eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, przy ul. Ks. P. Skargi 7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Nakło nad Notecią: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, przy ul. Ks. P. Skargi 7
Numer ogłoszenia: 298002 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, faks 052 3867981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, przy ul. Ks. P. Skargi 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią: Zadanie nr I- Sprzęt komputerowy 1) Zestawy komputerowe - szt. 10 2) Komputer przenośny - szt. 1 3) Serwer + UPS - szt. 1 4) Pamięć masowa +dyski + UPS - szt. 1 5) Skaner A3 - szt. 1 6) Dysk serwerowy nr 1 - szt. 3 7) Dysk serwerowy nr 2 - szt. 2 8) Dysk serwerowy nr 3 - szt. 2 Zadanie nr II - Sprzęt sieciowy 1) Urządzenie do centralnego logowania i raportowania - szt. 1 2) Switch zarządzalny - szt. 2 Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Uwaga! Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.26.00.00 - 30.26.00.00 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.62.00 - Urządzenia do przetwarzania danych 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1.1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 1.2. spełniają warunki art. 22 ustawy Pzp; 1.3. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 1.4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w ostatnich trzech latach co najmniej 3 zamówienia, o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu; 1.5. zapewnią zamianę sprzętu na czas napraw gwarancyjnych; 1.6. posiadają certyfikaty i deklaracje wymienione w opisie przedmiotu zamówienia; 1.7. udzielą minimum na: Zadanie Nr I - poz. 1-4 i 6-8 - minimum 36 - miesięcy gwarancji, - poz. 5 - minimum 24 - miesiące gwarancji, Zadanie Nr II - poz. 1 - minimum 36 - miesięcy gwarancji, - poz. 2 - minimum 60 - miesięcy gwarancji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony formularz oferty (wg załączonego druku - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlega wykluczeniu z art. 24 pzp, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; 4) Formularz cenowy załącznik nr 4, 4a, do niniejszej SIWZ - zgodnie z częściami zamówienia; 5) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają odpowiednim normom (tj. certyfikaty, deklaracje, dyrektywy itp.) wymienionym w przedmiocie zamówienia (dotyczy zadania I oraz II). 6) Specyfikacja techniczna ze zdjęciem oferowanego sprzętu wraz z wyszczególnieniem poszczególnych parametrów, podzespołów oraz producenta. 7) Wykaz wykonanych należycie trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i obiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie- załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podległa odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający dopuszcza realizację części przedmiotu zamówienia w podwykonawstwie, w tym celu należy dołączyć wykaz części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi wobec zamawiającego pełną odpowiedzialność za dostawy, które wykonuje przy udziale podwykonawców. Wykonanie dostawy w podwykonawstwie nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków umowy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy w tym zakresie, jak gdyby były one działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami samego wykonawcy.w.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umig.naklo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 89-100 Nakło nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7, pok 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 09:55, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 89-100 Nakło nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7 pok 9. z dopiskiem: dotyczy dostawy sprzętu komputerowego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I- Sprzęt komputerowy 1) Zestawy komputerowe - szt. 10 2) Komputer przenośny - szt. 1 3) Serwer + UPS - szt. 1 4) Pamięć masowa +dyski + UPS - szt. 1 5) Skaner A3 - szt. 1 6) Dysk serwerowy nr 1 - szt. 3 7) Dysk serwerowy nr 2 - szt. 2 8) Dysk serwerowy nr 3 - szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.32.00-7, 30.26.00.00-9, 30.23.31.41-1, 30.21.61.10-0, 30.23.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt sieciowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr II - Sprzęt sieciowy 1) Urządzenie do centralnego logowania i raportowania - szt. 1 2) Switch zarządzalny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.62.00-4, 30.23.71.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.