eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawy grysu bazaltowego oraz emulsji asfaltowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Zawiercie: Dostawy grysu bazaltowego oraz emulsji asfaltowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu
Numer ogłoszenia: 29785 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710765, faks 032 6710773.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy grysu bazaltowego oraz emulsji asfaltowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 mm oraz emulsji asfaltowej szybkorozpadowej, niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65%. Wykonawca zobowiązany będzie dokonywać dostaw w/w materiałów do siedzib Obwodów Drogowych Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu, tj.: Obwodu Drogowego Nr 1 w Kądzielowie/Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej, Obwodu Drogowego Nr 2 w Pilicy, ul. Żarnowiecka 47 Obwodu Drogowego Nr 3 w Szczekocinach, ul. Włoszczowska 6. Wielkość i częstotliwość dostaw w/w materiałów będzie uzależniona od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego. Czas realizacji pojedynczej dostawy może wynosić maksymalnie 72 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować krótszy czas realizacji; zadeklarowana przez Wykonawcę długość tego okresu będzie stanowiła kryterium oceny ofert (szczegóły w rozdziale XVI niniejszej SIWZ)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Udzielenie zamówień uzupełniających może nastąpić gdy zapewnione zostaną środki finansowe na ten cel. Zgodnie z dyspozycją art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, polegać będzie na rozszerzeniu dostawy oraz będzie stanowić nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawoweg

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.40-8, 44.11.36.00-1, 44.11.37.00-2, 44.11.38.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ, tj.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca zrealizował lub realizuje co najmniej jedno (1) zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tzn. polegające na dostawie materiałów do naprawy nawierzchni drogowej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ, tj.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ, tj.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ, tj.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta powinna zawierać również: a) wypełniony Formularz oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1A lub Nr 1B do SIWZ, w zależności od Zadania) b) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału Podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu) c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany d) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sprecyzowanych w rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawi w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - Czas realizacji dostawy materiałów - 0.1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany będące skutkiem oczywistej omyłki, b) przekształcenie podmiotowe Wykonawcy-Dostawcy, c) zmiana członków personelu kluczowego Wykonawcy-Dostawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem; w takim przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym, d) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówieniaw szczególności w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, e) w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. f) wynagrodzenie może ulec zmianie (zmniejszenie zakresu) w przypadku, gdy faktyczna ilość dostaw objętych przedmiotem zamówienia ulegnie zmianie w stosunku do ilości szacowanych. 2. Zmiany umowy, o których mowa powyżej nie wymagają aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie pokój nr 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie pokój nr 302 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w sali nr 317 /III piętro/ w dniu, w którym upływa termin składania ofert, tj. dnia 12.03.2015 r. o godz. 09:00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy grysu bazaltowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 są sukcesywne dostawy grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 mm w ilości do 1700 Mg. Oferta Wykonawcy musi zawierać pełny zakres i rodzaj materiału wskazanego w Załączniku Nr 1 A do SIWZ - Formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.40-8, 44.11.36.00-1, 44.11.37.00-2, 44.11.38.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Czas realizacji dostawy materiałów - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy emulsji asfaltowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 są dostawy emulsji asfaltowej szybkorozpadowej , niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65% w ilości do 200 Mg. Minimalna szacunkowa wielkość jednorazowych dostaw emulsji wynosi 18 ton, z czego na Obwód Drogowy w Zawierciu-Kądzielowie - 8 ton, natomiast na Obwody Drogowe w Pilicy i Obwód Drogowy w Szczekocinach - po 5 ton. Oferta Wykonawcy musi zawierać pełny zakres i rodzaj materiału wskazanego w Załączniku Nr 1 B do SIWZ - Formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.40-8, 44.11.36.00-1, 44.11.37.00-2, 44.11.38.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Czas realizacji dostawy materiałów - 0.1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.