eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Zakup paliwa do samochodów służbowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-13

Piekary Śląskie: Zakup paliwa do samochodów służbowych
Numer ogłoszenia: 298232 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliwa do samochodów służbowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa sprzedaż benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do samochodów służbowych i sprzętu p.pożarowego należącego do Gminy Piekary Śląskie i Ochotniczych Straży Pożarnych w Brzezinach Śląskich i Dąbrówce Wielkiej. Zamówienie obejmuje zakup: Benzyny bezołowiowej PB 95 CPV 09132100-4 w ilości 2500 litrów Oleju napędowego CPV 09134100-8 w ilości 13000 litrów Wykonawca ma obowiązek zagwarantować, wysoką jakość sprzedawanych paliw spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.). 1. Sprzedaż paliwa odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb za pomocą kart identyfikacyjnych wystawionych na każdy samochód oraz kart na okaziciela we wszystkich stacjach paliw działających w sieci handlowej Wykonawcy na terenie całego kraju. 2. Tankowanie będzie odbywało się całodobowo w formie bezgotówkowej bezpośrednio do pojazdów, do których przypisana jest karta identyfikacyjna oraz na podstawie kart na okaziciela - tankowanie do kanistrów (dotyczy sprzętu p. pożarowego). 3. Wymaga się, aby co najmniej jedna stacja paliwowa Wykonawcy była położona w promieniu nie większym niż 5 km od siedziby Zamawiającego tj. od ul. Bytomskiej 84 w Piekary Śląskich. 4. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wydania, dostarczenia i aktywowania paliwowych kart identyfikacyjnych przypisanych do poszczególnych samochodów Zamawiającego oraz kart wystawionych na okaziciela w terminie uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą jednak nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Ponadto Zamawiający w czasie trwania umowy nie będzie ponosił żadnych opłat za użytkowanie wyżej wymienionych kart. tj. od ul. Bytomskiej 84 w Piekarach Śląskich. 5. Wykonawca przekaże pisemną instrukcję z zakresu posługiwania się paliwowymi kartami identyfikacyjnymi dla Zamawiającego. 6. Wymaga się od Wykonawcy unieważnienia oraz niezwłocznego wydania nowej i aktywnej karty, po otrzymaniu pisemnego zgłoszenia o zagubieniu, kradzieży lub zniszczeniu karty identyfikacyjnej. Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę utraconej karty po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego lub umożliwi Zamawiającemu dokonywanie samodzielnej blokady karty poprzez bezpłatny dostęp do strony internetowej Wykonawcy w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia.Zamawiający, nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonane na podstawie utraconej karty przez osoby nieuprawnione, po telefonicznym zgłoszeniu lub samodzielnej blokadzie przez Zamawiającego. 7. Za zatankowane paliwo Wykonawca będzie wystawiał zbiorcze faktury VAT, dwa razy w miesiącu tj w okresach: od 1 do 15 dnia miesiąca, od 16 do ostatniego dnia miesiąca wraz z załącznikiem. W załączniku do faktury winny być wyszczególnione następujące informacje: data i miejsce stacji, na której zatankowano paliwo, nr rejestracyjny samochodu, nr paliwowej karty identyfikacyjnej, ilość i rodzaj zatankowanego paliwa, cena jednostkowa netto, podatek VAT, cena jednostkowa brutto oraz wartość brutto. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji określonej w umowie wartości kwoty brutto, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego i nie spowoduje dla żadnych konsekwencji prawno - finansowych dla Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują koncesją na obrót paliwami ciekłymi

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych pok. 218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych pok. 218.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.