eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzyn › PRZEBUDOWA ULICY WRAZ Z BUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO - ULICA SEZAMKOWA W M. RUSIEC, GMINA NADARZYN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-05

Nadarzyn: PRZEBUDOWA ULICY WRAZ Z BUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO - ULICA SEZAMKOWA W M. RUSIEC, GMINA NADARZYN
Numer ogłoszenia: 297994 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245092 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7298185, faks 22 7298175.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULICY WRAZ Z BUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO - ULICA SEZAMKOWA W M. RUSIEC, GMINA NADARZYN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: PRZEBUDOWA ULICY WRAZ Z BUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO - ULICA SEZAMKOWA W M. RUSIEC, GMINA NADARZYN. 2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: W zakresie robót drogowych:1) wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni wraz z połączeniami (zjazdy i dojścia do posesji) na odcinku ok. 490 mb, odwodnienia oraz innych robót towarzyszących, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ, 2) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowanie terenu robót, 3) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl., 4) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie wydanymi opiniami, 5) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 6) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 7) ubezpieczenie placu budowy. W zakresie robót oświetleniowych: 1) linii oświetlenia ulicznego długości ok. 464 mb wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową , 2) obsługi geodezyjnej, 3) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 4) zagospodarowania i zasilenia placu budowy, 5) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z wydanymi opiniami, 6) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowanie terenu robót, 7) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 8) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy 9) ubezpieczenia placu budowy. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania wbudowania części materiału z wykopu zawierającego znaczące ilości tłucznia na drogach gruntowych w miejscowości w której wykonywane są roboty. 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót. 5. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do SIWZ: projekcie budowlanym - branża drogowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża drogowa), przedmiar robót - branża drogowa, projekt budowlany - oświetlenie, przedmiar robót - oświetlenie, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (oświetlenie), wzorze umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRANAR Sp. z o.o., ul. Sady Żoliborskie 3 lok.137, 01-770 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 597687,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 538312,70

  • Oferta z najniższą ceną: 538312,70 / Oferta z najwyższą ceną: 589999,90

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.