eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-20

Kościelisko: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Numer ogłoszenia: 297584 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100, faks , strona internetowa www.koscielisko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne, według potrzeb zamawiającego, przygotowywanie: 1. Projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w rozumieniu art. 4 ust. 2 pkt. 1 i pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) Zakres czynności projektanta decyzji wynika z treści Rozdziału 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), w szczególności obejmuje: 1. sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) i ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) oraz zgodnie z przepisami innych ustaw i przepisami szczególnymi z nich wynikają-cymi, 2. sporządzanie analiz urbanistycznych zgodnie z art. 53 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz § 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie spo-sobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania trenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 3. uczestnictwo w procedurze administracyjnej: przygotowanie niezbędnej korespondencji, w tym: sporzą-dzanie projektów zawiadomień, ustalenie stron postępowania administracyjnego, sporządzenie projek-tów wystąpień o opinie i uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem, 4. wprowadzanie korekt do projektu decyzji na skutek uwzględnienia opinii i uzgodnień organów uzgad-niających jak również w wyniku rozpatrzenia uwag zgłoszonych przez Zamawiającego oraz przez strony postępowania, udział w rozprawach administracyjnych ( w zależności od potrzeby), w przypadku odwo-łań od decyzji udzielanie merytorycznych wyjaśnień, przygotowanie innych pism i wyjaśnień sporządza-nych w związku z prowadzoną procedurą wydawania decyzji. 5. Opracowanie kompletnej decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy będzie również uważane za wykonanie przedmiotu zamówienia, Za ukończenie prac nad projektem decyzji rozumie się termin przyjęcia kompletnych projektów decyzji według spisanego protokołu odbioru. Dokumentacja dla Zamawiającego powinna zawierać: - każdy projekt decyzji musi zawierać część tekstową i część graficzną oraz analizę urbanistyczną zawierają- cą część tekstową i część graficzną, - każdy projekt decyzji musi być dostarczony na nośniku elektronicznym (płytka CD lub DVD w formatach Word, PDF, rysunki : JPG, TIF, Corel) oraz w formie papierowej w 1 egzemplarzu Przewidywana ilość projektów decyzji wzizt w terminie realizacji zamówienia - 20. Ilość faktycznie zleconych do wykonania projektów decyzji może ulec zmianie, gdyż będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wobec tego Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu realizacji umowy (ilości zlecanych projektów decyzji), przy zachowaniu ceny jednostkowej określonej przez Wykonawcę w ofercie. 2. Projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w rozumieniu art. 4 ust. 2 pkt. 1 i pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) Zakres czynności projektanta decyzji wynika z treści Rozdziału 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), w szczególności obejmuje: 1. sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w oparciu o przepisy usta-wy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) i ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) oraz zgodnie z przepisami innych ustaw i przepisami szczególnymi z nich wynika-jącymi , 2. uczestnictwo w procedurze administracyjnej: przygotowanie niezbędnej korespondencji, w tym: sporządza-nie projektów zawiadomień, ustalenie stron postępowania administracyjnego, sporządzenie projektów wy-stąpień o opinie i uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem 3. wprowadzanie zmian do projektu decyzji na skutek uwzględnienia opinii i uzgodnień organów uzgadniają-cych jak również w wyniku rozpatrzenia uwag zgłoszonych przez Zamawiającego oraz przez strony postę-powania, udział w rozprawach administracyjnych ( w zależności od potrzeby), w przypadku odwołań od de-cyzji udzielanie merytorycznych wyjaśnień, przygotowanie innych pism i wyjaśnień sporządzanych w związku z prowadzoną procedurą wydawania decyzji. 4. Opracowanie kompletnej decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy będzie również uważane za wykonanie przedmiotu zamówienia, Za ukończenie prac nad projektem decyzji rozumie się termin przyjęcia kompletnych projektów decyzji według spisanego protokołu odbioru. Dokumentacja dla Zamawiającego powinna zawierać: - każdy projekt decyzji musi zawierać część tekstową i część graficzną oraz analizę urbanistyczną zawierają- cą część tekstową i część graficzną, - każdy projekt decyzji musi być dostarczony na nośniku elektronicznym (płytka CD lub DVD w formatach Word, PDF, rysunki : JPG, TIF, Corel) oraz w formie papierowej w 1 egzemplarzu. Przewidywana ilość projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w terminie realizacji zamówienia - 2. Ilość faktycznie zleconych do wykonania projektów decyzji może ulec zmianie, gdyż będzie uzależniona od bieżą- cych potrzeb Zamawiającego. Wobec tego Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu realizacji umowy (ilości zlecanych projektów decyzji), przy zachowaniu ceny jednostkowej określonej przez Wykonawcę w ofercie. CPV 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamawiający w roku 2011r. przeprowadził dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego i obydwa zostały unieważnione w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami), gdyż nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopusz-czenie do udziału w postępowaniu od wykonawca nie podlegającego wykluczeniu; postępowaniach, w wyznaczonym terminie nie wpłynęły żadne oferty. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • ALMAT S.C. Elżbieta Dziedziniewicz Wiesław Dziedziniewicz, ul. Antałówka na Wierch 36, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.