eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Doradztwo podatkowe, prawne i rachunkowe w zakresie odzyskania podatku od towarów i usług zapłaconego przez Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Nowe Miasto Lubawskie: Doradztwo podatkowe, prawne i rachunkowe w zakresie odzyskania podatku od towarów i usług zapłaconego przez Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie
Numer ogłoszenia: 298112 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236098 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 4726300, 4726317, faks 56 4726305.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo podatkowe, prawne i rachunkowe w zakresie odzyskania podatku od towarów i usług zapłaconego przez Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest doradztwo podatkowe, prawne i rachunkowe w zakresie odzyskania podatku od towarów i usług zapłaconego przez Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez Wykonawcę usług doradztwa podatkowego, prawnego oraz w zakresie rachunkowości, w tym usług zastępstwa procesowego w postępowaniu o odzyskanie podatku od towarów i usług (zwanego dalej podatkiem VAT) zapłaconego przez Gminę Nowe Miasto Lub, poprzedzone kompleksowym przeglądem podatkowym podatku VAT i wskazaniem obszarów optymalizacji rozliczeń podatku VAT przez Zamawiającego za lata 2008 - 2012 (zwanych dalej Usługami),obejmujące m.in.: 1)sporządzenie pisemnej opinii dotyczącej oceny zasadności wszczęcia postępowania podatkowego lub sądowo - administracyjnego oraz wskazania sposobu postępowania w celu rozliczenia i odzyskania podatku VAT, 2)przygotowanie do Instytucji Wdrażających lub Pośredniczących pism dotyczących wprowadzonych zmian w zakresie podatku VAT nie stanowiącego kosztu kwalifikowalnego realizacji projektu oraz w zakresie przychodów z dofinansowanych inwestycji, 3)przygotowanie oraz złożenie wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych prawa podatkowego, 4)w przypadku nieuznania stanowiska zaprezentowanego we wnioskach o wydanie interpretacji indywidualnych - przygotowanie środków odwoławczych do odpowiednich organów, 5)reprezentowanie Gminy oraz jednostek organizacyjnych Zamawiającego, w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi w zakresie odzyskania podatku VAT. 3.Opracowanie dokumentacji w zakresie podatku VAT, w tym opracowanie deklaracji podatkowych, opisów faktur i korekt faktur, niezbędnych do złożenia we właściwym Urzędzie Skarbowym. 4.Usługi będą dotyczyć także jednostek organizacyjnych Zamawiającego: 1)Gminnego Centrum Kultury Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lub. NIP 877-14-43-001 REGON 280173344 2)Gminnego Zespołu Oświaty Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lub. NIP 877-14-40-178 REGON 280172860 5.Przedmiot zamówienia obejmuje zdarzenia i transakcje Zamawiającego, które miały miejsce w przeszłości: szacunkowa kwota podatku VAT do odzyskania: 1 326 000,00 zł, 6.Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: 1)Pierwszy etap - faza diagnostyczna. a)W pierwszym etapie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona kompleksowego przeglądu zobowiązań podatkowych Zamawiającego w zakresie podatku VAT. b)Faza diagnostyczna zostanie zakończona przedstawieniem Zamawiającemu zwięzłego pisemnego raportu (zwanego dalej: Raportem) zawierającego zarówno ocenę istniejącego stanu rozliczeń podatku VAT, jak i rekomendacje, które powinny umożliwić Zamawiającemu podjęcie decyzji o wdrożeniu zaproponowanych przez Wykonawcę rozwiązań. 2)Drugi etap - faza wdrożeniowa a)W ramach fazy wdrożeniowej Strony będą prowadziły działania zmierzające do zrealizowania oszczędności we wskazanych w Raporcie obszarach rozliczeń podatku VAT dokonywanych przez Zamawiającego, tj. do odzyskania kwot podatku VAT w ramach odpowiedniej procedury. b)Wdrożenie zidentyfikowanych możliwości optymalizacyjnych w ramach fazy wdrożeniowej jest każdorazowo uzależnione od akceptacji Zamawiającego. 7.Szczegóły związane z realizacją przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 7 do SIWZ - w istotnych postanowieniach umowy. 8.Zamawiający informuje, że na stronie internetowej gminy: www.bip.gminanml.pl w zakładce: Majątek i finanse - dostępne są informacje dotyczące inwestycji i budżetu gminy: 1)http://bip.warmia.mazury.pl/nowe_miasto_lubawskie_gmina_wiejska/18/Majatek_i_finanse/ 2)http://bip.warmia.mazury.pl/nowe_miasto_lubawskie_gmina_wiejska/67/Sprawozdania/ 3)http://bip.warmia.mazury.pl/nowe_miasto_lubawskie_gmina_wiejska/174/Sytuacja_finansowa_i_opinie_RIO/.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.20.00.00 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ACAN Doradcy Podatkowi Paweł Kowalczyk, ul. Mysikrólika 2 a, 02-809 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215609,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79029,60

  • Oferta z najniższą ceną: 79029,60 / Oferta z najwyższą ceną: 265200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.