eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Zakup wyposażenia do specjalistycznego ambulansu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala im. Franciszka Żaczka w Pucku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-29

Puck: Zakup wyposażenia do specjalistycznego ambulansu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala im. Franciszka Żaczka w Pucku
Numer ogłoszenia: 298116 - 2009; data zamieszczenia: 29.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, faks 058 6732281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpuck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia do specjalistycznego ambulansu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala im. Franciszka Żaczka w Pucku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego ambulansu wraz z wyposażeniem, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. kod CPV: 33.10.00.00-1 - urządzenia medyczne, 33.19.00.00-8 - różne urządzenia i produkty medyczne, 33.18.21.00-3 - defibrylatory, 33.19.21.60-1 - nosze. 2) Dostawa będzie realizowana w ramach projektu unijnego -Zakup specjalistycznego ambulansu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala im. Franciszka Żaczka w Pucku, zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-POIS.12.01.00-00-083-08-00. 3) Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy do Szpitala im. Franciszka Żaczka w Pucku, ul. 1-Maja 13, 84-100 Puck. 4) Przedmiot zamówienia musi być nowy, wyprodukowany w 2009 r. 5) Przedmiot zamówienia musi spełniać obowiązujące normy: normę PN-EN 1865 dla wyposażenia medycznego. 6) Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do użytku szpitalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenie CE. 7) Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone w: a) ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) b) rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie wzoru oznaczenia wyrobów medycznych znakiem CE (Dz. U. Nr 104, poz. 1111) c) normie PN-EN 1789:2008 Pojazdy mechaniczne i ich wyposażenie. Ambulanse drogowe d) normie PN-EN 1865 Wymagania dotyczące wyposażenia stosowanego w ambulansach drogowych. 8) Przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w etykiety producenta, świadectwa homologacji oraz właściwe certyfikaty bezpieczeństwa w języku polskim. 9) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 10) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy składający ważną ofertę, którzy spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia przez wykonawcę podwykonawców do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 3) Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. W dalszej kolejności zostaną ocenione oferty (spełniające warunki formalne) pod względem merytorycznym. 5) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawcy 1) W celu wykazania, iż spełnia wymagane warunki, wykonawca zobowiązany jest doł?ą?czyć do oferty wskazane poniżej dokumenty, określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiden?cji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) informację w języku polskim o oferowanym przedmiocie zamówienia potwierdzającą spełnianie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów opisanych w Załączniku nr 1, f) dokumenty uprawniające Wykonawcę do obrotu oferowanym wyrobem medycznym - deklaracja CE, certyfikat zgodności CE, wpis/zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, g) deklarację zgodności z Polską Normą PN-EN 1789-2008 oraz PN-EN 1865. 2) Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 24 ustawy, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda zapisana strona). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczy?tel?na lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może spraw?dzić jej prawdziwości w inny sposób. 4) Zgodnie z treścią art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, lub wadliwe pełnomocnictwo, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym jako termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital SPZOZ w Pucku ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck sekretariat II piętro www.szpitalpuck.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Szpital SPZOZ IM. f.żACZKA w Pucku ul. 1 Maja 13 84-100 Puck.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Zakup specjalistycznego ambulansu dla Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej szpitala im. Franciszka Żaczka w Pucku - dofinansowany w ramach XII osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKRES 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator przenośny TYPU LIFEPAC 12 z monitorem do mierzenia ciśnienia tętniczego, pulsoksymetrii oraz kapnografii LUB RÓWNOWAŻNY - 1szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKRES 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NOSZE Z TRANSPORTEREM - 1szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKRES 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RESPIRATOR TRANSPORTOWY, KOMPLETNIE WYPOSAŻONY NADAJĄCY SIĘ DO NATYCHMIASTOWEJ EKSPOLOATACJI I DO UŻYTKOWANIA W AMBULANSIE - 1SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAKRES 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UNIERUCHOMIENIE PEDIATRYCZNE TYPU PEDI-PAC lub równoważne- sztuk 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZAKRES 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DESKA ORTOPEDYCZNA Z PASAMI I STABILIZATOREM GŁOWY - 1 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZAKRES 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NOSZE ZBIERAKOWE - 1SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZAKRES 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DESKA ORTOPEDYCZNA PEDIATRYCZNA - 1SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZAKRES 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KRZESEŁKO KARDIOLOGICZNE - 1SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZAKRES 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POMPA INFUZYJNA DWUSTRZYKAWKOWA - 1 SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZAKRES 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SSAK AKUMULATOROWY TRANSPORTOWY - 1 SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZAKRES 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PULSOKSYMETR TRANSPORTOWY - 1 SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZAKRES 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERAC PRÓZNIOWY DLA DOROSŁYCH - 1 SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZAKRES 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KAMIZELKA TYPU KED LUB równowazna - 1SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZAKRES 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOŁNIERZ ORTOPEDYCZNY REGULOWANY WIELORAZOWY - 6 SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZAKRES 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LARYNGOSKOP Z OŚWIETLENIEM ŚWIATŁOWODOWYM DLA DOROSŁYCH TYPU MC I DLA DZIECI TYPU MILLER lub równoważny - 1 SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ZAKRES 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: APARAT EKG - 1 SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: ZAKRES 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TORBO-PLECAK RATUNKOWY - 1 SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ZAKRES 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNKI NA OPARZENIA - 1 SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: ZAKRES 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: APARAT DO MIERZENIA CISNIENIA - 1 SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.