eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Bieżące utrzymanie pasów zieleni drogowej na terenie miasta Kalisza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Kalisz: Bieżące utrzymanie pasów zieleni drogowej na terenie miasta Kalisza
Numer ogłoszenia: 29825 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kaliszu , Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7654300, faks (062) 7642032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie pasów zieleni drogowej na terenie miasta Kalisza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie bieżącego utrzymania pasów zieleni drogowej na terenie miasta Kalisza na obszarze 40 ha. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a) koszenie trawników wraz z wygrabianiem i wywozem skoszonej trawy; b) porządkowanie terenu - zbieranie odpadów wraz z wywozem; c) wycinkę drzew wraz z pocięciem drewna i wywozem oraz usunięciem i wywozem karpiny, uporządkowaniem terenu; d) redukcję koron drzew do 30%; e) formowanie koron młodych drzew; f) usuwanie posuszu z koron drzew; g) odsłanianie znaków pionowych; h) usuwanie odrostów u podstawy pnia z uprzątnięciem i wywozem odciętych pędów; i) usuwanie karpin pozostawionych po wcześniejszych wycinkach; j) podcinanie koron drzew w celu zachowania skrajni; k) przekopywanie i pielenie mis przy młodych drzewach; l) zakup i wymianę palików oraz taśmy do drzew; m) podlewanie młodych drzew; n) odchwaszczanie skupin krzewów; o) cięcie krzewów, wywóz odciętych pędów; p) wycinkę krzewów wraz z usunięciem karpiny; q) nawożenie drzew i krzewów; r) uzupełnianie kory na grubość do 5 cm; s) uzupełnianie trawników zniszczonych w wyniku wypadków; t) zbieranie nadmiaru ziemi na głębokość 5 cm poniżej krawężnika; u) sadzenie drzew; v) sadzenie krzewów; w) sadzenie kwiatów sezonowych i bylin; x) grabienie liści. 3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ i załącznikach do niej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiając nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykażą w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie lub wykonywanie usług polegających na bieżącym utrzymaniu zieleni o łącznej wartości brutto (w tym okresie) nie mniejszej niż 150 000,00 PLN. W przypadku usług będących w trakcie realizacji (wykonywanych) Zamawiający będzie brał pod uwagę kwoty brutto odnoszące się do już wykonanych części umowy, wpisane do formularza Doświadczenie zawodowe stanowiącego załącznik do oferty; b) wykażą, że dysponują lub będą dysponować przynajmniej następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - kosiarki samojezdne - 3 sztuki, - kosiarki samobieżne - 5 sztuk, - wykaszarki żyłkowe - 10 sztuk, - pilarki spalinowe - 3 sztuki, - pilarka teleskopowa - 1 szt., - frezarka do pni - 1 sztuka, - rębak - 1 sztuka, - podnośnik koszowy - 1 sztuka, - nożyce spalinowe do cięcia żywopłotów - 1 sztuka, - środek transportowy o ładowności powyżej 3 ton- 1 sztuka, - środek transportowy o ładowności poniżej 3 ton - 1 sztuka, - glebogryzarka ogrodnicza - 1 sztuka; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zwaną w ogłoszeniu: ustawą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1) i 4). Pozostałe warunki i wymagania mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, poniższych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 3) wykazu należycie wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług polegających na bieżącym utrzymaniu zieleni; 4) dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie usług wyszczególnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 3; usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 3, a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert; 5) wykazu narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia potwierdzającego spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2) b) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 6) w przypadku, jeżeli Wykonawca nie dysponuje narzędziami i urządzeniami, o których mowa w wykazie, o którym mowa w pkt 5) - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Dokumenty, o których mowa w pkt 2), 4), 6) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl lub www.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 17 (III piętro budynku UM przy ul. Kościuszki 1a w Kaliszu) - druk nieodpłatny lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa - koszty przesyłki ponosi Wykonawca)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: pokój nr 6 mieszczący się na III piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Kaliszu przy ul. Kościuszki 1a (Sekretariat Wiceprezydenta Miasta Kalisza)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub faksem - na numer faksu 50-49-776, z zastrzeżeniem pkt 3. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. 3. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana oraz złożenie protestu i ewentualne przystąpienie do postępowania protestacyjnego może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.