eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlano - montażowych dla inwestycji pod nazwąKANALIZOWANIE RUCHU TURYSTYCZNEGO W ZLEWNI DRAWY - POLE BIWAKOWE W ZŁOCIEŃCU w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000009 LIFEDrawaPL Active protection of water - crowfoots habitats and restoration of wildlife corridor in the River Drawa basin in Poland/Czynna ochrona siedlisk włosieniczników i udrożnienie korytarza ekologicznego zlewni rzeki Drawy w Polsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu finansowego LIFE+ oraz NFOŚiGW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-05

Szczecin: usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlano - montażowych dla inwestycji pod nazwą: KANALIZOWANIE RUCHU TURYSTYCZNEGO W ZLEWNI DRAWY - POLE BIWAKOWE W ZŁOCIEŃCU w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000009 LIFEDrawaPL Active protection of water - crowfoots habitats and restoration of wildlife corridor in the River Drawa basin in Poland/Czynna ochrona siedlisk włosieniczników i udrożnienie korytarza ekologicznego zlewni rzeki Drawy w Polsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu finansowego LIFE+ oraz NFOŚiGW
Numer ogłoszenia: 297872 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249474 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4305200, faks 91 4305229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlano - montażowych dla inwestycji pod nazwą: KANALIZOWANIE RUCHU TURYSTYCZNEGO W ZLEWNI DRAWY - POLE BIWAKOWE W ZŁOCIEŃCU w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000009 LIFEDrawaPL Active protection of water - crowfoots habitats and restoration of wildlife corridor in the River Drawa basin in Poland/Czynna ochrona siedlisk włosieniczników i udrożnienie korytarza ekologicznego zlewni rzeki Drawy w Polsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu finansowego LIFE+ oraz NFOŚiGW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlano - montażowych dla inwestycji pod nazwą: KANALIZOWANIE RUCHU TURYSTYCZNEGO W ZLEWNI DRAWY - POLE BIWAKOWE W ZŁOCIEŃCU w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000009 LIFEDrawaPL Active protection of water - crowfoots habitats and restoration of wildlife corridor in the River Drawa basin in Poland/Czynna ochrona siedlisk włosieniczników i udrożnienie korytarza ekologicznego zlewni rzeki Drawy w Polsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu finansowego LIFE+ oraz NFOŚiGW. 2. Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1049 z późn. zm. ) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności: 1) kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektami pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami bhp, sanitarno-epidemiologicznymi, p. poż.; 2) kontrola posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów oraz ich akceptowanie (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, kart gwarancyjnych, DTRi wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych; 3) prowadzenie dokumentacji fotograficznej postępu robót; 4) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów; 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; 6) sprawdzanie przez wbudowaniem materiałów i urządzeń; 7) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych (przygotowywanie oraz udział w odbiorach gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania); 8) rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców; 9) w przypadku zgłoszenie przez Wykonawcę robót budowlanych podwykonawców lub dalszych podwykonawców sprawdzenie i zaakceptowanie zawartych pomiędzy nimi umów, 10) bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą, podwykonawcami, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur, opisywanie dowodów księgowych i systematyczne ich przekazywanie Zamawiającemu, oraz współpraca z działem księgowym przy realizacji zapłaty faktur (weryfikacja merytoryczno - formalna akceptacja faktur i rachunków), pobieranie od podwykonawców i dalszych podwykonawców kopii wszystkich dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia, 11) opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych z wyszczególnieniem składników majątku wprowadzanych do ewidencji i podaniem podstawy ich opłacenia w terminie do 45 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 12) opracowanie rozliczenia robót budowlanych, w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z wyszczególnieniem składników majątku wprowadzanych do ewidencji i podaniem podstawy ich opłacenia w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia o odstąpieniu od umowy, 13) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji; 14) zorganizowanie i dokonanie przy udziale Zamawiającego częściowych i końcowego odbioru robót budowlanych oraz protokólarne przekazanie Zamawiającego zrealizowanego zadania inwestycyjnego; 15) sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; 16) przekazanie w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych, poprawnie sporządzonych protokółów przyjęcia przez użytkownika składników majątku stanowiących podstawę do wprowadzenia ich do ewidencji, 17) przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych w protokole odbioru robót; 18) wykonanie zobowiązania Decyzji pozwolenia na budowę nakładającą na Zamawiającego 19) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwolenie na użytkowanie; 20) wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: LIFE13 NAT/PL/000009: Active protection of water-crowfoots habitats and restoration of wildlife corridor in the River Drawa basin in Poland /Czynna ochrona siedlisk włosieniczników i udrożnienie korytarza ekologicznego zlewni rzeki Drawy w Polsce/, współfinansowanego przez Komisję Europejską oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie NFOŚiGW.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wiertconsulting Sp. z o.o., ul. Trzebiatowska 29A, 60-432 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19512,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13530,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13530,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77490,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.