Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-13
Iława: Dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie
Numer ogłoszenia: 29802 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6484124, fax 089 6499711.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części z uwzględnieniem postanowień art. 2 oraz art. 30 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: Część 1 artykuły spożywcze i napoje, w tym w szczególności: ananas w puszce (kod CPV 15332290-3)- 30 szt., aromaty do ciast (kod CPV 15890000-0)- 5 szt., śmietanka mix zagęstniacz (kod CPV 15833100-7)-30 szt, orzechy włoskie paczkowane (kod CPV 01131000-4)- 60 szt., brzoskwinie w puszce (kod CPV 15332100-5)- 50 szt., budyń (kod CPV 15833100-7)- 300 szt., chrzan tarty (kod CPV 15871270-7)- 10 szt., cukier (kod CPV 15831200-4)- 900 kg, cukier puder (kod CPV 15830000-5)- 20 szt., cukier waniliowy (kod CPV 15830000-5)- 300 szt., cukierki czekoladowe (kod CPV 15842000-2)- 50 kg, dżem (kod CPV 15332290-3)- 100szt., fasola konserwowa w słoiku (kod CPV 15331400-1)- 100 szt., groszek konserwowy (kod CPV 15331400-1)- 100 szt., herbata liściasta (kod CPV 15863000-5)- szt. 150 szt., herbata granulowana (kod CPV 15863000-5)- 150 szt., herbata zwykła (kod CPV 15863000-5)- 100 szt, herbatniki (kod CPV 15821200-1)- 300 szt., kakao-(kod CPV 15841000-5)- 20 szt., kasza jęczmienna (kod CPV15613100-9) - 200 szt., kasza manna (kod CPV 15613100-9) - 150 szt., kawa mielona (kod CPV 15861000-1)- 200 szt., kawa rozpuszczalna(kod CPV 15861000-1)- 50 szt., ketchup (kod CPV 15871230-5)- 100 szt., kisiel (kod CPV 15833100-7)- 300 szt., koncentrat pomidorowy (kod CPV 15331400-1)- szt. 100, krem czekoladowy (kod CPV 15842200-4)- 100szt., kukurydza konserwowa (kod CPV 15331400-1)-50 szt, kwasek cytrynowy (kod CPV 15893100-5)- 300 szt., liść laurowy (kod CPV 15871000-4)- 100 szt., majeranek (kod CPV 15871000-4)- 200 szt., majonez (kod CPV 15871273-8)- 120 szt., makaron (kod CPV 15851100-9)- 500 szt., margaryna do pieczenia (kod CPV 15431100-9)- 50 szt., marmolada (kod CPV 15332200-6)- 100 szt., mąka typu luksusowa, tortowa etc. (kod CPV 15612100-2)- 800 kg, mleko słodzone w puszce (kod CPV 15511000-3)- 10szt., musztarda (kod CPV 15871250-1)- 20 szt., ocet (kod CPV 15871110-8)- 100 szt., ogórki konserwowe (kod CPV 15331400-1)- 300 szt., olej uniwersalny (kod CPV 15411100-3)- 800 szt, pieprz naturalny (kod CPV 15872100-2)- 300 szt., płatki czekoladowe (kod CPV15613311-1)- 100 szt., polewa do ciasta (kod CPV 15842200-4)- 20 szt., posypka do ciasta (kod CPV 15833000-6)- 20 szt.. proszek do pieczenia (kod CPV 15899000-6)- 30 szt.. przecier ogórkowy (kod CPV 15331400-1)- 100 szt.. przyprawa typu np. Delikat (kod CPV 15871200-6)- 300 szt., przyprawa do zup w płynie 1 l (kod CPV 15871200-6)- 500 szt.. przyprawa np. typu Jarzynka (kod CPV 158712000-6)- 300 szt., ryż (kod CPV 15614100-6)- 300 kg, sos do sałatek (kod CPV 15871260-4)- 200 szt., sól (kod CPV 15872400-5)- 300 szt., syropy różne smaki (kod CPV 15321000-4)- 900 szt., szczaw konserwowy (kod CPV 15331400-1)- 150 szt., wiórki kokosowe ( kod CPV 01131120-1)- 30 szt., przyprawa typu ziarenka smaku (kod CPV 158712000-6)- 50 szt., ziele angielskie (kod CPV 15871000-4)- 30 szt., żelatyna (kod CPV 24621000-3)- 30 szt., sok owocowy w kartonie 1 l (kod CPV 15982100-6)- 50 szt., woda mineralna 0,5 l (kod CPV 15981000-8)- 3000 szt, cynamon - (kod CPV 15872200-3) 20 szt., śnieżka- bita śmietana (kod CPV 15833100-7) - 50 szt., drożdże (kod CPV 15898000-9) - 30szt, masa makowa (kod CPV 01131500-9)- 20 szt. Część 2 nabiał, w tym w szczególności: jogurt owocowy (kod CPV 15551300-8)- 300szt., masło ekstra (kod CPV 15530000-2)- 200 kg, mleko 2% (kod CPV 15511000- 3)- 900 l, serek topiony (kod CPV 15542200-1)- 100 szt., ser żółty (kod CPV 15544000-3)- 100 kg, serek homogenizowany (kod CPV 15542100-0)- 50szt., śmietana 36% (kod CPV 15512000-0)- 1000 szt., śmietana 18% (kod CPV 15512000-0)- 10 szt., twaróg (kod CPV 15542100-0)- 500 kg. Część 3 pieczywo i ciasta, w tym w szczególności: bułki pszenne (kod CPV 15811400-0)- 1000 szt., chleb jasny (kod CPV 15811100-7) - 600 szt., chleb razowy (kod CPV 15811100-7)- 100 szt., drożdżówki (kod CPV 15812000-3)- 900 szt., jabłecznik (kod CPV 15812000-3)- 100 kg, pączki (kod CPV 15812000-3)- 700szt., rogale półfrancuskie (kod CPV 15811300-9)- 30kg, rolada makowa (kod CPV 15812000-3)- 50 kg, sernik marmurkowy (kod CPV 15812000-3)- 50kg, bułka tarta 0,5 kg (kod CPV 15821000-9)- 200 szt. Część 4 ryby i przetwory rybne, w tym w szczególności: kotlety rybne panierowane (kod CPV 15229000-9)- 200 kg, kostka rybna (kod CPV 15222000-0)- 200kg, paprykarz w puszce (kod CPV 152430000-3)- 20 szt., pasta rybna (kod CPV 15243000-3) - 30 kg, śledź Matyjas (kod CPV 15241200-1)- 250 kg, karp (kod CPV 05120000-2) 10 kg. Część 5 jaja: jaja (kod CPV 01242000-5)- 10000 szt. Część 6 mrożonki: mrożonki różne, głównie mieszanki warzywne paczkowane (kod CPV 15331170-9)- 150 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawiera także załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na całość części 1 lub/i całość części 2 lub/i całość części 3 lub/i całość części 4 lub/i całość części 5 lub/i całość części 6..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Pzp O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawy w zakresie będącym przedmiotem umowy podając nazwy, adresy, nabywców przedmiotów zrealizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek ten musi spełniać co najmniej jeden podmiot. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz przeprowadzi badanie i ocenę ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, wymaganych w SIWZ - zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia. Nie spełnianie chociaż jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.) według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż w terminie 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) parafowany wzór umowy jako akceptacji jego treści i warunków według załącznika nr 5 do SIWZ. 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie wg załącznika nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilawa-um.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 14-200 Iława, ul. Grunwaldzka 6a, pok. 102.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 14-200 Iława, ul. Grunwaldzka 6a, pok. 112.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: artykuły spożywcze i napoje.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ananas w puszce (kod CPV 15332290-3)- 30 szt., aromaty do ciast (kod CPV 15890000-0)- 5 szt., śmietanka mix zagęstniacz (kod CPV 15833100-7)-30 szt, orzechy włoskie paczkowane (kod CPV 01131000-4)- 60 szt., brzoskwinie w puszce (kod CPV 15332100-5)- 50 szt., budyń (kod CPV 15833100-7)- 300 szt., chrzan tarty (kod CPV 15871270-7)- 10 szt., cukier (kod CPV 15831200-4)- 900 kg, cukier puder (kod CPV 15830000-5)- 20 szt., cukier waniliowy (kod CPV 15830000-5)- 300 szt., cukierki czekoladowe (kod CPV 15842000-2)- 50 kg, dżem (kod CPV 15332290-3)- 100szt., fasola konserwowa w słoiku (kod CPV 15331400-1)- 100 szt., groszek konserwowy (kod CPV 15331400-1)- 100 szt., herbata liściasta (kod CPV 15863000-5)- szt. 150 szt., herbata granulowana (kod CPV 15863000-5)- 150 szt., herbata zwykła (kod CPV 15863000-5)- 100 szt, herbatniki (kod CPV 15821200-1)- 300 szt., kakao-(kod CPV 15841000-5)- 20 szt., kasza jęczmienna (kod CPV15613100-9) - 200 szt., kasza manna (kod CPV 15613100-9) - 150 szt., kawa mielona (kod CPV 15861000-1)- 200 szt., kawa rozpuszczalna(kod CPV 15861000-1)- 50 szt., ketchup (kod CPV 15871230-5)- 100 szt., kisiel (kod CPV 15833100-7)- 300 szt., koncentrat pomidorowy (kod CPV 15331400-1)- szt. 100, krem czekoladowy (kod CPV 15842200-4)- 100szt., kukurydza konserwowa (kod CPV 15331400-1)-50 szt, kwasek cytrynowy (kod CPV 15893100-5)- 300 szt., liść laurowy (kod CPV 15871000-4)- 100 szt., majeranek (kod CPV 15871000-4)- 200 szt., majonez (kod CPV 15871273-8)- 120 szt., makaron (kod CPV 15851100-9)- 500 szt., margaryna do pieczenia (kod CPV 15431100-9)- 50 szt., marmolada (kod CPV 15332200-6)- 100 szt., mąka typu luksusowa, tortowa etc. (kod CPV 15612100-2)- 800 kg, mleko słodzone w puszce (kod CPV 15511000-3)- 10szt., musztarda (kod CPV 15871250-1)- 20 szt., ocet (kod CPV 15871110-8)- 100 szt., ogórki konserwowe (kod CPV 15331400-1)- 300 szt., olej uniwersalny (kod CPV 15411100-3)- 800 szt, pieprz naturalny (kod CPV 15872100-2)- 300 szt., płatki czekoladowe (kod CPV15613311-1)- 100 szt., polewa do ciasta (kod CPV 15842200-4)- 20 szt., posypka do ciasta (kod CPV 15833000-6)- 20 szt.. proszek do pieczenia (kod CPV 15899000-6)- 30 szt.. przecier ogórkowy (kod CPV 15331400-1)- 100 szt.. przyprawa typu np. Delikat (kod CPV 15871200-6)- 300 szt., przyprawa do zup w płynie 1 l (kod CPV 15871200-6)- 500 szt.. przyprawa np. typu Jarzynka (kod CPV 158712000-6)- 300 szt., ryż (kod CPV 15614100-6)- 300 kg, sos do sałatek (kod CPV 15871260-4)- 200 szt., sól (kod CPV 15872400-5)- 300 szt., syropy różne smaki (kod CPV 15321000-4)- 900 szt., szczaw konserwowy (kod CPV 15331400-1)- 150 szt., wiórki kokosowe ( kod CPV 01131120-1)- 30 szt., przyprawa typu ziarenka smaku (kod CPV 158712000-6)- 50 szt., ziele angielskie (kod CPV 15871000-4)- 30 szt., żelatyna (kod CPV 24621000-3)- 30 szt., sok owocowy w kartonie 1 l (kod CPV 15982100-6)- 50 szt., woda mineralna 0,5 l (kod CPV 15981000-8)- 3000 szt, cynamon - (kod CPV 15872200-3) 20 szt., śnieżka- bita śmietana (kod CPV 15833100-7) - 50 szt., drożdże (kod CPV 15898000-9) - 30szt, masa makowa (kod CPV 01131500-9)- 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nabiał.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jogurt owocowy (kod CPV 15551300-8)- 300szt., masło ekstra (kod CPV 15530000-2)- 200 kg, mleko 2% (kod CPV 15511000- 3)- 900 l, serek topiony (kod CPV 15542200-1)- 100 szt., ser żółty (kod CPV 15544000-3)- 100 kg, serek homogenizowany (kod CPV 15542100-0)- 50szt., śmietana 36% (kod CPV 15512000-0)- 1000 szt., śmietana 18% (kod CPV 15512000-0)- 10 szt., twaróg (kod CPV 15542100-0)- 500 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pieczywo i ciasta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bułki pszenne (kod CPV 15811400-0)- 1000 szt., chleb jasny (kod CPV 15811100-7) - 600 szt., chleb razowy (kod CPV 15811100-7)- 100 szt., drożdżówki (kod CPV 15812000-3)- 900 szt., jabłecznik (kod CPV 15812000-3)- 100 kg, pączki (kod CPV 15812000-3)- 700szt., rogale półfrancuskie (kod CPV 15811300-9)- 30kg, rolada makowa (kod CPV 15812000-3)- 50 kg, sernik marmurkowy (kod CPV 15812000-3)- 50kg, bułka tarta 0,5 kg (kod CPV 15821000-9)- 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ryby i przetwory rybne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kotlety rybne panierowane (kod CPV 15229000-9)- 200 kg, kostka rybna (kod CPV 15222000-0)- 200kg, paprykarz w puszce (kod CPV 152430000-3)- 20 szt., pasta rybna (kod CPV 15243000-3) - 30 kg, śledź Matyjas (kod CPV 15241200-1)- 250 kg, karp (kod CPV 05120000-2) 10 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: jaja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jaja (kod CPV 01242000-5)- 10000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: mrożonki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mrożonki różne, głównie mieszanki warzywne paczkowane (kod CPV 15331170-9)- 150 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 23 zadania
- Zakup 50 ton masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla PZD w Iławie
- Mięso i wędliny ( 1 /24 )
- Dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni endoskopowej z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU IŁAWSKIEGO
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - I/2024
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2024 r. - Mięso drobiowe i wyroby drobiarskie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- Dostawy różnych artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Wadowicach.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej w Ćmińsku w 2024 r. - Mięso drobiowe i wyroby drobiarskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.