eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Wykonanie projektu budowlanego na budowę świetlicy wiejskiej w Nowym Folwarku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Namysłów: Wykonanie projektu budowlanego na budowę świetlicy wiejskiej w Nowym Folwarku
Numer ogłoszenia: 298026 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa , ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190359, faks 077 4104841.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego na budowę świetlicy wiejskiej w Nowym Folwarku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania - 71240000-2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego budowy świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowy Folwark na działce nr 36/2. Zamówienie obejmuje: uzyskanie mapy do celów projektowych w skali 1:500, uzyskanie informacji terenowo-prawnej, wypisu z rejestru gruntów w niezbędnym zakresie, map ewidencyjnych, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, sporządzenie projektu budowlanego budowy świetlicy wraz z projektami branżowymi instalacji wewnętrznych wod.-kan., centralnego ogrzewania, elektrycznej, odgromowej, alarmowej, wentylacyjnej, ewentualnej przebudowy przyłączy: wodociągowego i elektrycznego, budowy szamba z przykanalikiem oraz zagospodarowania terenu , w tym miejsc parkingowych oraz dojść i dojazdów w programie komputerowym CAD z określeniem programu, w jakim projekty zostały sporządzone, projekt rozbiórki istniejącego budynku świetlicy wiejskiej, sporządzenia kosztorysów inwestorskich i szczegółowych specyfikacji technicznych na w/w zakres robót, uzyskanie pozwolenia na budowę świetlicy wraz z infrastrukturą techniczną, przekazanie Zamawiającemu zatwierdzonego projektu budowlanego w dwóch egzemplarzach każdy oraz w formie elektronicznej na nośniku elektronicznym (płyta) - jeden komplet w wersji edytowalnej i PDF, opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kosztorysów inwestorskich wszystkich branż w dwóch egzemplarzach w formie wydrukowanej oraz w programie NORMA w formie edytowalnej i PDF na nośniku elektronicznym - jeden komplet, opracowanie i przekazanie Zamawiającemu specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w formie wydrukowanej w dwóch egzemplarzach i w formie edytowalnej w wersji elektronicznej i PDF - jeden komplet. W wyniku realizacji zamówienia mają być spełnione następujące wymagania: ochrona budynku przed wodami opadowymi, właściwa wentylacja pomieszczenia zgodnie z obowiązującymi normami i obowiązującymi przepisami, właściwa izolacja termiczna przegród zewnętrznych budynku zgodnie z obowiązującymi normami i obowiązującymi przepisami, zapewnienie dostępu dla osób niepełnosprawnych. Wymagania szczegółowe: a) w odniesieniu do zagospodarowania terenu: w ramach zamówienia należy opracować zagospodarowanie terenu uwzględniające miejsca utwardzone do parkowania oraz dojścia i dojazdy, b) w odniesieniu do architektury: budynek parterowy bez podpiwniczenia, dach - stromy wielospadowy, pokrycie - gont drewniany, stolarka okienna - termoizolacyjna z drewna klejonego w kolorze drewnopodobnym, elewacja budynku - naturalne elementy drewniane, stolarka drzwiowa - typowa drewniana, kolorystyka elewacji - drewno impregnowane w kolorze naturalnym, układ funkcjonalny - przedsionek, szatnia, pomieszczenie wielofunkcyjne (ok. 70,0 m2), aneks kuchenny (typu cateringowego), pomieszczenie pomocnicze (ok. 15,0 m2), pomieszczenia w-c, kotłownia i skład opału, c) w odniesieniu do konstrukcji: stan zerowy - murowany na fundamencie betonowym, nadziemie - z bali drewnianych impregnowanych, konstrukcja dachu - drewniana wielospadowa, d) w odniesieniu do robót wykończeniowych: podłogi - posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych z cokolikami na ścianach, sufity i ściany pomieszczeń pokryte płytami ognioodpornymi np. GKF, FARMACEL itp. oraz farbami emulsyjnymi do wymalowań wewnętrznych - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym, lamperia do wysokości 150 cm z tynku mozaikowego na bazie żywicy syntetycznej, w pomieszczeniach sanitarnych i aneksie kuchennym okładziny ścian z płytek ceramicznych do wys. 2,0 m, docieplenie ścian zewnętrznych - od wewnątrz wełną mineralną o grubości wynikającej z obliczeń, e) w odniesieniu do instalacji: przewody instalacji centralnego ogrzewania powinny być wykonane z rur z tworzywa sztucznego, rury prowadzone w bruzdach i przejściach przez ściany i posadzki w otulinach termoizolacyjnych, grzejniki c.o. płytowe z zaworami termostatycznymi, ogrzewanie indywidualne kotłem na opał stały, wypełnienie instalacji (zład) - roztwór glikolu, instalacja wodociągowa - z rur z tworzywa sztucznego w otulinach termoizolacyjnych, osprzęt sanitarny w gat. I, instalacja kanalizacji sanitarnej - z rur pcw, osprzęt sanitarny w gat. I, instalacja elektryczna wykonana przewodami miedzianymi, a galanteria elektryczna w gatunku I, w tym instalacja oświetlenia ewakuacyjnego i alarmowa, f) w zakresie przyłączy: możliwa przebudowa przyłącza wodociągowego i elektrycznego w celu dostosowania do potrzeb projektowanego budynku, odprowadzenie ścieków sanitarnych do wybieralnego szamba szczelnego o pojemności 10 m3 przyłączem kanalizacyjnym z rur PCV. Zamawiający oświadcza, że nieruchomość, na której przewiduje się budowę jest własnością Zamawiającego i posiada uprawnienie do wykonywania robót budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania: ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.), innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo Zamawiającego do występowania w imieniu inwestora w procesie projektowym. Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do dysponowania dokumentacją w zakresie przygotowania zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówienia publicznych oraz wykonania robót budowlano-instalacyjnych. Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za ewentualne błędy dokumentacji wynikłe po jej odbiorze w trakcie realizacji robót budowlano-instalacyjnych. Wykonawca opracuje projekt budowlany zamierzenia budowlanego wraz z projektami branżowymi (wewnętrznej instalacji: centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, wentylacyjnej, elektrycznej, odgromowej oraz zagospodarowania terenu) w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) i uzyska dla niego wymagane przepisami uzgodnienia i pozwolenie na budowę. W zakres zobowiązań Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi również opracowanie: kosztorysów inwestorskich robót budowlanych i instalacyjnych, szczegółowych specyfikacji technicznych w zakresie projektowanych robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada osoby posiadające uprawnienia do projektowania w specjalności: architektonicznej bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z podaniem zakresu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego, budynek B, pok. nr 26 lub za zaliczeniem pocztowym. Siwz jest odpłatna (12,20 zł).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Dubois 3, budynek A, w sekretariacie, pokój Nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.