eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA, ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH ORAZ MIĘSA I JEGO PRZETWORÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-20

Legnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA, ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH ORAZ MIĘSA I JEGO PRZETWORÓW
Numer ogłoszenia: 297998 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA, ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH ORAZ MIĘSA I JEGO PRZETWORÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA, ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH ORAZ MIĘSA I JEGO PRZETWORÓW Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych zgrupowanych w Pakiety od 1do 3, w sposób wskazany poniżej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w poszczególnych formularzach asortymentowo - cenowych ( Pakietach ), stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nr Pakietu Nazwa Pakietu Pakiet 1 Artykuły piekarnicze Pakiet 2 Artykuły mleczarskie (Pakiet na pozycje, zawierający 9 pozycji) Pakiet 3 Drób Pakiet 4 Wieprzowina Pakiet 5 Przetwory mięsne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0, 15.51.10.00-3, 15.51.17.00-0, 15.54.21.00-0, 15.54.40.00-3, 15.54.50.00-0, 15.55.13.00-8, 15.53.00.00-2, 15.43.00.00-1, 15.11.21.30-6, 15.11.30.00-3, 15.11.11.00-0, 15.13.11.00-6, 15.13.11.20-2, 15.13.11.30-5, 15.12.11.35-0, 15.13.13.10-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp, w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie polegającą na wykonaniu co najmniej 2 dostaw w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż : Nr Pakietu/Pozycji z Pakietu 2 Kwota brutto w zł 1 57.123,00 zł 2/1 16.565,00zł 2/2 39.490,00zł 2/3 2.881,00zł 2/4 8.103,00 zł 2/5 1.243,00 zł 2/6 1.052,00 zł 2/7 565,00 zł 2/8 11.807,00 zł 2/9 388,00 zł 3 39.396,00 zł 4 19.200 zł 5 24.476,00 zł 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlegają wykluczeniu wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp 3. Ocena spełnienia w/w warunków, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X.A SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Pakiet 1 1.Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny. 2. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania) w przypadku pobytu mniejszej ilości pacjentów leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 6 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zmiany wymienione: 1) w ust. 1 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia w formie propozycji aneksu do umowy , 2) w ust. 5 mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego, w terminie do 5 dni od przesłania zawiadomienia w formie propozycji aneksu do umowy. pakiet 2 1.Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny. 2.Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej cenowo dla Zamawiającego. 3. Zmiana, o której mowa w ust. 2 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż nowo proponowany produkt będzie pierwszej jakości i będzie posiadał cechy jakościowe nie gorsze niż asortyment objęty umową. 4. Zmiana, o której mowa w ust. 2 może nadto dotyczyć wielkości opakowania. 5. Dopuszcza się zmianę wielkości opakowań umownych w przypadku wycofania przez producenta ze sprzedaży wielkości opakowania produktu zakontraktowanego przez strony niniejszej umowy. 6. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania) w przypadku pobytu mniejszej ilości pacjentów leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 6 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zmiany wymienione w ust. od 1 do 5 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia w formie propozycji aneksu do umowy. 8.Zmiana wymieniona w ust. 5 może być dokonana na wniosek Zamawiającego, w terminie do 5 dni od przesłania zawiadomienia w formie propozycji aneksu do umowy. Pakiet 3,4, i 5 1.Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny. 2.Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej cenowo dla Zamawiającego. (dotyczy tylko Pakietu 5) 3. Zmiana o której mowa w ust. 2 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż nowo proponowany produkt będzie pierwszej jakości i będzie posiadał cechy jakościowe nie gorsze niż asortyment objęty umową. (dotyczy tylko Pakietu 5) 4. Zmiana, o której mowa w ust. 2 może nadto dotyczyć wielkości opakowania. (dotyczy tylko Pakietu 5) 5. Dopuszcza się zmianę wielkości opakowań umownych w przypadku wycofania przez producenta ze sprzedaży wielkości opakowania produktu zakontraktowanego przez strony niniejszej umowy. (dotyczy tylko Pakietu 5) 6. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania) w przypadku pobytu mniejszej ilości pacjentów leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 6 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zmiany wymienione w ust. od 1 do 5 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia w formie propozycji aneksu do umowy 8.Zmiana wymieniona w ust. 5 może być dokonana na wniosek Zamawiającego, w terminie do 5 dni od przesłania zawiadomienia w formie propozycji aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica pok. 36B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica SEKRETARIAT SZPITALA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły piekarnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły piekarnicze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 poz. 1 Artykuły mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 Artykuły mleczarskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 2 poz. 2 Artykuły mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 2 Artykuły mleczarskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 2 poz. 3 Artykuły mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 3 Artykuły mleczarskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 2 poz. 4 Artykuły mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 4 Artykuły mleczarskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 2 poz. 5 Artykuly mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 5 Artykuly mleczarskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.50.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 2 poz. 6 Artykuły mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 6 Artykuły mleczarskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 2 poz. 7 Artykuły mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 7 Artykuły mleczarskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 2 poz. 8 Artykuły mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 8 Artykuły mleczarskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 2 poz. 9 Artkuły mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 9 Artkuły mleczarskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 3 Drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 Drób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 4 Wieprzowina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 Wieprzowina.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 5 Przetwory mięsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 Przetwory mięsne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.00-6, 15.13.11.20-2, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0, 15.13.13.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.