eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług ślusarskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-14

Kraków: Świadczenie usług ślusarskich
Numer ogłoszenia: 29801 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12051 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 616 6222, faks 12 616 6229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ślusarskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Świadczenie usług w zakresie: - awaryjnego otwarcia drzwi, w tym podczas czynności eksmisyjnych wykonywanych przez komorników sądowych, - wymiany zamków w drzwiach wewnętrznych i zewnętrznych, - montażu dodatkowego zabezpieczenia drzwi w postaci zamków, kłódek, skobli w lokalach i budynkach pozostających w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, we wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego miejscach, terminie, ilości. Zamawiający będzie każdorazowo określał w odrębnych zleceniach zakres usług, miejsce oraz termin ich wykonania. Zlecenie winno być przekazane w formie pisemnej (w tym faksem lub drogą mailową) lecz w sytuacjach nagłych dopuszcza się zlecenie telefoniczne potwierdzone każdorazowo faksem lub mailem na czynny całą dobę numer telefonu, faxu lub mail. 2. Przez sytuacje nagłe należy rozumieć sytuacje niespodziewane, wywołane przyczynami zewnętrznymi, których nie można było przewidzieć, skutkujące potrzebą natychmiastowego wykonania usługi w celu zabezpieczenia mienia, zdrowia lub życia. 3. Usługi w sytuacjach nagłych są wykonywane całodobowo, we wszystkie dni tygodnia. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest do zabezpieczania czynnego całą dobę numeru telefonu w celu zgłaszania potrzeby realizacji usług. 4. Zakresem postępowania nie są objęte usługi specjalistyczne polegające na otwarciu drzwi pancernych i wymianie zamków w przedmiotowych drzwiach. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zabezpieczenia we własnym zakresie środków transportowych, materiałów (w tym w szczególności zamków, kłódek, itp), urządzeń, narzędzi, sprzętu itp. oraz zatrudnienia osób niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy w tym do zakresu usługi związanej z awaryjnym otwieraniem drzwi. 2. Użycia do wykonania usługi materiałów: a) zgodnych z obowiązującymi normami i wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa klasy drzwi; b) fabrycznie nowych. 3. Terminowego - w sytuacjach nagłych do dwóch godzin od otrzymania zlecenia (telefonicznie lub pisemnie), w pozostałych sytuacjach w terminie wskazanym każdorazowo w zleceniu lub nie dłuższym niż dwa dni robocze od dnia otrzymania zlecenia - rzetelnego oraz jakościowo dobrego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami, przepisami prawa tj.: między innymi: BHP; 4. Potwierdzenia wykonania prac uzupełnieniem Protokołu odbioru prac Gwarancja za wykonanie usługi obejmuje okres 12 miesięcy (robocizna, materiały) liczony od dnia protokolarnego odbioru usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.50.00 - Usługi ślusarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Klucza Mariusz Prochownik, os. 2 Pułku Lotniczego 3/161, 31-867 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104347,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99729,63

  • Oferta z najniższą ceną: 99729,63 / Oferta z najwyższą ceną: 99729,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.