eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chlewiska › Opracowanie projektów budowlanych sieci wodociągowych z przyłączami1. Sieć wodociągowa w m. Antoniów dł. ok. 3,0 km. 2.Sieć wodociągowa w m. Krawara dł. ok. 2,5 km.



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Chlewiska: Opracowanie projektów budowlanych sieci wodociągowych z przyłączami: 1. Sieć wodociągowa w m. Antoniów dł. ok. 3,0 km. 2.Sieć wodociągowa w m. Krawara dł. ok. 2,5 km.
Numer ogłoszenia: 297914 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Chlewiska , ul. Dionizego Czachowskiego 49, 26-510 Chlewiska, woj. mazowieckie, tel. 048 6287053, faks 048 6287271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chlewiska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanych sieci wodociągowych z przyłączami: 1. Sieć wodociągowa w m. Antoniów dł. ok. 3,0 km. 2.Sieć wodociągowa w m. Krawara dł. ok. 2,5 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Sporządzenie i uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych, niezbędnych do opracowania dokumentacji, b) przygotowanie dokumentów (w szczególności terenowo - prawnych) niezbędnych do uzyskania prawomocnych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, o której mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), c) uzyskanie prawomocnych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) opracowanie projektów budowlanych i projektów wykonawczych wymaganych przepisami Prawa budowlanego i spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U z 2004 r. Nr 202,poz. 2072) wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełnionego szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań - w liczbie po 5 egzemplarzy każdy, e) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - w liczbie 1 egzemplarza, f) opracowanie przedmiarów robót na każde zadanie oddzielnie, które powinny zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. - w liczbie 2 egzemplarzy. g) opracowanie kosztorysów inwestorskich na każde zadanie oddzielnie, które należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389) h) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę. Całość dokumentacji projektowo-kosztorysowych należy przedłożyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej (na płycie CD lub DVD) w formacie PDF..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.20 - 74.23.22.20 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia objętego niniejszym przetargiem może ubiegać się wykonawca, który: 8.1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 8.2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 8.3 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 8.4 Nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 8.4.1.wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 8.4.2.wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; 8.4.3.wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8.4.4.osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8.4.5.spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8.4.6.spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8.4.7.spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8.4.8.osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8.4.9.podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 8.4.10 wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-3.ustawy o zamówieniach publicznych. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 8.4.11.wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; 8.4.12.złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 8.4.13 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy. 8.4.14. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą. Wykonawców, którzy nie spełnią wymogów j.w. wyklucza się z postępowania a ich oferty uznaje się za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87 poz.605, § 1 ust.1): 9.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 9.1.2 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.1.3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.1.4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9.1.5 aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9.1.6 w przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert osobno dla każdego podmiotu; 9.1.7 sprawozdanie finansowe, albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za 2007, 2006 i 2005 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 9.1.8 informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9.1.9 wykaz osób, które wskazano do wykonania zamówienia oraz posiadane przez nich uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ w tym dokument potwierdzający posiadanie uprawnień w zakresie projektowania sieci wodociągowych z przyłączami. 9.1.10 wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 projektów sieci wodociągowych z przyłączami odpowiadających swoim rodzajem i wartością projektowi stanowiącemu przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że projekty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3; 9.1.11 oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika do SIWZ wzór nr 5; 9.1.12 oświadczenie według wzoru 5a dotyczy wykonawców składających ofertę wspólną; 9.1.13 oświadczenie według załącznika do SIWZ wzór 5b; 9.1.14 oświadczenie wg załącznika do SIWZ wzór nr 6; 9.1.15 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.2. Oferty przedstawione przez dwu lub więcej wykonawców występujących wspólnie (m.in. na zasadzie spółki cywilnej lub konsorcjum) będą musiały spełniać następujące wymagania: 9.2.1 Oferta będzie zawierać oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie pkt 9.1.1 do 9.1.15 z wyjątkiem wadium w stosunku do każdego wykonawcy odrębnie /wspólnika ,partnera konsorcjum/ z tym, że w odniesieniu do warunków określonych w pkt: 8.1, 8.2, 8.3 niniejszej specyfikacji wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólne o ich spełnianiu według wzoru 5a i jednocześnie oddzielne oświadczenie według wzoru 5b. Jeżeli przedsiębiorcy składający ofertę wspólną, w rozumieniu wyżej opisanym, wspólnie wykonywali zadania spełniające warunki określone w pkt 9.1.10 mogą przedłożyć wykaz tych zadań odnoszący się do wszystkich spośród nich wraz ze stosownymi referencjami to samo odnosi się do pozostałych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków określonych w pkt 8.1, 8.2, 8.3; 9.2.2 Wszyscy wykonawcy występujący wspólnie będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami i wniesienie zabezpieczenia; 9.2.3 Wykluczenie któregokolwiek z wykonawców składających ofertę wspólną z przyczyn określonych w ustawie i niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie pozostałych wykonawców składających tą ofertę; 9.2.4. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może wynikać z odrębnego dokumentu bądź z łączącej wykonawców umowy np. konsorcjum, spółki cywilnej. 9.3. Oferenci, którzy nie przedłożą wymaganych wymienionych wyżej dokumentów zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty uznane zostaną za odrzucone, poza sytuacją opisaną w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chlewiska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chlewiska ul. Czachowskiego 49, 26-510 Chlewiska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chlewiska ul. Czachowskiego 49, 26-510 Chlewiska, pok. nr 7 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.