eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Ubezpieczenie życia i zdrowia pracowników Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Dąbrowa Górnicza: Ubezpieczenie życia i zdrowia pracowników Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 297926 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Tysiąclecia 20, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2608652, 2608619, faks 032 2642767.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie życia i zdrowia pracowników Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zdrowie i życie osób zatrudnionych przez Zamawiającego, świadczenia zdrowotne i medyczne w zakresie wskazanym w SIWZ. Zakres ubezpieczenia i minimalna wysokość wypłacanych świadczeń określona została w siwz rozdz. I -tabele.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.10.00 - Usługi ubezpieczeń na życie 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.22.10 - Usługi dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego 66.51.22.20 - Usługi ubezpieczenia medycznego 66.51.22.00 - Usługi ubezpieczenia zdrowotnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Są uprawnieni do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także zapewnią uprawnionych do reprezentowania ubezpieczyciela (w godzinach funkcjonowania ubezpieczyciela) przedstawicieli, zdolnych do wykonania wszystkich czynności związanych z zawarciem i wykonywaniem umów ubezpieczenia objętych postępowaniem na terenie Dąbrowy Górniczej lub jej pobliżu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dopuszcza się wspólne ubieganie się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia wobec Zamawiającego. Wymogi określone w Ustawie oraz niniejszej Specyfikacji musi spełnić każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał wg. zasady spełnia-nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Każdy z oferentów składających ofertę wspólną musi spełniać powyższe warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1,2 ustawy oraz spełnia warunki wymienione w art. 22 ust..1 - załącznik nr 3 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie całej Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia lub inne dokumenty uprawniające Wykonawcę do prowadzenia takiej działalności. 4. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. posiada przedstawicielstwo lub oddział na terenie miasta Katowic lub jego pobliżu zapewniającą prawidłową realizację zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - wysokośc świadczeń dla zakresu obligatoryjnego - 20
  • 3 - zakres ochrony - 20
  • 4 - wysokość świadczeń dla fakultatywnych ryzyk dodatkowych - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej, ul.Tysiąclecia 20 pokój. nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej, ul.Tysiąclecia 20 pokój nr 14 kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ponadto do oferty należy załączyć: 1.wypełniony formularz ofertowy sporządzony na lub ściśle wg wzoru - załącznik nr 1 do siwz 2.zaparafowany wzór umowy- stanowiący załącznik nr 4 3. pełnomocnictwo w formie pisemnej, udzielone osobom podpisującym ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego bądź Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile takie upoważnienie nie wynika z przepisów prawa lub innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo winno być oryginalne lub notarialnie poświadczona kopia. (zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy), Uwaga : 1.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w rodz. IV pkt 1,2, 3 , 4 ,5 SIWZ, zostaną złożone przez każdy podmiot. Od każdego z wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest ponadto przedstawienie następującego dokumentu: pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy), 2.Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie go z postępowania. 3.Wykonawca składając ofertę winien zastrzec, które informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. W tym celu dokumenty zastrzeżone składane w ofercie wykonawca wydzieli lub oznaczy w wybrany przez siebie sposób. 4.Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne zmiany umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: W zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, o których mowa we wzorze umowy, w następujących przypadkach: wystąpienia (siły wyższej) oznaczającej wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: - zmiany przepisów prawa istotnych dla zawartej umowy. - zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska, 2. 3. 4. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 4 do SIWZ - wzór umowy. W przypadku składania ofert przez konsorcjum złożone z dwu lub więcej wykonawców, muszą być spełnione łącznie wszystkie poniższe warunki: 1.Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 3.Przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego zostanie przedłożona umowa potwierdzająca zawarcie konsorcjum (w razie wyboru oferty przez zamawiającego), podpisana przez wszystkich partnerów. 4.Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 5.Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.