30-12-2011r. d. Wykonawca zobowiązany jest w ramach usługi szkoleniowej: - zapewnić trenerów z kompetencjami do prowadzenia szkolenia w przedmiotowym zakresie, - przyjazdy (oraz ewentualne zakwaterowanie i wyżywienie) trenerów prowadzących szkolenia, - wystawić uczestnikom szkolenia zaświadczenia-certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, - ubezpieczyć każdego z uczestników szkolenia (ubezpieczenie grupowe), od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniami oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, których wykaz przesłany zostanie Wykonawcy najpóźniej dzień przed rozpoczęciem szkolenia, - przeprowadzić ewaluację szkolenia - dokonać oceny szkolenia, - przedłożyć listy obecności uczestników na zajęciach w poszczególnych dniach szkolenia, - zapewnić warunki pracy zgodne z przepisami bhp w trakcie trwania szkolenia, - oznakować pomieszczenia, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczać znaki: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczać informację o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, - wykonać szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas szkolenia uczestników zapewnił dla 3 dzieci (w tym jedno dziecko w wieku 2 lat, jedno w wieku 3 lat oraz jedno w wieku 4 lat) opiekę co najmniej jednej osoby z odpowiednimi kwalifikacjami (wykształcenie wyższe pedagogiczne) w miejscu umożliwiającym sprawowanie właściwej opieki. Zamawiający wymaga aby miejscem opieki nie było miejsce, w którym odbywają się szkolenia (może to być np. punkt przedszkolny). Wykonawca zapewni bezpieczny transport dzieci od miejsca szkolenia uczestników do miejsca opieki i z powrotem. W czasie transportu Wykonawca zapewni opiekę osoby z co najmniej z średnim wykształceniem oraz ukończonym kursem pierwszej pomocy przedmedycznej. Ponadto Wykonawca winien ubezpieczyć dzieci od NNW oraz zapewnić im wyżywienie. 2) Szkolenia zawodowe: opiekun osób starszych: a. Szkolenia zawodowe: opiekun osób starszych obejmują szkolenia grupowe (104 godz. dydaktycznych) w grupie składającej się z 7 osób. Uczestnikami projektu będą osoby zamieszkujące Gminę Lutomiersk, korzystające ze wsparcia GOPS, długotrwale bezrobotne, nieaktywne zawodowo. 1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych. Do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych. Szkolenia zostaną przeprowadzane w godzinach porannych i południowych. b. Przedmiotem części zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pt. opiekun osób starszych dla 7 osób bezrobotnych, bądź nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. Szkolenia mają na celu przygotowanie do podjęcia pracy polegającej na świadczeniu usług w zakresie opieki nad ludźmi starszymi, chorymi lub niepełnosprawnymi oraz osobami starszymi. Program szkoleń winien zawierać pomoc w utrzymaniu higieny osobistej osoby starszej, chorej lub niepełnosprawnej, zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych - podanie basenu, pomoc w dojściu do toalety, zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, zmianę pozycji obłożenie chorego w łóżku, opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, masaże, karmienie chorego, zapoznanie się instytucjami powołanymi do opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi. W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić 52 godzin zajęć praktycznych w wybranym przez siebie domu pomocy społecznej (DPS) znajdującym się na terenie Powiatu Pabianickiego. Wykonawca zapewni bezpieczny transport uczestników szkolenia do i z DPS-u. c. Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 30-12-2011r. d. Wykonawca w ramach usługi szkoleniowej zobowiązany jest: - zapewnić trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń praktycznych w przedmiotowym zakresie, - przyjazdy (oraz ewentualne zakwaterowanie i wyżywienie) trenerów prowadzących szkolenia, - wystawić uczestnikom szkolenia zaświadczenia-certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, - ubezpieczyć każdego z uczestników szkolenia (ubezpieczenie grupowe), od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniami oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, których wykaz przesłany zostanie Wykonawcy najpóźniej dzień przed rozpoczęciem szkolenia, - przeprowadzić ewaluację szkolenia - dokonać oceny szkolenia, - przedłożyć listy obecności uczestników na zajęciach w poszczególnych dniach szkolenia, - zapewnić warunki pracy zgodne z przepisami bhp w trakcie trwania szkolenia, - oznakować pomieszczenia, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczać znaki: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczać informację o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - wykonać szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas szkolenia uczestników zapewnił dla jednego dziecka w wieku 4 lat opiekę jednej osoby z odpowiednimi kwalifikacjami (wykształcenie wyższe pedagogiczne) w miejscu umożliwiającym sprawowanie właściwej opieki. Zamawiający wymaga aby miejscem opieki nie było miejsce, w którym odbywają się szkolenia (może to być np. punkt przedszkolny). Wykonawca zapewni bezpieczny transport dziecka od miejsca szkolenia uczestników do miejsca opieki i z powrotem. W czasie transportu Wykonawca zapewni opiekę osoby z co najmniej z średnim wykształceniem oraz ukończonym kursem pierwszej pomocy przedmedycznej. Ponadto Wykonawca winien ubezpieczy dziecko NNW oraz zapewnić mu wyżywienie. 3) Wykonawca w ramach usługi szkoleniowej zobowiązany jest ponadto: - prowadzić dokumentację wykonanych usług zgodnie z zasadami dokumentowania działań wykonywanych w projektach finansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny, - przygotować raport z wykonania usługi szkoleniowej. Raport winien zawierać podsumowanie, uzyskane efekty, wnioski, dokumentację fotograficzną i inne dokumenty wyszczególnione w zaproszeniu do negocjacji, - sporządzić dokumentację fotograficzną szkolenia (min. 50 zdjęć na płycie CD) - dostarczyć do Zamawiającego pełną dokumentację szkoleń tj fakturę Vat, listy obecności, dzienniki zajęć, raport z wykonania usługi szkoleniowej, - zapewnić sprzęt i materiały niezbędne dla przeprowadzenia szkoleń (kasy fiskalne, rzutnik, ekran, flipchart,, odpowiednio dostosowanych do ilości uczestników szkolenia, - przygotować i wydrukować materiały dydaktyczne (dla każdego uczestnika: program szkolenia, zbindowane lub w inny sposób trwale połączone materiały szkoleniowe, oraz jeden komplet tak przygotowanych materiałów dla Zamawiającego, materiały piśmienne) z naniesionymi odpowiednio logotypami i informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia w dowolnym czasie trwania szkoleń bez wcześniejszego powiadomienia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia oraz udziału w szkoleniach osobom wskazanym przez Zamawiającego do przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty z tego tytułu ponosi Wykonawca (maksymalnie dla dwóch osób). 5) Wykonawca zapewni wyżywienie podczas każdego dnia szkoleniowego (tzw. cateringu). a. Podczas spotkań grupowych Wykonawca zobowiązuje się do: - zapewnienia serwisu kawowego (ciastka , kawa, śmietanka, herbata, cytryna, cukier, dodatkowo minimum jedna sztukę świeżego wyrobu cukierniczego na osobę, w postaci pączka, bułki słodkiej, sernika itp.), - ciągłego dostępu w trakcie szkolenia do wody mineralnej, - zapewnienia obiadowej usługi gastronomicznej powyżej minimum standardu (tzw. obiad domowy) z serwisem obiadowym w postaci ceramicznej zastawy (talerzy), sztućców metalowych, obrusów, serwetek (wyłączając naczynia jednorazowe i plastikowe sztućce). Obiad - kończący dzień szkoleniowy - złożony z I i II dania oraz deseru. Ponadto Wykonawca zapewnieni usługi pralnicze (obrusy), oraz obsługę posprzątania po każdym posiłku. Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania obiadowej usługi gastronomicznej w restauracjach na terenie Lutomierska. Ewentualne uzgodnienia z właścicielami restauracji spoczywają na Wykonawcy. Ze względu na małą odległość restauracji od miejsca szkolenia możliwe jest dojście uczestników z miejsca szkolenia na pieszo. Jednocześnie Zamawiający wyraża zgodę na zorganizowanie obiadowej usługi gastronomicznej we wskazanym miejscu szkolenia przy czym informuje, że w lokalu tym nie ma możliwości zmywania naczyń. Posprzątanie po przerwach kawowych oraz po obiedzie (zorganizowanym w miejscu szkolenia) pozostaje po stronie Wykonawcy. b. Podczas szkoleń w DPS Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia tzw. suchy prowiant. 3. Szkolenia (z wyjątkiem szkoleń w DPS) zostaną przeprowadzone na terenie Lutomierska w lokalu wskazanym przez Zamawiającego. Zorganizowanie lokalu oraz koszty z tym związane ponosi Zamawiający. Wynajem lokalu i opłaty z tym związane pozostają po stronie Zamawiającego. 4. Inne uwagi Zamawiającego: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzania podwykonawcom części zamówienia. Wykonawca wskaże części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych usług zgodną z opisem przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zmawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany jest wskazać numer-y telefonów kontaktowych i numer fax oraz dokonać innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Zamówienie nie obejmuje pośrednictwa zatrudnienia, poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej. 7) Usługi szkoleniowe będące przedmiotem zamówienia są elementem projektu Krok w przyszłość i docelowo służą aktywizacji zawodowej i przekwalifikowaniu zawodowemu uczestników projektu. Wszystkie szkolenia objęte projektem w całości finansowane są ze środków publicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Krok w przyszłość realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lutomiersku jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENVIRO ROBERT WOJDYN, AL. PIŁSUDSKIEGO 12, 90-051 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia z wolnej ręki postanowiono udzielić ze względu na to, że w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.Zamawiający przeprowadził dwie procedury w trybie przetargu nieograniczonego.Ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający zamieścił - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych -na stronie internetowej, w siedzibie zamawiającego w miejscu publicznie dostępnym (na tablicy ogłoszeń) oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych:pierwsze ogłoszenie nr 248181 - 2011, data zamieszczenia: 16-09-2011;drugie ogłoszenie nr 255685 - 2011; data zamieszczenia: 27-09-2011.W związku z tym, że w obu przetargach w wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęły żadne oferty, postępowania unieważniono i postanowiono udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.