eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 863 Kopki - Krzeszów - Tarnogród - Cieszanów - budowa chodnika w m. Tarnogród ( strona prawa ) na odcinku o długości 0,142 km.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Zamość: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 863 Kopki - Krzeszów - Tarnogród - Cieszanów - budowa chodnika w m. Tarnogród ( strona prawa ) na odcinku o długości 0,142 km.
Numer ogłoszenia: 298212 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238570 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu, ul. Promienna 4, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 6386639, faks 84 6386639.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 863 Kopki - Krzeszów - Tarnogród - Cieszanów - budowa chodnika w m. Tarnogród ( strona prawa ) na odcinku o długości 0,142 km..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje : a) Roboty pomiarowe przy robotach drogowych liniowych i ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,142 km b) Rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych o śr. gr. 6 cm mechanicznie wraz z zagospodarowaniem urobku - 65,84 m2 c) Regulacja pionowa studzienek sanitarnych i deszczowych betonem B-20 , objętość betonu w jednym miejscu od 0,1 do 0,2 m3 - 1 szt. d) Regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych betonem B-20 , objętość betonu w jednym miejscu do 0,1 m3 - 2 szt. e) Nawierzchnie zjazdów z kostki brukowej grubości 8cm szarej , układanej na podsypce cementowo - piaskowej , spoiny wypełniane piaskiem - 119,42 m2 f) Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu , nakazu , ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni 0,3 m2 - 7 szt. g) Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową , linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe , malowane mechanicznie - 31,62 m2 h) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-15 na posypce cementowo - piaskowej ( na wjazdach i przejściach dla pieszych wpuszczone ) - 169 m i) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm kolorowej układane na podsypce cementowo - piaskowej - 171,6 m3 Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót . 2.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego , kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie . 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. 4. Utylizacja i uprzątnięcie materiału rozbiórkowego należy do wykonawcy 5.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia 6.Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich , powstałe w związku z prowadzonymi pracami , w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 tys. zł. na jedno zdarzenie . 7.Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie zamawiającego . Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane , jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia . 8. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego 9. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( wzór zał. H ) 10. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji plan BIOZ . 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać , że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy) . Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii , materiałów i sprzętu innego niż określone w SST , pod warunkiem , że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST . Wartość zamówienia podstawowego 135 402,01 zł netto ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo - Produkcyjno - Handlowa TARBEX Józef Bucior, ul. Przedmieście Błonie 40, 23-420 Tarnogród, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135402,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150715,33

  • Oferta z najniższą ceną: 150715,33 / Oferta z najwyższą ceną: 150715,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.