eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urzędów › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 360 580,00 złotych na sfinansowanie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-05

Urzędów: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 360 580,00 złotych na sfinansowanie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 297900 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urzędów , ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 81 822 50 42, faks 81 822 51 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 360 580,00 złotych na sfinansowanie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego wysokości 2 360 580,00 złotych, (słownie: dwa miliony trzysta sześćdziesiąt tysięcy pięćset osiemdziesiąt złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Szczegółowe warunki udzielenia i spłaty kredytu: 1) udostępnienie kredytu nastąpi na każde żądanie zamawiającego we wskazanej przez niego wysokości i w formie przelewu na rachunek bankowy gminy Urzędów - najpóźniej do 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Ostateczny termin wykorzystania kredytu nie później niż do końca 2015r. ( Uwaga: do oferty należy przyjąć termin udostępnienia kredytu ( I transzy) do dnia 07.12.2015r. i traktować jedynie jako hipotetyczną datę wypłaty środków z kredytu), 2) kredyt zostanie udzielony w walucie polskiej, 3) karencja spłaty kredytu do 30.04.2016r., termin spłaty do 30.09.2025roku, 4) spłata odsetek w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia przez bank, 5) odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu, w okresach miesięcznych i płatne w okresach miesięcznych do dnia 15-go następnego miesiąca, począwszy od grudnia 2015r. 6) dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu, 7) w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty, 8) zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części jak i nie wykorzystania kredytu w całości, w takim przypadku bank nie będzie naliczał dodatkowych opłat od kwoty kredytu spłaconego przed terminem, jak i nie wykorzystanego, oraz innych kosztów rekompensujących, jak również możliwość wydłużenia okresu spłaty kredytu ( dłużej niż przewidziany termin 30.09.2025r.), poprzez aneks do umowy o kredyt, bez naliczania dodatkowych opłat, 9) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, 10) stopa bazowa do ustalenia oprocentowania: - do oferty: według stawki WIBOR 3M na dzień 12.10.2015r. (tj. 1,73). UWAGA: Do kalkulacji ceny należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w poszczególnych latach, - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy, ustala się na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 3M , wyliczone jako średnia z miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa powiększone o marżę banku ( ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego, w którym zostanie zawarta umowa). Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 3M, wyliczoną jako średnia z miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększone o marżę wykonawcy. Czyli np. odsetki od 1 grudnia - średnia stawka WIBOR 3M za miesiąc listopad. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca. Marża będzie stała przez cały okres kredytowania, 11) liczba rat kapitałowych - 39 , w tym 1 rata ( 20 000 zł), 22 raty (26 000 zł), 1 rata (50 000zł), 3 raty (60 000zł), 11 rat (128 000 zł), 1 rata wyrównująca ( 130 580 zł). raty kapitałowe : płatne w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kalendarzowy miesiąc, j.n.: kwota 20 000 złotych maj 2016 rok kwota 26 000 złotych sierpień 2016 rok kwota 26 000 złotych luty 2017 rok kwota 26 000 złotych maj 2017 rok kwota 26 000 złotych czerwiec 2017 rok kwota 26 000 złotych sierpień 2017 rok kwota 26 000 złotych luty 2018 rok kwota 26 000 złotych maj 2018 rok kwota 26 000 złotych czerwiec 2018 rok kwota 26 000 złotych październik 2018 rok kwota 26 000 złotych luty 2019 rok kwota 26 000 złotych maj 2019 rok kwota 26 000 złotych lipiec 2019 rok kwota 26 000 złotych listopad 2019 rok kwota 26 000 złotych luty 2020 rok kwota 26 000 złotych maj 2020 rok kwota 26 000 złotych lipiec 2020 rok kwota 26 000 złotych listopad 2020 rok kwota 26 000 złotych luty 2021 rok kwota 26 000 złotych maj 2021 rok kwota 26 000 złotych lipiec 2021 rok kwota 26 000 złotych wrzesień 2021 rok kwota 26 000 złotych listopad 2021 rok kwota 50 000 złotych maj 2022 rok kwota 60 000 złotych sierpień 2022 rok kwota 60 000 złotych październik 2022 rok kwota 60 000 złotych listopad 2022 rok kwota 128 000 złotych luty 2023 rok kwota 128 000 złotych marzec 2023 rok kwota 128 000 złotych czerwiec 2023 rok kwota 128 000 złotych wrzesień 2023 rok kwota 128 000 złotych luty 2024 rok kwota 128 000 złotych marzec 2024 rok kwota 128 000 złotych czerwiec 2024 rok kwota 128 000 złotych wrzesień 2024 rok kwota 128 000 złotych luty 2025 rok kwota 128 000 złotych marzec 2025 rok kwota 128 000 złotych czerwiec 2025 rok kwota 130 580 złotych wrzesień 2025 rok Wykonawca (bank) w oparciu o wyżej wyznaczone raty spłat sporządzi prognozowany harmonogram spłat kapitału, odsetek , ewentualną marżę i dołączy do oferty. 12) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zabezpieczenie może być realizowane w przypadku zwłoki w spłacie rat kapitałowych lub odsetek, przekraczającej 30 dni. 13) Gmina Urzędów wyraża zgodę na pisemne złożenie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w świetle przepisów art. 97 ust. 1 i 2 Prawo bankowe ( tekst jedn. Dz.U. z 2015 poz. 128 ze zm.) Informacje niezbędne do przygotowania oferty (tj. budżet, sprawozdania , opinie RIO itp. ) znajdują się pod niniejszym adresem - Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Urzędów - adres www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl, zakładka inne dokumenty, zakładka dokumenty do procedur kredytowych - data wytworzenia 05.11.2015r.).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wykonawca przedłoży zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe ( tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz. 128 z późn. zm.) dla banków utworzonych od 1998r.( zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych), lub równorzędne dokumenty dla banków utworzonych przed 1998r. W przypadku gdy Wykonawca na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązany do posiadania ww. zezwolenia do dokonywania czynności bankowych, za spełnienie warunku uważać się będzie przedstawienie odpowiedniego oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1a

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - czas udostepnienia kredytu od dnia złożenia zapotrzebowania - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy przekaże Zamawiającemu projekt umowy uwzględniający zapisy siwz i złożonej oferty. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian szczegółowych zapisów projektu umowy przedłożonego przez wykonawcę. Zmiany te mogą dotyczyć w szczególności okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili opracowania dokumentów przetargowych jak i w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a wykonawca wyrazi na nie zgodę. Zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie , które były oceniane w toku postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 12. Siwz jest nieodpłatna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 12.12.2015.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.