eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.Restauracja Zespołu Zamkowo-Parkowego w Uniejowie realizowana w ramach zintegrowanego projektu pn.Termy Uniejów - Regionalny Markowy Produkt Turystyki Uzdrowiskowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Uniejów: Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Restauracja Zespołu Zamkowo-Parkowego w Uniejowie realizowana w ramach zintegrowanego projektu pn.: Termy Uniejów - Regionalny Markowy Produkt Turystyki Uzdrowiskowej
Numer ogłoszenia: 298075 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347554 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 063 2888192, faks 063 2888192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Restauracja Zespołu Zamkowo-Parkowego w Uniejowie realizowana w ramach zintegrowanego projektu pn.: Termy Uniejów - Regionalny Markowy Produkt Turystyki Uzdrowiskowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Restauracja Zespołu Zamkowo-Parkowego w Uniejowie realizowana w ramach zintegrowanego projektu pn.: Termy Uniejów - Regionalny Markowy Produkt Turystyki Uzdrowiskowej Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, których zakres przedstawia się następująco: 1. Kompleksowa przebudowa wnętrz na I i II piętrze wraz z klatką schodową oraz wnętrz na poddaszu budynku Zamku zgodnie z projektem firmy ARCH-TECH Sp. z o.o. 2. Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania budynku Zamku. 3. Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku Zamku. 4. Przebudowa wewnętrznych instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej budynku Zamku. 5. Dostosowanie wydzielonych części zamku do warunków ochrony p.poż. oraz wykonanie systemu sygnalizacji p.poż. Zamku. 6. Wykonanie instalacji niskoprądowych na obiekcie Zamku: systemu kontroli dostępu KD, sieci strukturalnej i telefonicznej LAN, instalacji hotelowej TV, instalacji sprzętu audio-wizualnego w salach konferencyjnych. Szczegółowy zakres rzeczowy zawarty jest w przetargu na roboty budowlane zamieszczony na stronie internetowej http://www.uniejow.bip.net.pl/i oznaczony numerem ZP.271.23.2011. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru: Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku -Prawo Budowlane w szczególności obejmuje: a) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą, b) koordynacja robót poszczególnych branż, c) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót. d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, e) kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, f) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zleceniodawcą i Wykonawcą, g) składanie miesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, w terminie do 7 -go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni oraz niezwłocznie o odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą h) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, i) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, j) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i przekazanie kopii wniosku z potwierdzoną datą wpływu PINB dla Zamawiającego . k) przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu, w terminie 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji, l) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych. m) inspektor powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność nadzoru, oraz zależnie od potrzeb wykonawcy i inwestora - minimum dwa razy w tygodniu, n) zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości o) ma obowiązek sprawdzania robót ulegających zakryciu lub zanikających p) żądanie dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt, odkrywek elementów robot budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. q) Wstrzymać roboty, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku gdy, Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i wiedzą techniczną.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów Inżynierskich, ul. Umińskiego 25/6, 61-518 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65190,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65190,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.