eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Dostawy oleju opałowego do szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2011/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-21

Ełk: Dostawy oleju opałowego do szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 298378 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240700 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk, ul. Mickiewicza 15, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6216898, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oleju opałowego do szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2011/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego o wartości opałowej nie mniejszej niż 41,9 KJ/kg, zgodnie z normą PN-C-96024:2001 do szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2011/2012 1) ZSS w Stradunach - 65 000 litrów 2) ZSS w Woszczelach - 17 000 litrów 3) ZSS w Chełchach - 16 000 litrów 4) SP w Nowej Wsi Ełckiej - 35 000 litrów 5) Gimnazjum Nowa Wieś Ełcka - 6 000 litrów Razem 139 000 litrów Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Dostawy do w/w szkół będą odbywać się na koszt Wykonawcy. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, które wystąpiły podczas tankowania z jego winy. 3) Dostawy będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem oleju oraz nie będzie udzielał zaliczek na realizację dostawy. 4) Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5) Zgłaszanie potrzeb będzie odbywało się telefonicznie. Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia telefonicznego nie może być dłuższy niż 2 dni. 6) Olej dostarczany będzie specjalnymi cysternami zaopatrzonymi w atestowany miernik umożliwiający określenie jego ilości w każdej dostawie. 7) Dostawy odbywać się będą w dni robocze w godz. 8.00-15.00. 8) W razie stwierdzenia wad dotyczących ilości lub jakości dostarczonego oleju, Zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w ciągu 2 dni licząc od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. 9) Uznanie reklamacji dotyczących jakości, o której mowa powyżej następować będzie na koszt własny Wykonawcy poprzez usunięcie wadliwej dostawy i wymianę paliwa na wolny od wad w terminie do 2 dni od daty uznania reklamacji. 10) Olej opałowy będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi obowiązujących wymagań jakościowych, Polskich Norm. Wykonawca do każdej dostawy dołączy certyfikat jakości. 11) Do odbioru oleju opałowego upoważnieni będą pracownicy wytypowani przez dyrektorów poszczególnych szkół. 12) Zakłada się jedną lub dwie dostawy w miesiącu do każdej ze szkół. Wielkości dostaw zostały określone szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od panujących temperatur w sezonie grzewczym jednak nie więcej- mniej niż 10% zamawianych ilości. Pierwsza dostawa do szkół w cenie złożonej oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.T.H.U. PRYMA 1 Hanna Gosk, Al. Legionów 147 F, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 408166,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 360010,00

  • Oferta z najniższą ceną: 360010,00 / Oferta z najwyższą ceną: 411440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.