eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Przeprowadzenie kursu PNF podstawowy w ramach projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w Powiecie Krośnieńskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-08

Krosno: Przeprowadzenie kursu PNF podstawowy w ramach projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w Powiecie Krośnieńskim
Numer ogłoszenia: 298456 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150119 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie, ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 4375732, faks 13 4375732.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu PNF podstawowy w ramach projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w Powiecie Krośnieńskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie kursu PNF podstawowy w ramach projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w Powiecie Krośnieńskim. Wymagania względem Wykonawcy: - LICZBA OSÓB: 1 - MIEJSCE SZKOLENIA: Krosno miasto, dopuszcza się możliwość dojazdu na szkolenie do Rzeszowa lub Krakowa - CZAS TRWANIA KURSU: 100 godzin lekcyjnych - ubezpieczenie uczestnika kursu od nieszczęśliwych wypadków, - logo Unii Europejskiej i POKL na dokumentach szkoleniowych wraz z zapisem o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - posiadanie uprawnień do prowadzenia tego typu kursów, - rejestracja szkolenia na stronie internetowej inwestycjawkadry.info.pl - posiadanie niezbędnej wiedzy i sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia, - dysponowanie osobami do wykonania zamówienia, - zapewnienie miejsca do realizacji zajęć, zapewnienie materiałów szkoleniowych, - zapewnienie szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - prowadzenie listy obecności uczestnika kursu, dzienników zajęć, list potwierdzających odbiór zaświadczeń o ukończeniu kursu, odbiór serwisu kawowego. Wszystkie wymienione dokumenty muszą zawierać logo Unii Europejskiej i POKL wraz z zapisem o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - wystawienie zaświadczeń o ukończeniu kursu, bądź certyfikatu. Dokumenty te muszą zawierać logo Unii Europejskiej i POKL wraz z zapisem o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - protokół z egzaminu jeżeli taki zostanie przeprowadzony, - dopuszcza się możliwość dołączenia do grupy utworzonej przez wykonawcę kursu, - zapewnienie serwisu kawowego (kawa, herbata, mleczko do kawy, cukier, napoje zimne, ciastka), w ilości zapewniającej komfort Uczestnikowi szkolenia, - ankiety oceniające realizację kursu, - zawarcie ze Zleceniodawcą umowy o przetwarzaniu danych osobowych uczestnika kursu. - przekazanie zamawiającemu na płycie CD zdjęć z przebiegu kursu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w Powiecie Krośnieńskim w ramach POKL współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REHA PLUS Sp. z o.o., ul.Tuchowska 6b, 30-618 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3149,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3259,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3259,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3259,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.