Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-05
Białystok: Naprawa, konserwacja i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 3 części
Numer ogłoszenia: 298052 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku , ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6645800, faks 085 6513783.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa, konserwacja i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 3 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa, konserwacja i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na części: Część I - Naprawa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Białymstoku, Rejonie w Białymstoku, Rejonie w Łomży, Obwodzie Drogowym w Grajewie oraz Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym w Kleosinie. Część II - Konserwacja i naprawa pogwarancyjna urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Białymstoku, Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym w Kleosinie, Rejonów oraz Obwodów Drogowych. Część III - Obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych CANON C2025i będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Białymstoku, Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym w Kleosinie oraz Rejonów wraz z dostawami materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia określonego w niniejszej SIWZ (wszystkie jego części) lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5, 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część I - 120,00 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia 00/100) Część II - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100) Część III - 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3.Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany umowy określone zostały w Tomie II SIWZ Istotne dla stron postanowienia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, pokój 214 - wersja papierowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 10:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, Punkt Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia : Część I - 30 dni od daty podpisania umowy Część II - od dnia podpisania umowy, a w przypadku urządzeń podlegających naprawie, od dnia podpisania protokołów wykonania naprawy urządzeń bez zastrzeżeń do dnia 10.07.2017 roku lub do wyczerpania kwoty całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust. 1 umowy, lub do dnia, w którym pozostała do wykorzystania kwota całkowitego wynagrodzenia brutto będzie niewystarczająca do zlecenia usług objętych przedmiotem umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Część III - od dnia 04.12.2015 roku do dnia 10.07.2017 roku lub do wyczerpania kwoty całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust. 1 umowy, lub do dnia, w którym pozostała do wykorzystania kwota całkowitego wynagrodzenia brutto będzie niewystarczająca do zlecenia usług objętych przedmiotem umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Naprawa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Białymstoku, Rejonie w Białymstoku, Rejonie w Łomży, Obwodzie Drogowym w Grajewie oraz Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym w Kleosinie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Naprawa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Białymstoku, Rejonie w Białymstoku, Rejonie w Łomży, Obwodzie Drogowym w Grajewie oraz Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym w Kleosinie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5, 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Konserwacja i naprawa pogwarancyjna urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Białymstoku, Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym w Kleosinie, Rejonów oraz Obwodów Drogowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Konserwacja i naprawa pogwarancyjna urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Białymstoku, Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym w Kleosinie, Rejonów oraz Obwodów Drogowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5, 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych CANON C2025i będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Białymstoku, Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym w Kleosinie oraz Rejonów wraz z dostawami materiałów eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych CANON C2025i będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Białymstoku, Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym w Kleosinie oraz Rejonów wraz z dostawami materiałów eksploatacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5, 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. czas reakcji - 10
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Modernizacja instalacji elektrycznych w obiektach oświatowych: VIII LO - część I SP Nr 6 - część II PS Nr 65 - część III SP Nr 20 - część IV
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu niezbędnego do realizacji programu pozaustrojowego zapłodnienia do Kliniki Rozrodczości i Endokrynologii Ginekologicznej USK w Białymstoku
- Naprawa 4 sztuk drycoolerów
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2024 - 2025
- Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Białymstoku - etap III
- Dostawa endoprotez kolana
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CIĄGŁOŚCI PRACY URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z NAJMEM URZĄDZEŃ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- Świadczenie usług serwisu urządzeń wielofunkcyjnych - drukarek
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń miejskiej sieci teleinformatycznej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.