eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wykonywanie napraw elementów pasa drogowego na drogach powiatowych i gminnych na terenie miasta Zgierza w 2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-22

Ogłoszenie nr 29818 - 2017 z dnia 2017-02-22 r.

Zgierz: Wykonywanie napraw elementów pasa drogowego na drogach powiatowych i gminnych na terenie miasta Zgierza w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 13346-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, krajowy numer identyfikacyjny 472057721, ul. Plac Jana Pawła II  16, 95-100   Zgierz, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 427162854 w. 200, 7143200, faks 427 143 203, e-mail estasiak@umz.zgierz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umz.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie napraw elementów pasa drogowego na drogach powiatowych i gminnych na terenie miasta Zgierza w 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw nawierzchni chodników, placów, parkingów i ścieżek rowerowych z płyt betonowych, kostki brukowej, płyt betonowych sześciokątnych, układanie i wymiana krawężników oraz obrzeży, czyszczenie i naprawa przepustów, czyszczenie rowów odwadniających i regulacja studzienek. Zakres robót - Naprawianie elementów pasa drogowego polegające na rozebraniu płyt chodnikowych, kostki betonowej, krawężników i obrzeży oraz płyt betonowych sześciokątnych (trylinka) w miejscu uszkodzenia i ponownym ich ułożeniu, a w razie potrzeby dodaniu nowych materiałów oraz czyszczeniu ręcznym lub mechanicznym przepustów, rowów odwadniających i regulacji studzienek. - monitorowanie elementów pasa drogowego określonych w zamówieniu i przekazywanie uwag Zamawiającemu oraz niezwłoczne przystępowanie do ich naprawy po ustaleniu zakresu z Zamawiającym. Materiały do wykonania robót: Do remontu w/w elementów pasa drogowego wskazane jest użycie materiałów nowych. Zamawiający dopuszcza użycie uzyskanych z rozbiórki elementów nadających się do ponownego wbudowania po uzgodnieniu z Zamawiającym. Materiały pomocnicze do wykonania zamówienia takie jak piasek, cement, materiały do wypełnienia spoin oraz materiały do remontu podłoży zapewnia Wykonawca. W przypadku konieczności wymiany wszystkich elementów na nowe tj. płyty chodnikowe, kostka betonowa, obrzeża, krawężniki oraz płyty betonowe sześciokątne materiał w uzgodnieniu z Zamawiającym zapewnia Wykonawca. Wszelkie materiały potrzebne do wymiany elementów przepustu zapewnia również Wykonawca po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Sprzęt: Do zagęszczania należy stosować płytową zagęszczarkę wibracyjną. Wykonawca do czyszczenia rowów winien dysponować koparko - ładowarką oraz samochodem ciężarowym (wywrotką) o ładowności minimum 10 Mg. Wykonanie robót: Remontowi podlegają uszkodzenia obejmujące zapadnięcia i wyboje fragmentów nawierzchni, osiadanie w miejscach przekopów, nierówności z powodu przechylenia się jego elementów, pęknięte, zmiażdżone lub uszkodzone powierzchniowo, inne uszkodzenia deformujące nawierzchnię. Zasady wykonania robót: W pierwszej kolejności należy wyznaczyć powierzchnię remontu cząstkowego, rozebrać uszkodzone części z oczyszczeniem i posortowaniem materiału uzyskanego z rozbiórki, a w razie potrzeby naprawić podbudowę lub podłoże gruntowe. Ponowne wykonanie robót: -spulchnienie i ewentualne uzupełnienie podsypki piaskowej wraz z ubiciem lub wymiana podsypki cementowo - piaskowej wraz z jej przygotowaniem; -ułożenie nowych nawierzchni z elementów uzyskanych z rozbiórki oraz uzupełniających materiałów nowych wraz z wypełnieniem spoin i ew. szczelin; -pielęgnacja nawierzchni o spoinach wypełnionych piaskiem nie wymaga zabiegów pielęgnacyjnych, natomiast na podsypce cementowo - piaskowej ze spoinami wypełnionymi zaprawą cementowo - piaskową, po jego wykonaniu należy pielęgnować przez przykrycie warstwą wilgotnego piasku i utrzymanie go w stanie wilgotnym przez 7 do 10 dni. - w razie potrzeby naprawa fragmentów konstrukcji jezdni, sąsiadujących z naprawianymi elementami pasa drogowego. Powierzchnia naprawianych elementów powinna być dostosowana do sąsiednich nienaprawianych części pasa drogowego w celu zachowania prawidłowych warunków spływu wody. Nie dopuszcza się naprawy, która spowodowałaby zastoiska wodne na remontowanym fragmencie. Po zakończeniu robót należy sprawdzić: -wygląd zewnętrzny wykonanego remontu cząstkowego -prawidłowość wypełnienia spoin oraz brak spękań, wykruszeń, deformacji; -poprawność profilu podłużnego i poprzecznego, nawiązującego do otaczającej powierzchni i umożliwiającego spływ powierzchniowy wód; Roboty uznaje się za wykonane, jeżeli wszystkie pomiary i badania z zachowaniem tolerancji dały wyniki pozytywne. Sposób wykonania robót: Prace będą wykonywane sukcesywnie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z materiałów Wykonawcy, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Czyszczenie i naprawa przepustów rurowych: Ciśnieniowe lub ręczne oczyszczenie niedrożnych przepustów, odkopanie zarwanych przepustów lub wykonanie wykopu pod nowy przepust oraz ułożenie rur przepustu i odtworzenie nawierzchni drogi. Czyszczenie rowów odwadniających: Pogłębienie i poszerzenie rowów wskazanych przez Zamawiającego wraz z wywozem urobku i uporządkowanie nawierzchni drogi po robotach. Układanie obrzeży betonowych: -wyznaczenie osi wykopu, -ręczne odspojenie gruntu, -rozścielenie podsypki piaskowej, -rozścielenie podsypki cementowo-piaskowej, -ustawienie obrzeży, -oczyszczenie i wypełnienie spoin piaskiem lub zaprawą cementową, -obsypanie zewnętrznej ściany obrzeży. Układanie krawężników z oporem: -wyznaczenie osi wykopu, -odspojenie gruntu, -przygotowanie ławy betonowej, -ustawienie krawężnika, -wypełnienie spoin zaprawą cementową. Układanie krawężników bez oporu: -wyznaczenie osi wykopu, -odspojenie gruntu, -rozścielenie podsypki piaskowej, -przygotowanie i rozścielenie podsypki cementowo-piaskowej, -ustawienie krawężnika, -wypełnienie spoin zaprawą cementową, -zasypanie zewnętrznej ściany krawężnika ziemią i ubicie. Remonty cząstkowe nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych: -rozebranie uszkodzonej nawierzchni, -oczyszczenie i posortowanie płyt, -spulchnienie i uzupełnienie podsypki piaskowej wraz z jej ubiciem, -ułożenie płyt z wypełnieniem spoin piaskiem lub zaprawą cementową, -posypanie miejsc remontowanych piaskiem. Regulacja studzienek: -zdjęcie włazu żeliwnego, -zdjęcie płyty nad studziennej i pierścienia odciążającego, -podmurowanie lub obniżenie wysokości studni, -ponowne zamontowanie zdemontowanych elementów. Kontrola jakości robót: Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót. W czasie wykonywania robót należy kontrolować ich realizację oraz zgodność wykonania z ustaleniami. Odbiór robót: Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu będzie dokonany w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych poprawek bez hamowania postępu robót. Gotowość danej części robót do odbioru zgłasza Wykonawca Zamawiającemu. Odbiór będzie przeprowadzony niezwłocznie. Całkowite zakończenie robót oraz gotowość do odbioru ostatecznego będzie stwierdzona przez Wykonawcę powiadomieniem na piśmie Zamawiającego. Podstawowym dokumentem do wykonania odbioru ostatecznego jest protokół odbioru końcowego robót. Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić obmiar wykonanych prac. Ilości z kolumny 4 formularza cenowego w czasie trwania zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ustalonej kwoty umowy. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 roku. Szybkość reakcji: realizację robót należy rozpocząć w ciągu 2 dni od daty ich zgłoszenia Wykonawcy. Uwaga: Na okres realizacji robót wymagane jest, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę: 4 pracowników ogólnobudowlanych i 2 brukarzy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233253-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT322503.66
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ELBET Łukasz Kłys,  ,  Władysławów Bielawski 24,  95-015,  Głowno,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168999.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168999.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 214843.65
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.