eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łekno › Punkty biblioteczne filarem Wiejskich Ośrodków Integracji i Aktywizacji Wsi Rgielsko i Pawłowo Żońskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-02

Łekno: Punkty biblioteczne filarem Wiejskich Ośrodków Integracji i Aktywizacji Wsi Rgielsko i Pawłowo Żońskie
Numer ogłoszenia: 29844 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Wągrowcu z siedzibą w Łeknie , ul. Podgórna 5, 62-105 Łekno, woj. wielkopolskie, tel. 067 2616011, faks 067 2616011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok.lekno.wagrowiec.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Punkty biblioteczne filarem Wiejskich Ośrodków Integracji i Aktywizacji Wsi Rgielsko i Pawłowo Żońskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch zadań: Zadanie Nr 1 - Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej na Wiejski Ośrodek Integracji i Aktywizacji Wsi w Rgielsku Zakres prac obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych (remontowo - modernizacyjnych) prowadzących do wydzielenia w obiekcie w ramach istniejącej powierzchni zabudowy sali wielofunkcyjnej ze sceną, pomieszczeniami pomocniczymi, socjalnymi oraz pomieszczeń bibliotecznych - wypożyczalni, czytelni, oraz sali komputerowej. Od strony północno - zachodniej projektuje się zadaszenie istniejącego tarasu z wyjściem z sali wielofunkcyjnej; zaprojektowany podjazd zapewni dostęp do obiektu osobom niepełnosprawnym. Obiekt stanowi budynek parterowy częściowo podpiwniczony gdzie zlokalizowana zostanie kotłownia. Łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń 232,57m2 (w tym pow. parteru 202,80m2); oraz taras o pow.108,36m2. Przy kompleksowej realizacji zadania wykonać należy pełen zakres robót budowlanych instalacyjnych - instalacji sanitarnych i elektrycznych a w szczególności: ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE: Roboty rozbiórkowe, roboty murowe - ściany i ścianki działowe, elementy betonowe, żelbetowe, wykonanie tarasu, posadzki z podłożami, podłogi, okna, drzwi - zewnętrzne i wewnętrzne, tynki i okładziny wewnętrzne, ,malowanie ścian i sufitów, docieplenie i pokrycie stropodachu, zadaszenie wejścia do piwnicy, daszki nad wejściami, zadaszenie tarasu, wykonanie elewacji z dociepleniem. ZAGOSPODAROWANIE TERENU DZIAŁKI - 219,98m2. Roboty ziemne - na powierzchni zagospodarowania, drogi dojazdowe, parkingi przy obiekcie (w granicach działki), chodniki w granicach działki, zadaszony, murowany zasiek na kontener na odpady, ogrodzenie, montaż altany zewnętrznej wg PT. INSTALACJE SANITARNE: W zakres robót instalacji sanitarnych wchodzi, wewnętrzna instalacja wodociągowa, wewnętrzna instalacja kanalizacyjna, instalacja centralnego ogrzewania ,kocioł węglowy c.o. z osprzętem, wentylacja, przyłącze kanalizacyjne. INSTALACJA ELEKTRYCZNA: W zakres prac elektrycznych wchodzą następujące elementy: instalacja piorunochronowa, uziemienia i połączenia wyrównawcze, obwód wyłącznika przeciwpożarowego, obwód zasilania rozdzielnicy głównej RG, obwód gniazd i oświetlenia budynku, obwód zasilania wentylatorów. WYPOSAŻENIE OBIEKTU: stoły, krzesła, szafy, szafki, regały, wieszaki, lodówka, zmywarka, biurka, fotele, kuchenka gazowa. Zadanie NR 2 - Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej na Wiejski Ośrodek Integracji i Aktywizacji Wsi w Pawłowie Żońskim. Zakres prac obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych (remontowo - modernizacyjnych) prowadzących do wydzielenia w obiekcie w ramach istniejącej powierzchni zabudowy sali wielofunkcyjnej ze sceną, pomieszczeniami pomocniczymi, socjalnymi oraz pomieszczeń bibliotecznych - wypożyczalni, czytelni, kafejki internetowej. Od strony zachodniej projektuje się dobudowanie tarasu niezadaszonego z wyjściem z sali wielofunkcyjnej; zaprojektowany podjazd zapewni dostęp do obiektu osobom niepełnosprawnym. Obiekt stanowi budynek parterowy częściowo podpiwniczony gdzie zlokalizowana zostanie kotłownia. Łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń 259,56m2; taras o pow. 78,85m2. Przy kompleksowej realizacji zadania wykonać należy pełen zakres robót budowlanych instalacyjnych - instalacji sanitarnych i elektrycznych a w szczególności: ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE: Roboty rozbiórkowe - rozbiórki elementów wykonanych z cegieł i betonu, roboty murowe - ściany i ścianki działowe - wykonanie, uzupełnienie ścian i ścianek, elementy betonowe, żelbetowe, wykonanie tarasu - 78,85m2; posadzki z podłożami, podłogi; okna, drzwi - zewnętrzne i wewnętrzne i ścianki systemowe z drzwiami do sanitariatów; tynki i okładziny wewnętrzne, malowanie ścian i sufitów, docieplenie i pokrycie stropodachu; zadaszenie wejścia do piwnicy; daszki nad wejściami; elewacja z dociepleniem. ZAGOSPODAROWANIE TERENU DZIAŁKI - 521,0 m2. Roboty ziemne - na powierzchni zagospodarowania, drogi dojazdowe, parkingi przy obiekcie (w granicach działki); chodniki; zadaszony, murowany zasiek na kontener na odpady; altana grilowa - w zakres prac wchodzi dostawa i montaż altany grilowej ze stołami biesiadnymi. INSTALACJE SANITARNE:W zakres robót instalacji sanitarnych wchodzi: wewnętrzna instalacja wodociągowa; wewnętrzna instalacja kanalizacyjna; instalacja centralnego ogrzewania; kocioł węglowy c.o. z osprzętem; wentylacja; przyłącze kanalizacyjne. INSTALACJA ELEKTRYCZNA W zakres prac elektrycznych wchodzą następujące elementy. Instalacja piorunochronowa; uziemienia i połączenia wyrównawcze; obwód wyłącznika przeciwpożarowego; obwód zasilania rozdzielnicy głównej RG; obwód gniazd i oświetlenia budynku; obwód zasilania wentylatorów. WYPOSAŻENIE - stoły, krzesła, szafy, szafki, regały, wieszaki, biurko, lodówka, zmywarka, kuchenka, fotele obrotowe. 2.Roboty budowlane - remontowe objęte zamówieniem wykonać należy zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia uzupełniającego dotyczy rodzajów robót określonych w przedmiarach robót i wynosić może nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 30 000,00 PLN. Termin wniesienia wadium do 18.02.2010r. godz. 9.00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnie z Art 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ) poprzez stwierdzenie: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jesli Wykonawca wykaże i udokumentuje (referencjami, opiniami lub listami polecającymi, protokołami odbioru), że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej 400.000,00 złotych każde. (w tym minimum jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie obiektu kubaturowego). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych robót i załączonych dokumentów (wg załącznika nr 4 do SIWZ) poprzez stwierdzenie: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym odpowiednim do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy zgodnie z Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamowień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ) poprzez stwierdzenie: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że zapewni nadzór nad prowadzonymi robotami w postaci - kierownika budowy oraz kierowników robót posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w zakresie objętym zamówieniem tj. robót budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych) Kadra budowy musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonana samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia) oraz wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazu osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia (wg załącznika nr 5 do SIWZ) poprzez stwierdzenie: spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, żę posiada na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 300 000,00 zł.oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstwaie dostarczonych dokumentów tj. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy oraz opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający na podstawie treści dostarczonych dokumentów oceni czy Wykonawca spełnia/ nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dowód wniesienia wadium 2.Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom wg załącznika nr 6 do SIWZ.3.Kosztorys ofertowy - uproszczony lub szczegółowy z podaniem cen jednostkowych wykonania robót, oraz z informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach zakupu, kosztach pośrednich i zysku) 4.W celu stwierdzenia, czy osoba podpisująca oświadczenia woli lub udzielająca pełnomocnictwa posiada do tego uprawnienia, do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo o ile osoba podpisująca ofertę z załącznikami nie jest do tego uprawniona dokumentem rejestrowym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i po spełnieniu warunków: 1. Zmiany terminu wykonania umowy: - w przypadku opóźnienia w przekazaniu placu budowy pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę. - w przypadku konieczności zmian w projekcie technicznym (zakresu robót) - pod warunkiem sporządzenia protokółu konieczności przez strony umowy i inspektora nadzoru. 2. Zmiana kwoty umownej - aneksem do umowy - po rozliczeniu i zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru robót wykonanych - w przypadku wystąpienia różnic między faktycznym zakresem wykonanych robót (wg księgi obmiarów), a kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót - dopuszcza się możliwość zmiany kwoty umownej do wysokości kosztorysu powykonawczego. Zamawiający warunkuje dokonanie zmian umowy w tym zakresie, bieżącym informowaniem Zamawiającego o występujących różnicach oraz wykazaniu zmian w księdze obmiarów. - w przypadku wykonania robót dodatkowych po zastosowaniu procedury wynikającej z Prawa zamówień publicznych, pod warunkiem sporządzenia protokółu konieczności podpisanego przez inspektora nadzoru i Zamawiającego - zostanie zawarta odrębna umowa. - w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT - pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku jednej ze stron - aneksem do umowy. 3. Zmiana kierownika budowy, kierowników robót - pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku jednej ze stron z uzasadnieniem (aneksem do umowy). 4. Zmiana inspektora nadzoru - pod warunkiem pisemnego wniosku jednej ze stron z uzasadnieniem, (aneksem do umowy). Wszystkie zmiany wymagają akceptacji Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gok.lekno.wagrowiec.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury w Wągrowcu z siedzibą w Łeknie ul. Podgórna 5, 62-105 Łekno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury w Wągrowcu z siedzibą w Łeknie ul. Podgórna 5, 62-105 Łekno, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Działanie - Odnowa i Rozwój Wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.