eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Działu IT oraz Serwerowni w Budynku diagnostycznym Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Poznań: Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Działu IT oraz Serwerowni w Budynku diagnostycznym Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 297762 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu , ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8411482, 8233451, faks 061 8212274,8212359.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Działu IT oraz Serwerowni w Budynku diagnostycznym Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Działu IT oraz Serwerowni w Budynku Diagnostycznym Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Zakres robót Wykonanie modernizacji pomieszczeń technicznych i magazynowych zlokalizowanych w poziomie kondygnacji piwnicy Budynku Diagnostycznego na pomieszczenie biurowe, socjalne i magazynowe Działu Informatyki oraz serwerownię. W zakresie szczegółowym obejmuje: - Roboty rozbiórkowe, - Roboty ogólnobudowlane, - Instalacja kanalizacji deszczowej, - Instalacje elektryczne, - Instalacje zimniej wody, ciepłej wody i cyrkulacji, - Instalacja centralnego ogrzewania, - Instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja wentylacji i klimatyzacji, - Instalacja systemu sygnalizacji pożaru, - Instalacja systemu gaszenia gazem obojętnym. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego określony został zgodnie z dokumentacją techniczną, kosztorysem ślepym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1)Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00 100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z p. zm.). 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: NBP O O Poznań, nr rachunku: 65 1020 4027 0000 1102 0047 0922 z adnotacją: wadium - Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Działu IT oraz Serwerowni w Budynku Diagnostycznym Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu przed upływem terminu wyznaczonego na dzień składania ofert, tj. 18.09.2009 r. do godz. 10:00. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3) Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4) Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu wyznaczonego na termin składania ofert w osobnej kopercie z adnotacją, o której mowa w pkt. 9.2. Kopię zaś potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z ofertą. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta poręczyciela oraz wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności jego utraty określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, UWAGA: przez roboty budowlane odpowiadającym swym rodzajem i wartością rozumie się prace wykonane w obiektach użyteczności publicznej w zakresie robót ogólnobudowlanych o wartości min. 400 000,00 PLN brutto. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wykazu osób, którymi dysponować będzie Wykonawca w wykonywaniu zamówienia w specjalnościach: a. Kierownik budowy oraz nadzoru, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 3 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy; 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępwoaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych; 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutycka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 278 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 87a - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakres przewidywanych zmian postanowień zawartej umowy oraz warunki ich wprowadzenia określono w załączniku Nr 3 pn. Projekt umowy stanowiący integralną część Specyfikacji..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.