eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego do ratownictwa górskiego - przystosowanego do przewozu osób poszkodowanych w wypadkach górskich oraz ratowników

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Jelenia Góra: dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego do ratownictwa górskiego - przystosowanego do przewozu osób poszkodowanych w wypadkach górskich oraz ratowników
Numer ogłoszenia: 297761 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grupa Regionalna GOPR Grupa Karkonoska , ul. Sudecka 79, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7524734, faks 075 7524734 w. 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopr.org/news/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego do ratownictwa górskiego - przystosowanego do przewozu osób poszkodowanych w wypadkach górskich oraz ratowników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu terenowego do ratownictwa górskiego, przystosowanego do przewozu osób poszkodowanych w wypadkach górskich oraz ratowników , przygotowanego do jazdy w bardzo trudnym terenie - po śniegu, błocie i kamieniach , jak również do poruszania się po obszarach zalesionych , wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2011 r. , wyposażonego w sygnalizację świetlno-dźwiękową pojazdów uprzywilejowanych 2. Samochód powinien : a) spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, w tym posiadającego homologację, wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy Prawo o ruchu drogowym lub homologację europejską , b) spełniać wymogi norma emisji spalin co najmniej Euro 4 z silnikiem diesla (mg/km) - tlenek węgla (CO) - 500 - tlenki azotu (NOx) - 250 - węglowodory (HC) + tlenek azotu (NOx) - 300 - cząstki stałe - 25 emisja CO2 - zużycie paliwa - warunki miejskie : 357 g/km - 13,5 l/km - pozamiejskie: 252 g/km - 9,5 l/km - uśrednione: 291 g/km - 11,0 l/km c) spełniać i odpowiadać wymaganiom zawartym w Części III. Opis przedmiotu zamówienia. d) posiadać gwarancję jakości : na samochód ( w tym na powłoki lakiernicze) - minimum 3 lata ( bez ograniczenia przebiegu) lub przebieg minimum 100 000 km , oraz na perforację nadwozia - minimum 6 lat bez limitu przebiegu, e) mieć zapewniony serwis na terenie województwa dolnośląskiego, f) mieć zagwarantowany samochód terenowy - zastępczy o zbliżonych parametrach w przypadku, kiedy czas naprawy gwarancyjnej przekroczy trzy dni robocze , przy czym: - jeżeli naprawa dotyczy usunięcia wady samochodu lub usterki nie zawinionej przez Zamawiającego- samochód zastępczy udostępniany jest nieodpłatnie . Uszczegółowienie przedmiotu dostawy zawarte jest w SIWZ_ Część III. Opis przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze 34.11.32.00 - Samochody poruszające się po każdej nawierzchni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poparta należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw pojazdów osobowych - terenowych - ratowniczych, parametrami technicznymi i wyposażeniem zbliżonych do opisanego w Części III przedmiotu zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do IDW, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku wykazania wartości wykonanych dostaw w walutach innych niż PLN - należy podać kwotę w PLN , przeliczając kwotę wartości wykonanych dostaw rozliczanych w innych walutach na PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na 31 października 2011r. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia - Załącznik Nr 7 do IDW. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna) oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna) wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do IDW. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poparta posiadaniem a) środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 300 000 zł , b) opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej stanowiącej równowartość umownej ceny za realizację przedmiotu zamówienia . Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia - Załącznik Nr 7 do IDW. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna) oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna) wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do IDW. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku : a) rezygnacji z wykonania pełnego zakresu prac objętych zamówieniem , b) wystąpienia siły wyższej, c) konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych , technologicznych lub materiałowych niż wskazane w Części III Opis przedmiotu zamówienia , gdyby zastosowanie dotychczasowych rozwiązań groziło nie wykonaniem , wadliwym wykonaniem projektu lub uniemożliwiało uzyskanie najbardziej funkcjonalnego i niezawodnego projektu zgodnego z wymiarami auta i normami, d) zmiany terminu realizacji ze względu na uzasadniony czas niezbędny do skompletowania specjalistycznego wyposażenia pojazdu - jednak nie dłużej niż o 14 dni kalendarzowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gopr.org/news/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w wersji elektronicznej- ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Grupa Regionalna GOPR - Grupa Karkonoska, ul. Sudecka Nr 79, 58-500 Jelenia Góra lub bezpośrednio- w sekretariacie Naczelnika - parter ( adres j. w.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Priorytet Nr 6 : Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i kultura) Działanie Nr 6.5: Działania wspierające infrastrukturę turystyczną i kulturową.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.